![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Samaa "sarjaa" nuo murikat, siis pitäs mennä tuo vanhempikin sinne. tuo vanha pinjoni säädetään shimmilevyillä, siis se laakerien esijännitys, uudemmassa on "oikaistu" siis vedetään mutteri vaan tarpeeksi tiukalle. Kardaanin laipassa muistaakseni eri poorit (harvemmat) ja sen takia kardaanin kanssa (voi olla-) ongelmia. Omassa bj:ssä nuo uudenmalliset (-siis krymppiholkki) välitykset shimmattu itsesorvatulla teräsholkilla ja shimmilevyillä, tuntu luotettavammalta ratkaisulta. tuo perien ristiinvaihto onnistuu, ja juurikin saat vetopuolelle hampaan "vähemmän käytetyn" pinnan.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
toyotan väljä perä | VonLeka | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 05.10.2014 02:32 |
Ostetaan toyotan taka perä kiire | Te€mu | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 02.01.2012 20:32 |
Infoa blazerista | Säätäjä_83 | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 23.09.2010 18:52 |
Toyotan perä? Mikä? | Angelo | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 02.12.2009 21:15 |
Pajero infoa | PaJeRo | Chit-Chat | 18 | 14.02.2005 22:26 |