Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 23.12.2014, 21:54
Hautalintu Hautalintu ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 15.01.08
Sijainti: Vanha-Ulvila, Western Finland
Viestit: 704
Perusasetus

Onkos tähän tullu selvyyttä?

__________________
GMC Suburban 6.5td -95
Chevrolet Blazer 6.2d -86 "The Black Pearl"
Suzuki SJ413 -86

"Muut tekee mitä osaavat, meillä offareilla on ollu tapana tehä mitä tahdotaan!"

The reason i sin is because there is a stairway to heaven and a Highway to hell and i sure as hell ain't climbing no stairs!!!
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 23.12.2014, 22:31
Nostokurki:n Avatar
Nostokurki Nostokurki ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.09.09
Sijainti: Siilinjärvi, pohjois-savo, Suomi
Viestit: 1.310
Perusasetus

Ei vielä... neulassa ei ollut säätömahdollisuutta, sen verran tutkin. Pitää nuo läpät vielä tarkistaa paremmin, mutta silti epäilen, että vika paikallistuu kaasutinosastolle.

Ilmoittelen kyllä, kunhan saan uutta tietoa, näin joulun aikaan yritän rahoittua ja välttää hermojen menetystä kymcon takia
__________________
Kuka muka on niin laiska, että jättää lauseen ke
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 24.12.2014, 01:31
2x4WD 2x4WD ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 12.05.05
Sijainti: TAMPERE, Finland.
Viestit: 561
Perusasetus

Melkeinpä se kaasutin puolelle menee. Joko antaa liikaa tai sitten se toinen ettei virtaa riittävästi pakoputkeen mikä tuntuis oudolta jos putki on auki. Sitten jos on ollut falski vanha sylinteri ja uusi tiukempi imee helpommin ainetta sylinteriin niin voisko suuttimen pienennys auttaa kuitenkin. Ja koliseeko pakoputki kun sitä heiluttelee? ettei sielä olis jotain irti joka vaikuttaa virtauksiin vaikka ilma läpi menisikin voi olla että josain asennossa irtain putken sisällä tukkii putken ja ko. ongelmat tulee.
__________________
Käsittele kaikkia stressaavia tilanteita kuin koira. Jos et voi syödä sitä tai leikkiä sillä, kuse sen päälle ja kävele tiehesi.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 24.12.2014, 01:35
2x4WD 2x4WD ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 12.05.05
Sijainti: TAMPERE, Finland.
Viestit: 561
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nostokurki Näytä viesti
Ei vielä... neulassa ei ollut säätömahdollisuutta, sen verran tutkin.
Eli neulassa ei ollut kuin yksi ura lukkorenkaalle? Mikäs sen kaasuttimen merkki olikaan? Naraku?

EDIT: Onko siinä erikseen tyhjäkäynti- ja pääsuutin?
__________________
Käsittele kaikkia stressaavia tilanteita kuin koira. Jos et voi syödä sitä tai leikkiä sillä, kuse sen päälle ja kävele tiehesi.

Viimeksi muokannut 2x4WD : 24.12.2014 01:39
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 24.12.2014, 02:44
russakka russakka ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 18.06.14
Sijainti: ypäjä
Viestit: 7
Perusasetus

läpät -> hiilikuitusiin uusiin
alipainekaasari -> kuikkaan ja 15-17mm dellortton normikaasari tilalle ja suutin sarja siihen
alipainehana -> yllämainittuun osoitteeseen ja käsikahva tilalle
saastelaitteet -> myöskin roskiin
näillä yleensä sai skootterista viat loppumaan tai alkamaan
ja näitten kans räpelletään vieläkin aktiivisesti joten opit muistissa
osi löytyy esim. McScatter, moposport, wandamotor

edit: hyvät joulut

Viimeksi muokannut russakka : 24.12.2014 02:55
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 05.01.2015, 13:19
Nostokurki:n Avatar
Nostokurki Nostokurki ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.09.09
Sijainti: Siilinjärvi, pohjois-savo, Suomi
Viestit: 1.310
Perusasetus

Nonni.

