![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Riittääkö? ![]() 2 bar asti nousee, jos vaan uskaltaa polkea, ehkä pitää kikkailla pikkasen alaspäin, säätöruuvi nimittäin katkesi ![]()
__________________
Gefangener der Straße, aber frei wie der Wind im Schnee. |
#2
|
||||
|
||||
![]()
ilo alkaa kilosta, riemu kahdesta
![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Mulla oli pajerossa just samanlainen mittari, mutta siinä paineet noussut kuin 0.7-0.8 kiloa. Mutta se olikin vakiokone, ja tavoitteena pysyä ehjänä.
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#4
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() ![]()
__________________
Suzuki SJ410 1.9TD -82 Volkswagen tiguan 2.0TDI -11 OFFROAD OULU |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Ilo alkaa kilosta ja remontti kahdesta
![]()
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään. |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ihmeen nopeasti nostaa paineet, 90 Km/h matka-ajossa tasaisella paineet n 0,4 bar, syöttöpoljin lattiaan niin samantien on tuo reilu 1,5 bar. Tuon ahtimen kanssa on tapeltu ahtopaineista useampi kerta, koskaan en ole vaan uskaltanut ruuvata hukkiksen säätöruuvia pohjaan asti. Aikaisemmin siitä on saanut 0,75 - 0,8 bar, ei muuttunut mihinkään vaikka ruuvia kiristi, ihan kuin olisi hukkis ollut pikkasen auki koko ajan. MB:n ahtimesta tuli öljyt läpi, ilm ei tykännyt parin vuoden varastoinnista, joten laitoin vanhan VW K24:sen takaisin ruuvattuna.
__________________
Gefangener der Straße, aber frei wie der Wind im Schnee. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Vaihteeksi pientä turbojumppaa, ahdin irti ja pakopesän vaihto. Piti hukkaportin kello vaihtaa, mutta oli ruuvien kuusiokolokannat sen verran huonossa kunnossa, että oli helpompi vaihtaa koko pakopesä.
Samalla tuli askarreltua jarruputkesta alku pakopainemittarin letkulle. Viime viikolla kokeilemastani MB ahtimesta selvisi, että pakopuolen siipipyörä on pienempi kuin VW versiossa, samoin pakopesän aukko. Ilm ero on niin suuri, ettei lähtenyt pyörimään, reunoille jää n 2 mm tyhjää. Saa toistaiseksi jäädä tuo nykyinen ahdin, jospa sille MB ahtimelle saisi tehtyä laipalla sijoituksen johonkin ha-version pakosarjaan, jolloin ahdin nousisi ylemmäksi.
__________________
Gefangener der Straße, aber frei wie der Wind im Schnee. |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Dokan ahdinarpajaiset jatkuvat, taas löytyi yksi uusi ehdokas. Tällä kertaa KKK K24 VW-versiona, eli samanlainen kuin Simossa
Yön hiljaisina tunteina tilasin siihen AN10 kierrelähdöllä olevan öljynpaluun lähdön. Toivottavasti nyt on oikealla pulttijaolla. Öljylähdön jatkoksi 45 asteen kulmaliitin Varastossa on nyt joutilaana kaksi MB KKK K24 ahdinta, joista toinen kunnostettu uuden veroinen ja toinen käytetty. Uudenveroisen voisin vaikka myydä pois, kun toistaiseksi ei ole sille sopivaa pakosarjaa ollut tarjolla.
__________________
Gefangener der Straße, aber frei wie der Wind im Schnee. Viimeksi muokannut T3Syncro : 16.02.2015 17:14 |
#9
|
||||
|
||||
![]()
No, kyllä sullakin puuhaa ja intoa riittää!
TEMÄHIK |
#10
|
||||
|
||||
![]() Vielä kun löytyisi aikaa...
__________________
Gefangener der Straße, aber frei wie der Wind im Schnee. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Syncro Caravelle | koppis | Tekniikka & Jutustelu | 23 | 12.09.2011 16:05 |
T3 syncro | Heegi | Linkit | 6 | 11.09.2011 11:55 |
Myydään vw passat 4x4 syncro tdi -98 | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 19.03.2010 21:46 |
Myydään G60 Golf Syncro | MBG | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 26.02.2009 10:22 |
O: Vw Transporter syncro 16" | 2d4wd | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 22.03.2007 16:06 |