![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Jos on myytäviä ajoneuvoja, niin niistä ilmoitukset (vaikka huutokaupat?) myydäään/ajoneuvot. Tämä sitsättiosasto ei ole kaupankäyntiä varten.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mulla olisi yksi porsche, mutta se ei käy oikein hyvin, mitä sille pitäisi tehdä? Vaihdoin jo akun, mutta ei auttanut. Olisiko paras vaihtoehto viedä romuttamolle? Jos joku haluaa sen ostaa, niin ota yhteyttä YV.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
eihän sitä tiiä vaikka olis ilmanpuhdistaja tukos ja täähän on vaan mun mielipide ![]() ![]() T Rohmo ps. eikä mulla oo ees varaa porscheen
|
||||
|
||||
![]()
Onks Se aito 911 ? Paljo maksaa missä päin?
|
|
||||
|
||||
![]()
Laitappa kuvia porssesta
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
Eiks jossain porschessa ollu vw kone, vai päinvastoin, vai miten se nyt oli ??
![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Toi mun heitto oli vähän läpällä myynti ilmon ujuttamisesta chitchattiin.
Mut kyseessä 924 944 levikkeillä. Tuossakin mallissa VAG kone eli audin koneen pohjalta rakennettu. Jotkut ei tuota oikeaksi possuksi laskekaan, koska etumoottorinen. Tuolta löytyy pari kuvaa. http://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=4402 Mut ei tästä tämän enempää, kun ite aikaisemmin kitisin myyntipuheista. YV:llä lisää.
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
susukiin vw diesel | kone1 | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 10.09.2012 13:54 |
suzukiin vw:n diesel kone!! | höpöhöpö | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 30.10.2011 13:11 |
vw taro 2.4 diesel | mikok | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 04.10.2011 10:59 |
Myyty VW Polo 1,9 Comfort diesel | Rompe1 | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 01.02.2010 09:06 |
Myyty VW 1,6 diesel moottori | Nitsi | O/M/V Muut | 33 | 14.05.2009 09:04 |