Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 24.12.2014, 17:13
JaakkoM:n Avatar
JaakkoM JaakkoM ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 28.01.09
Sijainti: nivaLA
Viestit: 300
Perusasetus

Hyvät joulut vain kaikille

__________________
Simply put klever


Kurssin ei tarvitse olla pitkä, jos se on riittävän kallis

Taivas yksin tietää, miksi
linnut eivät elä maan alla, vaikka siellä on enemmän matoja
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 24.12.2014, 19:34
ISE ISE ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 25.11.12
Sijainti: s-salmi
Viestit: 436
Perusasetus

patrol gr muisti näin jouluna 120km ajoa,jäähdystin nesteessä mäkäräisen kokoisia karstapalloja,ei kaisan kokoisia kuitenkaan.no tämä on vittuillut muutenkin.tais kansi sanoa moro.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 25.12.2014, 00:40
Rolpatti:n Avatar
Rolpatti Rolpatti ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 23.03.09
Sijainti: Paattinen
Viestit: 722
Perusasetus

siitä turbon pumpusta niin omastani pumpun kyljestä lisää syöttöä ja ahdonalaisen kellon ruuvi niin piukkaan sisälle kuin saa.
Pumpun ajoitukseen en ole koskenut sillä joskus peloteltu että patrollista katkeaa kampiakseli jos ajoitus on pielessä...
__________________
"Pitkän päälle Datsun" (epäiltiin kondomi mainokseksi)
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 25.12.2014, 08:42
Sami89:n Avatar
Sami89 Sami89 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.02.11
Sijainti: Kotka
Viestit: 3.343
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rolpatti Näytä viesti
siitä turbon pumpusta niin omastani pumpun kyljestä lisää syöttöä ja ahdonalaisen kellon ruuvi niin piukkaan sisälle kuin saa.
Pumpun ajoitukseen en ole koskenut sillä joskus peloteltu että patrollista katkeaa kampiakseli jos ajoitus on pielessä...
Taitaa kuitenki kierrokset katkoa sen.. eli ku ruuvaat rajottimen pois et se kiertää yli 6000rmp ni sit se voi katketa ku oikee huuattaa. näin ainaki miulla.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 25.12.2014, 11:14
smgt:n Avatar
smgt smgt ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 10.01.12
Sijainti: kajaani
Viestit: 1.696
Perusasetus

Nii ei siitä nakutuksesta niin paljo vasta iskua tule että poikki menis. Tai jos tulee niin ei siellä enää tehoakaan ole.
__________________
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan!
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 25.12.2014, 11:52
Rolpatti:n Avatar
Rolpatti Rolpatti ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 23.03.09
Sijainti: Paattinen
Viestit: 722
Perusasetus

Joo ei toi ollut mikäään tieto muistan vaan lukeneeni täältäkin että joku katkonut kampiakseleita kaksin kappalein ja syyski paljastu väärä pumpun ajoitus

jaa tommoisen löysin..

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja NHOffroadTeam Näytä viesti
joo ei kannata mennä liikaa kääntelee ajotusta aikaselle ettei kampiakseli napsahda kahteen osaan.näin olen todennut ainakin omas turbo patrollissa.2 kampiakselia on menny poikki samasta kohtaa (6syl.kaulan jälkeen ja ylemmät kiertokangen laakeriliuskat hakannu leveeks)
ja vielä korvakuulolla kävi kauniisti.







Edited by - NHOffroadTeam on 05/11/2007 22:21:24
__________________
"Pitkän päälle Datsun" (epäiltiin kondomi mainokseksi)
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 25.12.2014, 13:36
Sami89:n Avatar
Sami89 Sami89 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.02.11
Sijainti: Kotka
Viestit: 3.343
Perusasetus

Miulla meni ykkösen kaulalta. Satku vauhtia ja yhtää varottamatta kone jumiin ja pyörät kävi lukossa ennenku ehin polkasta kytkimen pohjaan. Ja väittäsin että ajotukset oli sillon kohillaa. Tuli vaan tunnit täytee kun oli ilman rajotinta huuatettu. Mut näkeehän tuon jo ku avaa öljypohjan ja kattoo kuin pitkä on runkolaakerien välimatka. Ja toleranssit tasapainotuksessa on ilmeisesti suhtkoht reilut ni kyllähän siellä jonkuulaiset värinät on jos kone kiertää vaikka +5000rpm.. Mulla kiertää yli kuustonnia. ja miä oon katkassu yhen ja jv ainaki yhen.. Ei ne oo ikuisia ku aletaa repimää voimanpaskaa noista sepelimyllyistä.
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
patrolli


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
HILUX- kysy ja vastaa- palsta KepesJokke Tekniikka & Jutustelu 5066 26.05.2026 12:40
Mitsubishi L200 -kysy ja vastaa- Jouni_S Tekniikka & Jutustelu 332 01.04.2023 15:38
Jeep Wranglerien kysy ja vastaa-Ketju hoojii Tekniikka & Jutustelu 227 15.08.2020 20:03
Kysy Piinalta, Piina tietää! piina Kysy Piinalta 0 02.11.2005 22:21
Tuhosinko Bfg MudTerrainit?? ja helmaputkista kysy sippis Tekniikka & Jutustelu 5 02.04.2004 07:20


Sivu luotu: 20:53 (GMT +2).