Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 19.01.2015, 02:34
JubaJulle JubaJulle ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 07.02.14
Sijainti: Vantaa, Suomi
Viestit: 51
Perusasetus

Lisättäkööt että tämä on nyt katsastettu, vakuutettu ja siirtokilpien pitkillä luvilla mennään.

200 km ajettu ja tankkiin tankattu 40l . Tuossa on paljon tyhjäkäyntiä, kaasun poljentaa ja off the scale rikkaita seossuhteita. Katsotaan mihin lukemat asettuu.

Pakoputki piti turhan kovaa jytinää. Sain tarpeeksen ja hakkasin verkkoputken sisältä poistamani kuristimen takaisin paikoilleen. Korin tärinötä katosi kun muutin putken tuennat sijaitsemaan pelkästään rungossa.

Termari lakkasi toimimasta. Auto jäähdytti itseään pelkällä bensalla ja sisätilan lämppäreillä. Termarin kantta sai jumpata muutaman kerran eestaas kun ei osanneet tiivisteet päättää pitääkö vaiko vuotaakko.

Kaasuttimen säätö on ollut melkoinen ruljanssi. Bensapinnat heittelevät, kohot tuntuvat jumittavan eri kohtiin kiinni. Tuota weberin dat34 sta ei tunnu kukaan koskaan käyttäneen. Säätöohjeita ei löydy mistään. Kaasuun alkoi saamaan 2/4-3/4 kiihdytyksessä vastetta kun 2-kurkulle laittoi tuplasti suuremman tyhjäkäyntisuuttimen. Seosputkia ja suuttimia on tullut pyöriteltyä moposportin pihassa eestaas muutamat tunnit. Nyt menevät seokset tasakaasulla 14-14,6 ja kiihdytyksissä/vedolla 13-14,5 . Isomapaa suutinta siis.

Metkaa tehdä säätöjä kun lähtee koeajolle korttelin ympäri, vedot katoaa ja jäljelle jää pelkkä tyhjäkäynti. Nitkutellen hitalla ykkösellä ja joutokäynnillä 200m takaisin kotipihaan. Muutaman kerran sai tööttäyksiä

Nyt on päästy laittamaan huonosti lataavan alkup. 55a laturin tilalle astran 100a laturi. Vaikka hirvittääkin sotkea volvoon opelin osia Ikhlta sai startaxin kautta delphin halvemmalla kuin bilteman yleismallin kiinakama. Bolt on.


Katsotaan miten ehtii noita valoja asentelemaan. Jotain lisälaitteiden sähköjä vedelty.

Opiskelun pariin...

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 19.01.2015, 09:07
jakaraik:n Avatar
jakaraik jakaraik ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 26.12.12
Sijainti: Kankaanpää
Viestit: 112
Perusasetus

Nätti volvo, hyvä kun näitäkin vielä löytyy liikenteeseen asti. Tuohon maantie kulkuun tuntui auttavan napalukkojen asentaminen, navat vapaalla jaksaa hieman kevyemmin rullailla meneen, varsinkin nopeuden kasvaessa.
E85 kokeilua itsekin miettinyt kaverin onnistuneen kaasari Cherryn alkoholisoimisen jälkeen. Sais vääntöä alakierroksille lisää, tai ainakin Cherryyn sitä löytyi sytkän ja suuttimien säädöllä.
__________________
www.jrasennus.fi
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 20.01.2015, 21:53
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Viestit: 12.914
Thumbs up

Hienoa että näitäkin pelastetaan, ei oo oikein yleisiä enää
__________________
- Levannon We(l)ho -
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
c202, lapplander, volvo


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
BJ-42 Kunnostus käyttöpeliksi. tp Maasturiprojektit 5 27.11.2015 16:12
Tulostimen elvytys? Arpe Chit-Chat 13 18.02.2013 23:54
Löpöpytyn elvytys JiiPee Chit-Chat 0 01.04.2008 11:09
Volvo Valpenin jakis Taihatsu O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 7 21.11.2007 12:53
Käkikellon elvytys S-V Tekniikka & Jutustelu 7 01.05.2005 18:39


Sivu luotu: 07:25 (GMT +2).