Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 15.01.2015, 01:36
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

Siis mikä koneessa vikana? ja 6500e 25v vanhasta koneesta!!!!


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja toyopet Näytä viesti
Mistäpäs, tädit ja sedät, noita ehjiä koneita saa järkihintaan? Konevikainen LC olisi tarjolla, japanmoottorin 6500€ sinällään kyllä varmaan erittäin hyvästä moottorista ei kuitenkaan innosta hankintoja tekemään.
Tuo 1hd-t on "niin uudenkarhea" moottori, että siihen saa alkuperäisiä varaosia jokaisesta kaupungista merkkiliikkeestä, ja myös "tarvikkeena"...

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 15.01.2015, 10:19
bj45lava bj45lava ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 09.09.03
Sijainti: Tuusula, Finland.
Viestit: 2.390
Perusasetus

Ton Pietarsaarelaisen ft koneiseisen auton sähköt on mulla tallissa...
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 15.01.2015, 11:29
toyopet:n Avatar
toyopet toyopet ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 10.03.14
Sijainti: Äijälä, Keski-Suomi
Viestit: 540
Perusasetus

Kone on keittänyt ja männässä reikä tai toisinpäin, tai mikä lie sitten loppujen lopuksi tapahtumajärjestys mutta männässä reikä ja nesteet sekaisin.
Kone on purettu, lohko on paikallaan autossa ja taisi olla kampurakin. En ole kuin kuvissa nähnyt, ei voi tietää nyt tarvitseeko porata ylikokoon ja uusia männät kaikki vai riittääkö hoonaus, uudet renkaat ja tietysti kaikki uudet laakerit+tiivisteet.
Eikä se muukaan auto ihan ilmainen ole.

Kalliita on kovasti nämä vanhatkin moottorit, voi olla, että minun on pysyttävä jeepin omistajana edelleen ja unohdettava land cruiserit.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 15.01.2015, 13:05
Hessu888:n Avatar
Hessu888 Hessu888 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 14.10.07
Sijainti: Finland
Viestit: 2.962
Perusasetus

Tos ois kohtuuhintainen hodari koneenluovutukseen/purkuun: http://www.nettiauto.com/toyota/land-cruiser/6974922
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
1HD-FTE moottori kallo Tekniikka & Jutustelu 6 17.04.2014 15:35
Myyty Alakertavikainen 1HD-T ssuvik O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 6 16.11.2013 11:09
Ostettu 1HD-T moottoriin vetolevy JV73 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 31.10.2011 22:19
M: Moottori 1HD-T O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 02.03.2007 18:09
M: Toyota 1hd-t lohko swamber O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 15.10.2006 09:01


Sivu luotu: 14:26 (GMT +2).