![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Lisättäkööt että tämä on nyt katsastettu, vakuutettu ja siirtokilpien pitkillä luvilla mennään. 200 km ajettu ja tankkiin tankattu 40l . Tuossa on paljon tyhjäkäyntiä, kaasun poljentaa ja off the scale rikkaita seossuhteita. Katsotaan mihin lukemat asettuu. ![]() Pakoputki piti turhan kovaa jytinää. Sain tarpeeksen ja hakkasin verkkoputken sisältä poistamani kuristimen takaisin paikoilleen. Korin tärinötä katosi kun muutin putken tuennat sijaitsemaan pelkästään rungossa. Termari lakkasi toimimasta. Auto jäähdytti itseään pelkällä bensalla ja sisätilan lämppäreillä. Termarin kantta sai jumpata muutaman kerran eestaas kun ei osanneet tiivisteet päättää pitääkö vaiko vuotaakko. Kaasuttimen säätö on ollut melkoinen ruljanssi. Bensapinnat heittelevät, kohot tuntuvat jumittavan eri kohtiin kiinni. Tuota weberin dat34 sta ei tunnu kukaan koskaan käyttäneen. Säätöohjeita ei löydy mistään. Kaasuun alkoi saamaan 2/4-3/4 kiihdytyksessä vastetta kun 2-kurkulle laittoi tuplasti suuremman tyhjäkäyntisuuttimen. Seosputkia ja suuttimia on tullut pyöriteltyä moposportin pihassa eestaas muutamat tunnit. Nyt menevät seokset tasakaasulla 14-14,6 ja kiihdytyksissä/vedolla 13-14,5 . Isomapaa suutinta siis. ![]() Metkaa tehdä säätöjä kun lähtee koeajolle korttelin ympäri, vedot katoaa ja jäljelle jää pelkkä tyhjäkäynti. Nitkutellen hitalla ykkösellä ja joutokäynnillä 200m takaisin kotipihaan. Muutaman kerran sai tööttäyksiä ![]() Nyt on päästy laittamaan huonosti lataavan alkup. 55a laturin tilalle astran 100a laturi. Vaikka hirvittääkin sotkea volvoon opelin osia Ikhlta sai startaxin kautta delphin halvemmalla kuin bilteman yleismallin kiinakama. Bolt on.Katsotaan miten ehtii noita valoja asentelemaan. Jotain lisälaitteiden sähköjä vedelty. Opiskelun pariin...
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Nätti volvo, hyvä kun näitäkin vielä löytyy liikenteeseen asti. Tuohon maantie kulkuun tuntui auttavan napalukkojen asentaminen, navat vapaalla jaksaa hieman kevyemmin rullailla meneen, varsinkin nopeuden kasvaessa.
E85 kokeilua itsekin miettinyt kaverin onnistuneen kaasari Cherryn alkoholisoimisen jälkeen. Sais vääntöä alakierroksille lisää, tai ainakin Cherryyn sitä löytyi sytkän ja suuttimien säädöllä.
__________________
www.jrasennus.fi |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Hienoa että näitäkin pelastetaan, ei oo oikein yleisiä enää
__________________
- Levannon We(l)ho - |
![]() |
| Luokat |
| c202, lapplander, volvo |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| BJ-42 Kunnostus käyttöpeliksi. | tp | Maasturiprojektit | 5 | 27.11.2015 16:12 |
| Tulostimen elvytys? | Arpe | Chit-Chat | 13 | 18.02.2013 23:54 |
| Löpöpytyn elvytys | JiiPee | Chit-Chat | 0 | 01.04.2008 11:09 |
| Volvo Valpenin jakis | Taihatsu | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 7 | 21.11.2007 12:53 |
| Käkikellon elvytys | S-V | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 01.05.2005 18:39 |