![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
eikun piti tuohon keskelle laisätä myös ritilä että pääsee lällärin äänikin läpi
__________________
Hilux on luksus |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Onko sulla joku levy tuolla katossa?? kun mun mielestä ainakaan omassa hilussa ei oo tasainen katto ja samanlainen projekti suunnitelmissa katon osalta!
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
millä tavalla tasainen? onhan tuo katto kaareva kuten on tuon paneelin etureunakin, ja mitään poikittaista tukea ei katon keskellä ole ainakaan tässä lyhyemmän ohjaamon mallissa. Ja siis ei ainakaan mitään levyä sisäpuolella katossa ole. Selvensikö yhtään??
__________________
Hilux on luksus |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Joo selventi asiaa mulla jatkokoppi ja jos en ihan väärin muista niin joku jäykiste menee katossa.. mutta täytyy tutkia tarkemmin...
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
joo veikkaisin et siinä menee se vahviste, mutta ihan samalla toteutuksella pystyy tekemään. jos olisi pitkä ohjaamo niin olisin tehnyt mankalla ja lälllärille telineen taakse kattoon, ja pelkästään katkaisimet eteen.
__________________
Hilux on luksus |
|
#6
|
||||
|
||||
|
itselläkin oli sama viso että auto mustaksi ja kaaret vihreäksi. no täytynee laittaa liilaksi sitten.
__________________
Lj70 |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
eiköhän noita kaksikin mahtune olemaan samoissa väreissä
__________________
Hilux on luksus |
|
#8
|
|||
|
|||
|
Ja täytyy kyllä sanoa että kokonnaisuus miellyttää tässä laitteessa silmää!!
|
![]() |
| Luokat |
| hilux, kierrejousitettu, teampätkis |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myyty come up projekti | jakenbj | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 21.08.2013 21:35 |
| Suikka projekti ”taasen” *Toinen projekti tuli taloon* | jonetzu | Maasturiprojektit | 61 | 22.07.2011 20:51 |
| M / V Tojo Hiluxsus -> LJ | JpP | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 14.10.2006 17:41 |
| O: Projekti | LöpöLassi | O/M/V Muut | 1 | 31.10.2005 09:09 |
| M:projekti | O/M/V Muut | 0 | 13.10.2004 06:40 | |