Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 22.01.2015, 23:10
Korpune Korpune ei ole kirjautuneena
Jäsen

Rekisteröitynyt: 11.11.14
Sijainti: P-Satakunta
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ärjy Näytä viesti
Meikäläisellä kans toi chronin tauti ja kyllä komppaan kans tota vittumaisuutta. Mulla myös sr-reuma siinä kaverina. Itsellä tuo suolistotauti on keskittynyt tuhoamaan sosiaalista elämää. Se chroni aktivoituu aina kun olisi joku sovittu meno illanviettoon.. 2003 todettu ja siittä järjestelmällisesti on joutunut perumaan menojaan..
Just nyt kyttään kelloa et tulis kasi ja pääsis soittaan paikalliseen veikkaukseen ku on niskat ja hartiat nii jumissa et silmissä vilkkuu.. saas nähdä tuleeko buranaa vahvempaa..
Taas lisää jumppaohjeita nii on sit kansio täynnä ja olen niitä säännöllisesti myös noudattanut..
Itellä tuo Humira tepsiny ihan ok muutaman vuode ja kyllä täs ny pärjäilee ja kipuja mulla ei oikeestaan ole kuin harvoin.
Lähinnä tuo paskalla hyppääminen tympäsee ja ei oo häävi työmaalla lähtee vessaan muutaman sadan metrin päähän ko se iskee sit ylees sillai ko alkaa tuntuu ni pitäs olla jo

Tulehdus senverran päällänsä kuitenkin että pikkuhiljaa hemoglobiini jne tippuu alaspäin, tarttis mennä varmaan vähä ottaan rautaa suoneen eikä kyl tähystystäkää oo ollu moneen aikaan.
Ennemmin kyllä nielen sen kameran (2-3 kertaa tutkittu sillä kapselikameralla, jos sillä selviis taas,
mieluummin aina niin että persereiästä tullaan ulos eikä mennä sisään

Vanha 22.01.2015, 23:56
t0ny:n Avatar
t0ny t0ny ei ole kirjautuneena
Konkari+

Rekisteröitynyt: 20.10.13
Sijainti: Iitti
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Korpune Näytä viesti
Itellä tuo Humira tepsiny ihan ok muutaman vuode ja kyllä täs ny pärjäilee ja kipuja mulla ei oikeestaan ole kuin harvoin.
Lähinnä tuo paskalla hyppääminen tympäsee ja ei oo häävi työmaalla lähtee vessaan muutaman sadan metrin päähän ko se iskee sit ylees sillai ko alkaa tuntuu ni pitäs olla jo

Tulehdus senverran päällänsä kuitenkin että pikkuhiljaa hemoglobiini jne tippuu alaspäin, tarttis mennä varmaan vähä ottaan rautaa suoneen eikä kyl tähystystäkää oo ollu moneen aikaan.
Ennemmin kyllä nielen sen kameran (2-3 kertaa tutkittu sillä kapselikameralla, jos sillä selviis taas,
mieluummin aina niin että persereiästä tullaan ulos eikä mennä sisään
Ja kun elämme tätä sateenkaari aikaa niin minä en voi sietää ajatusta että mies tähystää mun perseen kautta... kun ei voi tietää.... Ehkä huonoa huumori jonkun mielestä mutta en voi itselleni mitään mutta mua kuvottaa ja ahdistaa ajatus ens viikon tähystyksestä... se on mies ja ehkä sivarikii viel.
Vanha 23.01.2015, 00:03
Byrocrat Byrocrat ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 05.04.06
Sijainti: Espoo, Finland.
Smile

Ei noita tutkimuksia sivarit tee

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja t0ny Näytä viesti
Ja kun elämme tätä sateenkaari aikaa niin minä en voi sietää ajatusta että mies tähystää mun perseen kautta... kun ei voi tietää.... Ehkä huonoa huumori jonkun mielestä mutta en voi itselleni mitään mutta mua kuvottaa ja ahdistaa ajatus ens viikon tähystyksestä... se on mies ja ehkä sivarikii viel.
Tutkimuksessa käytetään kolonoskooppia ja lääkäri hoitaa tällaiset toimenpiteet, sivarit sitten ne vähemmän ammattitaitoa vaativat Voithan sä esittää toivomuksen että sinne tarvitaan joku söpö hoitsu pitämään kädesta tutkimuksen ajan

http://www.aava.fi/palvelu/kolonosko...uolen-tahystys
http://fi.wikipedia.org/wiki/T%C3%A4hystys

Ja tässä kapselikuvaukseen käytettävä nieltävä kamera josta tuolla aiemmin oli mainittu!
http://upload.wikimedia.org/wikipedi...eEndoscope.jpg

Viimeksi muokannut Byrocrat : 23.01.2015 00:27
Vanha 23.01.2015, 00:19
Konkari+

Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Byrocrat Näytä viesti
Tutkimuksessa käytetään kolonoskooppia ja lääkäri hoitaa tällaiset toimenpiteet, sivarit sitten ne vähemmän ammattitaitoa vaativat Voithan sä esittää toivomuksen että sinne tarvitaan joku söpö hoitsu pitämään kädesta tutkimuksen ajan

http://www.aava.fi/palvelu/kolonosko...uolen-tahystys
Kädestä pitäjästä ei olisi haittaa..
Vanha 23.01.2015, 00:28
-Jarkko-:n Avatar
-Jarkko- -Jarkko- ei ole kirjautuneena
Veteraani+++

Rekisteröitynyt: 26.09.08
Sijainti: Ruokolahti
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja t0ny Näytä viesti
Kädestä pitäjästä ei olisi haittaa..
Mie voin tulla jos nii kovin muka jännittää

Vanha 23.01.2015, 00:33
Konkari+

Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -Jarkko- Näytä viesti
Mie voin tulla jos nii kovin muka jännittää

Älä jumalauta tule
Vanha 23.01.2015, 00:35
Konkari+

Perusasetus

Ajattelin lähinnä tämmöistä....

Mistä päästäänkiin taas aiheeseen...
Viestiketju on lukittu

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kerro mikä naurattaa!!! Häänrik Chit-Chat 472 31.12.2024 18:05
Kerro mikä vituttaa vuonna 2014 mäksä Chit-Chat 1587 01.01.2015 06:27
Kerro mikä vituttaa vuonna 2013 Ewerglade Chit-Chat 1816 01.01.2014 17:16
Kerro mikä vituttaa vuonna 2012! Rompe1 Chit-Chat 1140 03.01.2013 18:50
kerro mikä vituttaa tjl Chit-Chat 4977 12.04.2012 08:28