![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Etukardaanin vois linjata uusiksi..... Muuten saattaa täristää
__________________
www.classicjeepparts.com |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Tässä katellu noita toi-otan mekaanisen vinssipetien kuvia interwebistä ja meinaa ihmetyttää että onko ne
tosiaan vain tuollasta muutaman millin (4-6mm?) kulmarautaa missä vinssi edestä ja takaa kiinni Jotenkintuntuu hepposelta ratkasulta... Jos löytäs sopevaa rhs-palkkia 4-6mm seinällä, sitä molemmin puolin vinssiä runkoaisojen väliin kiinni + muutama poikkipiena palkkien väliin tukemaan toisiaan niin onko se tosiaan riittävä ratkaisu??? Mites tuommoseen muuten laitetaan öljyt sisään ja mitä öljyä pitäs olla? Proppuhan on alapuolella eli se vain ylöspäin ja öljyä sisään niin paljon ku menee vai miten...? |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Onhan? siinä täyttöroppu rataskotelon päälypuolella, kuvassa kello kahden kohdilla:
Virittele siihen jonkulainen huohotinventtiilli, ettei poksaha kovemmassa käytössä
__________________
-Jyrki- Tietä käyden tien on vanki
Vapaa on vain umpihanki (A.H.) Viimeksi muokannut ZeiZei : 06.01.2015 23:29 |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Jep, pitää tuo huohotus laittaa ni ei tartte tussahuksia maastossa ihimetellä
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Jos tuohon päälypuolen 'varaukseen' tekis huohotuksenja täyttäs sen kautta öljyt vinssiin niin ainakin ölpät riittäs paremmin? Perus peräöljyt eli 80w90 varmaan ok? |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Tuli ostettua Jeepulaan bling blingiä
Krominkiiltoa ameriikan meininkiin eli uus ilmanputsari. Ainoa vain että tuo ei tule ikinä näkymään kellekkään muulle kuin sille joka vaihtaa ilmansuodattimen sillä tarkotus olis ottaa tuo alkuperäinen öljykylpysuodatintsydeemi ja muuttaa niin että sisuskalut korvataan tuolla uudella ilmansuodattimella. Vanha pönttö tiivistetään samalla ilmatiiviiks ja pohjan seutuville kylkeen tekastaan putkiliitos snorkkelin tuloa varten. Ajatus oli että pysys tämäkin orkkiksen näkösenä ainakin suurinpiirtein vaikka snorkkeli tuleekin... |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 4 (0 jäsentä and 4 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myyty 1961 Willys Jeep FC-170 | Jeeper | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 07.09.2014 09:55 |
| 1961 Willys FC-170 | Jeeper | Maasturiprojektit | 25 | 24.01.2014 15:05 |
| Myyty Renkaat Goodyear WRANGLER DuraTrack 285/75 16", eli 32" X 11,5" X 16 | Bajarider | O/M/V Renkaat ja vanteet | 5 | 13.01.2013 23:16 |
| Ostettu Willys L134 "Go Devil" moottori | Jeeper | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 24.01.2012 15:52 |
| Willys CJ-5 -57 "Renegade" Projekti | Jeep-Antti | Maasturiprojektit | 8 | 29.10.2009 12:40 |