![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]()
__________________
Maastossa se on mukavinta ![]() www.4x4parts.fi - EI TARVITSE KATUA - www.facebook.com/4x4parts.fi |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Muutama viikonloppu taukoa rakentelusta, niin kerkii muutaman kuvan laittamaan. Käyttishalpiksen kanssa riittänyt korjaustöitä, mutta silti on jeeppikin edennyt.
Maksimi sissäänjousto ja akselinpaikka nyt voi alkaa hahmottelemaan pyöränkaaria. ![]() Ostin biltemasta siirtorullat vihdoinkin. Tilaa tuli tekemiselle ihan eri tavalla ja hommat varmasti nopeutuu tästä jatkossa. ![]() Pyöräkoteloihin lisää tilaa ja vinssi on nyt siirretty syylärin alle. ![]() ![]() Justiinsa postimies toi loppuja romuja:mm panhardiin nuo chromo uniballit, ohjaukseen suorat nivelet ym. Simpukan huoltosarja ja puslat ylätukivarsiin ja uusille moottorinkannattimille. ![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Hyvältä näyttää!
Nyt kun näin taas nuo bilteman "rullakot" niin käyttö kokemukset kiinnostaa! Noissa näkyy olevan kääntyvät pyörät niin onko jäykkä saada "kääntymään" yksinään? Et jos perän työntää vasemalle niin pyrkiikö renkaat kääntymään oikein oikealle työntäessä? Itsellä harmikseni on vähän epätasaisempi betoni ja mietinkin että onkohan tuo rullakon renkaan koko omaan tarkoitukseeni liianpieni.. |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Vielä kun olisi ramppisysteemi jolla sais auton ajettua suoraan noille rullakoille talliin. Hieno Jeeppi projekti muuten kans. Moposta ei taida enään näkyä perävalojakaan ![]()
__________________
-Jyrki- Tietä käyden tien on vanki
Vapaa on vain umpihanki (A.H.) |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Moi, yksinään onnistu sivulle siirto. Nykyisiin asemiin käännettiin kahdestaan. Vaatii tasaisen ja lakaistun lattian. M6 prikka oli jo liikaa. Semmoset 150mm muovipyörät vois olla jo paremmat epätasaselle, mut hinta on sit jo toinen.
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
Aikaa vievää puuhaa saada etujousitukseen palikoita kohalleen. Huomaa kyl et ekaa kertaa tekee tällästä. Nyt olis panhardi kuitenkin paikallaan. Muutama asia vielä vaivaa tukivarsien kanssa, mutta saa ehkä olla ja tehään sit joskus jumakeuta parempi.
Panhardille on kaks paikkaa, ylempi ja alempi. Jompikumpi on parempi kun toinen tai sitten se on yksilysti. Ylempi luultavasti lähempänä auton painopistettä. Korinpään korvakkkeesta sipastaan vielä siivu alaalta ettei tavota välitankoon renkaat täysin oikeeseen käännettynä. Offset päillä tätä ei tapahtus, mut ne ei mahu 15" vanteen sisään. ![]() ![]() Panhardi ylemmäss kiinnikkeessä. Mut renkaat ei ainakaan käänny piiruakaan joustoja kokeillessa. ![]() Viimeksi muokannut koira : 08.03.2015 21:35 |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Projekti edennyt hitaammin viime kuukaudet. Käyttöauto teki tenät eikä ole päässyt liikkumaan tallille. Fillarilla mennyt työmatkat. Viime viikolla hommasin 1999 WJ Laredon ja pikkuhiljaa alkaa taas projektikin sitten etenemään. WJ on 2" korolla n. 31" All Terraineilla. 4.0 kone 242 selec trac jakis, nahkasisusta, manuaali-ilmastointi. Jotain pikkufiksauksia pitää tähänkin tehdä mutta pääsääntöisesti jää maantiekäyttöön.
|
![]() |
Luokat |
cherokee, expedition, jeep, venäjä, xj |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
XJ murrosremppa | Dethlock | Tekniikka & Jutustelu | 33 | 08.05.2012 09:49 |
Ostettu XJ:n takavalo | Pekka.j | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 10.06.2011 18:30 |
Ostetaan xj korotus | jeepchero | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 04.10.2009 21:40 |
Ostetaan xj:n paisuntasäiliö | kaistapää | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 02.10.2009 08:07 |
o: xj:n vetokoukku | timppa253 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 07.03.2007 09:26 |