![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Missä on valorele kun valot hävisi paitsi parkit vuosimalli 90???
|
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Ja onko perästä valot myös parkkeja lukuunottamatta hukassa? |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Mulla hävii kanssa välillä valot,myös mittaritaulusta,ja apumiehen pitkä on pimeä,mutta lähtee kaikki toimimaan kun räplää sitä valoviikseä,sen huomaa siintä,kun vetää pitkät päälle,jos merkkivalo ei syty,niin sit liikuttelee sitä viikseä edes takaisin,sitten kun merkkivalo palaa,niin kaikki on kunnossa,ihmeellisiä nämä nipponit.
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Niin ja kyssäri,onko kellään nissanin etuperässä lokan lukkoa,kiinnostaisi laittaa tosta kolmivetoisesta kaikki neljä pyörää vetämään tarvittaessa,ehdotuksiakin otetaan vastaan.
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
Täällä kanssa yksi valovikaisen nipponin omistaja, kulkine vuosimallia -97 ja ilme on yleensä sama kuin kuskilla aamuisin, vähän väliä apparin lyhdystä lyhkänen pimeenä. Lisäksi nyt hetken seisomisen jälkeen alkoi kuskin puolen lyhty oireilemaan samoin. Muut valot tuntuu toimivan moitteetta.
Työkaveri varoitteli että nipponeissa esiintynyt vastaavaa vikaa joka johtunut valoautomatiikasta, joskin omassa tosin epäilen ihan vaan kosketushäiriöitä lampun kannoissa kun pikku koputtelulla yleensä herää. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Siis mittarissa ja etuparkit ja takana toimii
|
#7
|
|||
|
|||
![]()
Nyt loppuu oma ymmärrys kesken. Kyseessä -99 king cap ja ongelma on todennäköisesti laturissa. Eli kun kippo on käynnissä ni akun varaus laskee alle 12 voltin. Latauksen merkkivalo ei pala auton käydessä ja sit ku sammuttaa auton ni akun varaus nousee yli 12 voltin. Omana oletuksena on et laturi purkaa akkuja, mut en oo varma asiasta.
|
#8
|
||||
|
||||
![]()
Miten nelivedon valo toimii, mulla on johto irti laatikosta kun sen laittaa maihin niin valo palaa, tuleeko johto mihin kiinni??? 90 king
|
#9
|
||||
|
||||
![]()
eikös se ole aika simppeli, eli virta tulee laatikon kylkeen anturille ja se johtaa virran mittaristoon, jos palaa kokoajan niin anturi on sillon sökö tai muuta. viisaammat osaa kertoa varmaan tästä, mutta oma veikkaus on anturissa, kokelle pyörittää sitä laatikon kylestä hiukka ulos ja jos ei pala enään niin sitten jotain välikkeitä sinne lisää.
__________________
Datsuki sj410 a15+jatco 3n71b |
#10
|
|||
|
|||
![]() 89 kingin elvytystä
Tuli kaupoissa -11 vuonna leimaamatta jätetty kingi. (hitsaus pääharrastuksia tällä hetkellä
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Nissan King KING CAP 4x4 WD | kona | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 03.09.2018 12:08 |
Nissan king cap | tomppaa | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 28.08.2011 10:04 |
Myydään / Vaihdetaan M/V 4x4 nissan king cab | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 29.01.2011 10:42 |
M:Nissan king cap | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 21.04.2007 11:31 | |
M. Nissan King Cap -91 | Heze.R | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 03.04.2007 23:22 |