![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Joo kyllä pitäis olla kuvia. Näkyykö nyt? itellä ainaki näkyy.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
moi!
kivaa katteltavaa kun muutkin harrastaa roovereita! ![]() //Janne
__________________
discovery 1 -98 V8 projekti "Fenix" "".......British humour......!" |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Nyt näkyy kuvat.
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Hienoa, tätä seurataan takuulla
![]() Mites paljon korotusta / leikkelyä että sait 35:set pyörimään ettei ota kiinni? Kaitsu
__________________
---------------------------------------- If it works, tear it apart and find out why! https://roverfriends.fi/palsta/ ![]() 3 Amigos-never travel alone |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Jouset on nämä Eli 2 tuumaa pitäis korottaa mutta väitän että nousi enemmän. Toinen pari vain tästä sarjasta oli matalammat ja pehmeämmät. Joten ne laitoin taakse ja sinne piti laittaa n.10cm omatekele korotuspalat että oli keulan kans lähellekkään samalla tasolla.
Kaaria on leikelty vähän. näkyy varmaanki kuvasta. Takapää on ehkä vähän ongelma kun ei pääse äärijoustoihin näillä renkailla mutta menee näin talviaikaan. Todennäköisesti kesällä laitan 33"set takasin ku on liian pitkät välitykset jängälle 35"silla. Oi ettäkö joskus raskis laittaa sen ashcroftin "jakolaatikon" välityssarjan. hintaa on vain noin 2500e mutta olis varmasti sen arvonen. olikos se välitys jotain 8.9 tiuhimmalla vaihteella. |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Pientä päivitystä tännekkin..
Alle tuli 33" x 13,5" x 15" mutazillat Sitten meni kytkin, öljyt, tiivisteitä yms vaihtoon. Pahoittelen huonoja kännykkä kuvia ja sitäkin että projekti kuvat ja teksti on vähän "mitä tänään syötäisiin" tyyliin että mulla onkin täälä kaikki valmiina, ens kerralla jatketaan.. ![]() Taka vinssiäkin on tullut asenneltua. Oikeastaan se on jo paikoillaan ja toimii mutta vaijeria en saanut vielä ujutettua minnekkään. (Vinssi keskellä autoa siis) Jos joku tämmöseen discoon asentanut takavinssin niin mielenkiinnolla haluaisin nähdä toteutuksen.? |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Pitkästä aikaa taas jatketaan. Discolla tuli ajeltua paljon ja Venäjälläki se kävi kesällä 2015
Ja ettäkö mitä discolle kuuluu nykyään. Se oli sen verran laho että päätin luopua koko rojektista. Siinä oli paljon hyvää osaa uuteen projektiin, joka tuli joulukuun tienoilla tänne pohjoiseen uuteen kotiin Eli kyseessä Land Rover 90 -88 11L 200tdi moottorilla. Jonka rakentaminen alkoikin hyvin nopeasti Väriäkin auto muutti itselle mieleisemmäksi Alla on nyt 35/13,5x15 mudzillat, mutta mallailin huvikseni 33" bokkereita. Jängällä on nyt makia hiippailla kun tuli semmonen "pikkupalikka" jakolaatikon päähän. Tietämättömille kerron että tuo palikka on ashcroftin underdrive joka asennetaan voimanulosoton paikalle ja kun sen kytkee päälle niin jakolaatikon välitys on sitten noin 8.9, ja nyt on sitten kokonaisvälitys vakio perillä noin 113. Ainiin ylempänä olinkin päivitellyt että joskos joskus tuommosen sais. ![]() Autoon on nyt asenneltu ja rakenneltu etu ja takavinssit edessä ramsey 9.5 ja takana t-max 12500. Rumpujarrullinen taka-akseli lähti ja tilalle tuli discosta levyjarrullinen lukko akseli. iskarit on britpart cellular dynamic +5" ja jouset tyrexin +2" joustoja riittää kyllä. (mutta ei oo vieläkään semmonen alusta mitä haen) mutta noh näillä mennään ainakin toistaiseksi. Mahtava peli tämä pätkä "defe" tuntuu olevan melkosen kyvykäs etenemään esim discoon verrattuna. Vaikkakin discoa en moiti maastoautona. 90:sen edelliset omistajat saattavat katsoa kauhuissaan autoa että on pilattu, mutta ei suinkaan ole. Jos koro jouset ottaa pois ja laittaa vakio renkulat alle niin on täysin vakion näköinen kampe. Ja mikäli minusta on kiinni niin tähän autoon ei tule mitään muita akseleita kuin rooverin omat. Otsikon muutan heti kunhan sen keksin miten se tehdään. Viimeksi muokannut Jol : 15.05.2016 07:08 |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG. RRC 3,9SE -90. Valkoinen. Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto" Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu" Range Rover P38A -95, purkuraato Volvo C303, muutti pois. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
sähköpostin vahvistus??? | datsun_man | Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? | 7 | 12.12.2017 21:29 |
SJ410:n pakin siirtäjän vahvistus | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 06.01.2009 22:32 |
Akseleiden vahvistus hitsaamalla | IsoA | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 22.11.2007 07:33 |
ohjaus varsien suojaus/vahvistus | boozer | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 30.09.2006 11:47 |
Joukkoon tyhmien kysymysten??? | Gemari | Tekniikka & Jutustelu | 28 | 10.10.2004 22:25 |