![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Onkos tähän tullu selvyyttä?
__________________
GMC Suburban 6.5td -95 Chevrolet Blazer 6.2d -86 "The Black Pearl" Suzuki SJ413 -86 "Muut tekee mitä osaavat, meillä offareilla on ollu tapana tehä mitä tahdotaan!" The reason i sin is because there is a stairway to heaven and a Highway to hell and i sure as hell ain't climbing no stairs!!! |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Ei vielä... neulassa ei ollut säätömahdollisuutta, sen verran tutkin. Pitää nuo läpät vielä tarkistaa paremmin, mutta silti epäilen, että vika paikallistuu kaasutinosastolle.
Ilmoittelen kyllä, kunhan saan uutta tietoa, näin joulun aikaan yritän rahoittua ja välttää hermojen menetystä kymcon takia ![]()
__________________
Kuka muka on niin laiska, että jättää lauseen ke |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Melkeinpä se kaasutin puolelle menee. Joko antaa liikaa tai sitten se toinen ettei virtaa riittävästi pakoputkeen mikä tuntuis oudolta jos putki on auki. Sitten jos on ollut falski vanha sylinteri ja uusi tiukempi imee helpommin ainetta sylinteriin niin voisko suuttimen pienennys auttaa kuitenkin. Ja koliseeko pakoputki kun sitä heiluttelee? ettei sielä olis jotain irti joka vaikuttaa virtauksiin vaikka ilma läpi menisikin voi olla että josain asennossa irtain putken sisällä tukkii putken ja ko. ongelmat tulee.
__________________
Käsittele kaikkia stressaavia tilanteita kuin koira. Jos et voi syödä sitä tai leikkiä sillä, kuse sen päälle ja kävele tiehesi. |
#4
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
EDIT: Onko siinä erikseen tyhjäkäynti- ja pääsuutin?
__________________
Käsittele kaikkia stressaavia tilanteita kuin koira. Jos et voi syödä sitä tai leikkiä sillä, kuse sen päälle ja kävele tiehesi. Viimeksi muokannut 2x4WD : 24.12.2014 01:39 |
#5
|
|||
|
|||
![]()
läpät -> hiilikuitusiin uusiin
alipainekaasari -> kuikkaan ja 15-17mm dellortton normikaasari tilalle ja suutin sarja siihen alipainehana -> yllämainittuun osoitteeseen ja käsikahva tilalle saastelaitteet -> myöskin roskiin näillä yleensä sai skootterista viat loppumaan tai alkamaan ![]() ja näitten kans räpelletään vieläkin aktiivisesti joten opit muistissa ![]() osi löytyy esim. McScatter, moposport, wandamotor edit: hyvät joulut Viimeksi muokannut russakka : 24.12.2014 02:55 |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Nonni.
Eilen piti saada harrikalle tilaa talliin, niin läjäsin tuon kymcon. Akkulaturi oli yön yli paikoillaan, ja variaattorin puoleiseen stefaan vaihdoin jousen (kun ei löytynyt oikein kokoista stefaa ja vanha jousi ilmeisesti katkesi irroittaessa). Heti hörähti käyntiin, eikä enää kastellut tulppaa. Tästä innostuneena kasasin loputkin osat paikoilleen (eli katteet), ja ajelin rinkiä korttelin ympäri. Ja mopo toimii. Tänä aamuna pistin talvivermeet niskaan, ja lähdin ulkoiluttamaan mopoa vähän pidemmälle. Pääsinkin 5km päähän, kun se ihan varoittamatta sammui risteykseen, eikä millään käyntiin. Työntelin sitten takaisin kotipihaan sen, matkalla yritin muutaman kerran käynnistellä vaan ei edes luvannut. Tallissa irroitin tulpan, ja sehän oli märkä. Tulpan kuivaus, takaisin paikoilleen ja ekalla polkaisulla käyntiin. Ja taas mentiin korttelia ympäri ilman mitään ongelmia. Ei savuta, ei röpötä, kiertää nätisti, ja tulppa irrallaan kun koittaa niin kipinänkin lyö joka kierroksella. Käsittämätön vehje... Kaasarihan tuossa tosiaan on ihan perinteinen, eikä alipaineohjattu. Sähköryyppy on ainoa omituisuus. Läpät käytin irti, ja olivat ihan virheettömät kunnoltaan sekä läppärungon tiivisteetkin oli ehjät. Saastelaitteet on toistaiseksi vielä paikoillaan, mutta lähtevät kyllä lähiaikoina pois putkea rumentamasta...
__________________
Kuka muka on niin laiska, että jättää lauseen ke |
#7
|
||||
|
||||
![]() kipinä kymcoo
Päiviä...
Tallissa lepää yks kymco agility joka ei anna kipinäää, tulppa uusi... pyörittäää vaan ei syty, eli akussa potkua, muuten tuntuu kaikki sähköt toimivan, valot, pillit, vilkut. Kelläää kokemuksia mikä tommosesta hajoaa, helppoja vinkkejä mitä tehdä? Kovin arvokas tollanen ei ole mutta muutaman kympin siihen vois vielä sijottaa. Mittarissa n.4000km.
__________________
PäHäMa Pamaas SLCK Toyota Landcruiser BJ40 4.0 1980 Ex. Toyota Landcruiser BJ42 4.0 1982 Ex. Suzuki Jimny 2006 Ex. Toyota Landcruiser RJ70 Ex. Mercedes-Benz 300GD 1981 Ex. Hilux LN65 Ex. Volvo C303 Ex. Hilux LN65 Ex. Suzuki 413 Ex. Range 3.5L +hj akselit Ex. L200 Viimeksi muokannut Vilkutin : 27.03.2016 19:58 |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Puola tulee ekana mieleen ja tokana CDI boksi. Ja tietty ensin perusjutut eli kaikki sähköliitokset tarkistaa huolellisesti. Tulpanhattu noissa on joskus sellanen rimpula, kannattaa uusia.
__________________
Tumpula Racing Team Viimeksi muokannut Heguli : 28.03.2016 08:20 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Skootteri | cj5 | O/M/V Muut | 2 | 11.05.2012 05:59 |
Ostettu Skootteri | Heguli | O/M/V Muut | 6 | 28.08.2011 13:05 |
Myyty Kiinan skootteri | Gravedigger | O/M/V Ajoneuvot | 8 | 30.09.2010 22:26 |
Myyty Skootteri | sirP | O/M/V Muut | 17 | 02.05.2010 09:06 |
Myydään / Vaihdetaan skootteri | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 03.05.2009 20:30 |