Eilen piti saada harrikalle tilaa talliin, niin läjäsin tuon kymcon. Akkulaturi oli yön yli paikoillaan, ja variaattorin puoleiseen stefaan vaihdoin jousen (kun ei löytynyt oikein kokoista stefaa ja vanha jousi ilmeisesti katkesi irroittaessa). Heti hörähti käyntiin, eikä enää kastellut tulppaa.

Tästä innostuneena kasasin loputkin osat paikoilleen (eli katteet), ja ajelin rinkiä korttelin ympäri. Ja mopo toimii.

Tänä aamuna pistin talvivermeet niskaan, ja lähdin ulkoiluttamaan mopoa vähän pidemmälle. Pääsinkin 5km päähän, kun se ihan varoittamatta sammui risteykseen, eikä millään käyntiin. Työntelin sitten takaisin kotipihaan sen, matkalla yritin muutaman kerran käynnistellä vaan ei edes luvannut. Tallissa irroitin tulpan, ja sehän oli märkä. Tulpan kuivaus, takaisin paikoilleen ja ekalla polkaisulla käyntiin. Ja taas mentiin korttelia ympäri ilman mitään ongelmia. Ei savuta, ei röpötä, kiertää nätisti, ja tulppa irrallaan kun koittaa niin kipinänkin lyö joka kierroksella.

Käsittämätön vehje...

Kaasarihan tuossa tosiaan on ihan perinteinen, eikä alipaineohjattu. Sähköryyppy on ainoa omituisuus. Läpät käytin irti, ja olivat ihan virheettömät kunnoltaan sekä läppärungon tiivisteetkin oli ehjät. Saastelaitteet on toistaiseksi vielä paikoillaan, mutta lähtevät kyllä lähiaikoina pois putkea rumentamasta...
__________________
Kuka muka on niin laiska, että jättää lauseen ke
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 27.03.2016, 19:27
Vilkutin:n Avatar
Vilkutin Vilkutin ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.09.04
Sijainti: Lahti - Padasjoki, Finland.
Viestit: 3.213
Perusasetus

kipinä kymcoo


Päiviä...

Tallissa lepää yks kymco agility joka ei anna kipinäää, tulppa uusi... pyörittäää vaan ei syty, eli akussa potkua, muuten tuntuu kaikki sähköt toimivan, valot, pillit, vilkut.
Kelläää kokemuksia mikä tommosesta hajoaa, helppoja vinkkejä mitä tehdä?

Kovin arvokas tollanen ei ole mutta muutaman kympin siihen vois vielä sijottaa.
Mittarissa n.4000km.
__________________
PäHäMa
Pamaas
SLCK

Toyota Landcruiser BJ40 4.0 1980

Ex. Toyota Landcruiser BJ42 4.0 1982
Ex. Suzuki Jimny 2006
Ex. Toyota Landcruiser RJ70
Ex. Mercedes-Benz 300GD 1981
Ex. Hilux LN65
Ex. Volvo C303
Ex. Hilux LN65
Ex. Suzuki 413
Ex. Range 3.5L +hj akselit
Ex. L200

Viimeksi muokannut Vilkutin : 27.03.2016 19:58
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 28.03.2016, 08:15
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Viestit: 7.322
Perusasetus

Puola tulee ekana mieleen ja tokana CDI boksi. Ja tietty ensin perusjutut eli kaikki sähköliitokset tarkistaa huolellisesti. Tulpanhattu noissa on joskus sellanen rimpula, kannattaa uusia.
__________________
Tumpula Racing Team

Viimeksi muokannut Heguli : 28.03.2016 08:20
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty Skootteri cj5 O/M/V Muut 2 11.05.2012 05:59
Ostettu Skootteri Heguli O/M/V Muut 6 28.08.2011 13:05
Myyty Kiinan skootteri Gravedigger O/M/V Ajoneuvot 8 30.09.2010 22:26
Myyty Skootteri sirP O/M/V Muut 17 02.05.2010 09:06
Myydään / Vaihdetaan skootteri Rekisteröimätön O/M/V Ajoneuvot 0 03.05.2009 20:30


Sivu luotu: 05:11 (GMT +2).