![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]()
Tuolla hintahaarukalla saat kohtuu uuden pelin maltillisilla kilometreillä. Aika vankkaa perustekniikkaa näissä autoissa on ja pääosin helppoja huollettavia. Omassa Disco ykkösessä mittarissa on 430000 km eikä vielä ole mitään tarvetta avata moottoria saatikka laatikoita. Itse jos pystyy edes osan huolloista tekemään itse niin kohtuu halpoja ylläpitää. Toki merkkiliikkeessä kaikki maksaa hunajaa. Lähes kaikkia osia saa tilaamalla edullisesti netistä, lähinnä sumuisilta saarilta. Sähköissä on pikkuisen ihmejuttuja, siihen kannattaa varautua. Mulla esim. nopeusmittari joko toimii tai sitten ei. Lukkoja ja muita maastovarusteita löytyy joka lähtöön, vain lompakon paksuus on rajana.
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Uusia osia Landrover defender/discovery | valu | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 69 | 06.02.2017 10:46 |
Myydään LandRover Discovery | JERKKU | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 15.12.2014 13:47 |
LandRover Discovery II:n automaattilaatikon tyyppiviat ?? | G16AB | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 19.05.2010 23:48 |
landrover discovery täristää ohjausta | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 15.11.2008 23:42 |
M. LandRover Discovery 2,5tdi -90 | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 07.03.2007 11:41 |