Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 06.01.2015, 18:49
Jeeper:n Avatar
Jeeper Jeeper ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: PäHäMa/FJDC
Viestit: 4.128
Perusasetus

Etukardaanin vois linjata uusiksi..... Muuten saattaa täristää

__________________
www.classicjeepparts.com
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 06.01.2015, 18:53
mparty:n Avatar
mparty mparty ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 29.09.10
Sijainti: Tyrnävä
Viestit: 1.516
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jeeper Näytä viesti
Etukardaanin vois linjata uusiksi..... Muuten saattaa täristää
Mjuu, tuohan muuttuu tuosta joka tapauksessa kun riiput käännetään taaksepäin, jne. eli pitänee vain muistaa korjata tuokin samalla
__________________
Lakeuden Maastoautoilijat ry / LaMaas Offroad
http://www.facebook.com/LaMaasRy
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 06.01.2015, 23:05
mparty:n Avatar
mparty mparty ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 29.09.10
Sijainti: Tyrnävä
Viestit: 1.516
Perusasetus

Tässä katellu noita toi-otan mekaanisen vinssipetien kuvia interwebistä ja meinaa ihmetyttää että onko ne
tosiaan vain tuollasta muutaman millin (4-6mm?) kulmarautaa missä vinssi edestä ja takaa kiinni Jotenkin
tuntuu hepposelta ratkasulta... Jos löytäs sopevaa rhs-palkkia 4-6mm seinällä, sitä molemmin puolin vinssiä
runkoaisojen väliin kiinni + muutama poikkipiena palkkien väliin tukemaan toisiaan niin onko se tosiaan riittävä ratkaisu???

Mites tuommoseen muuten laitetaan öljyt sisään ja mitä öljyä pitäs olla? Proppuhan on alapuolella eli se vain
ylöspäin ja öljyä sisään niin paljon ku menee vai miten...?
__________________
Lakeuden Maastoautoilijat ry / LaMaas Offroad
http://www.facebook.com/LaMaasRy
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 06.01.2015, 23:25
ZeiZei:n Avatar
ZeiZei ZeiZei ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.12.03
Sijainti: Keminmaa, Finland.
Viestit: 2.972
Perusasetus

Onhan? siinä täyttöroppu rataskotelon päälypuolella, kuvassa kello kahden kohdilla:



Virittele siihen jonkulainen huohotinventtiilli, ettei poksaha kovemmassa käytössä
__________________
-Jyrki-

Tietä käyden tien on vanki
Vapaa on vain umpihanki (A.H.)

Viimeksi muokannut ZeiZei : 06.01.2015 23:29
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 06.01.2015, 23:42
mparty:n Avatar
mparty mparty ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 29.09.10
Sijainti: Tyrnävä
Viestit: 1.516
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ZeiZei Näytä viesti
Onhan? siinä täyttöroppu rataskotelon päälypuolella, kuvassa kello kahden kohdilla:


Virittele siihen jonkulainen huohotinventtiilli, ettei poksaha kovemmassa käytössä
No kappas ku ei oo tarttunu silimään, eipä tuota ole kyllä vielä tullu pahemmin pyöriteltyä...
Jep, pitää tuo huohotus laittaa ni ei tartte tussahuksia maastossa ihimetellä
__________________
Lakeuden Maastoautoilijat ry / LaMaas Offroad
http://www.facebook.com/LaMaasRy
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 07.01.2015, 15:56
mparty:n Avatar
mparty mparty ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 29.09.10
Sijainti: Tyrnävä
Viestit: 1.516
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mparty Näytä viesti
No kappas ku ei oo tarttunu silimään, eipä tuota ole kyllä vielä tullu pahemmin pyöriteltyä...
Jep, pitää tuo huohotus laittaa ni ei tartte tussahuksia maastossa ihimetellä
Eipä se ollu täyttöproppu päälypuolella vaan sivussa ja alempana Jos tuohon päälypuolen 'varaukseen' tekis huohotuksen
ja täyttäs sen kautta öljyt vinssiin niin ainakin ölpät riittäs paremmin? Perus peräöljyt eli 80w90 varmaan ok?

Click image for larger version

Name:	WP_20150107_12_47_52_Pro.jpg
Views:	394
Size:	57,7 Kt
ID:	55992Click image for larger version

Name:	WP_20150107_12_48_17_Pro.jpg
Views:	348
Size:	55,2 Kt
ID:	55993
__________________
Lakeuden Maastoautoilijat ry / LaMaas Offroad
http://www.facebook.com/LaMaasRy
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 09.01.2015, 21:17
mparty:n Avatar
mparty mparty ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 29.09.10
Sijainti: Tyrnävä
Viestit: 1.516
Perusasetus

Tuli ostettua Jeepulaan bling blingiä Krominkiiltoa ameriikan meininkiin eli uus ilmanputsari.

Click image for larger version

Name:	WP_20150109_20_46_21_Pro.jpg
Views:	384
Size:	59,9 Kt
ID:	56055

Ainoa vain että tuo ei tule ikinä näkymään kellekkään muulle kuin sille joka vaihtaa ilmansuodattimen sillä tarkotus olis ottaa
tuo alkuperäinen öljykylpysuodatintsydeemi ja muuttaa niin että sisuskalut korvataan tuolla uudella ilmansuodattimella.
Vanha pönttö tiivistetään samalla ilmatiiviiks ja pohjan seutuville kylkeen tekastaan putkiliitos snorkkelin tuloa varten.
Ajatus oli että pysys tämäkin orkkiksen näkösenä ainakin suurinpiirtein vaikka snorkkeli tuleekin...

Click image for larger version

Name:	WP_20150109_20_46_26_Pro.jpg
Views:	349
Size:	60,9 Kt
ID:	56056Click image for larger version

Name:	WP_20150109_20_46_31_Pro.jpg
Views:	325
Size:	63,7 Kt
ID:	56057Click image for larger version

Name:	WP_20150109_20_48_39_Pro.jpg
Views:	357
Size:	71,2 Kt
ID:	56058Click image for larger version

Name:	WP_20150109_20_51_32_Pro.jpg
Views:	364
Size:	68,5 Kt
ID:	56059Click image for larger version

Name:	WP_20150109_20_51_43_Pro.jpg
Views:	341
Size:	68,9 Kt
ID:	56060
__________________
Lakeuden Maastoautoilijat ry / LaMaas Offroad
http://www.facebook.com/LaMaasRy
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 4 (0 jäsentä and 4 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty 1961 Willys Jeep FC-170 Jeeper O/M/V Ajoneuvot 2 07.09.2014 09:55
1961 Willys FC-170 Jeeper Maasturiprojektit 25 24.01.2014 15:05
Myyty Renkaat Goodyear WRANGLER DuraTrack 285/75 16", eli 32" X 11,5" X 16 Bajarider O/M/V Renkaat ja vanteet 5 13.01.2013 23:16
Ostettu Willys L134 "Go Devil" moottori Jeeper O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 24.01.2012 15:52
Willys CJ-5 -57 "Renegade" Projekti Jeep-Antti Maasturiprojektit 8 29.10.2009 12:40


Sivu luotu: 01:57 (GMT +2).