Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 20.12.2014, 22:42
Hautalintu Hautalintu ei ole kirjautuneena
Konkari++

Rekisteröitynyt: 15.01.08
Sijainti: Vanha-Ulvila, Western Finland
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Heguli Näytä viesti
Jos hankkii iphone 5C:n, jossa on vain 8 GB muistia niin pystyykö siihen lisäämään itse muistia esim. muistikampoja vaihtamalla ? Onko vaikea operaatio ? Missä hintaluokassa liikutaan ?
Eikös noihin pysty laajentamaan muistia ihan muistikortilla? Samanlaine kikkare ku kameroihin menee... eli kysy myyjältä onko tuotteessa muistikorttipaikka... muistikorttien hinnat pyörii 10-30e riippuen koosta... itellä täs samsungissa muistaakseni joku 12gb kortti ja makso muistaakseni jonku 10-15e..

"Muut tekee mitä osaavat, meillä offareilla on ollu tapana tehä mitä tahdotaan!"

The reason i sin is because there is a stairway to heaven and a Highway to hell and i sure as hell ain't climbing no stairs!!!
Vanha 20.12.2014, 23:06
Mikkosetä:n Avatar
Mikkosetä Mikkosetä ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 05.07.12
Sijainti: Hattula
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hautalintu Näytä viesti
Eikös noihin pysty laajentamaan muistia ihan muistikortilla? Samanlaine kikkare ku kameroihin menee... eli kysy myyjältä onko tuotteessa muistikorttipaikka... muistikorttien hinnat pyörii 10-30e riippuen koosta... itellä täs samsungissa muistaakseni joku 12gb kortti ja makso muistaakseni jonku 10-15e..
Jälkikäteen itse laitteen muistiin ei pysty vaikuttamaan, ei edes noihin erikoistuneet korjaajat. Iphoneissa ei myöskään ole muistikortille paikkaa, joten sitäkään kautta ei onnistu. Kerralla täytyy ostaa kunnollinen
Vanha 20.12.2014, 23:08
Konkari++

Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mikkosetä Näytä viesti
Jälkikäteen itse laitteen muistiin ei pysty vaikuttamaan, ei edes noihin erikoistuneet korjaajat. Iphoneissa ei myöskään ole muistikortille paikkaa, joten sitäkään kautta ei onnistu.
Taas yksi syy lisää karttaa maisteltuja omppuja!

"Muut tekee mitä osaavat, meillä offareilla on ollu tapana tehä mitä tahdotaan!"

The reason i sin is because there is a stairway to heaven and a Highway to hell and i sure as hell ain't climbing no stairs!!!
Vanha 21.12.2014, 10:00
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mikkosetä Näytä viesti
Jälkikäteen itse laitteen muistiin ei pysty vaikuttamaan, ei edes noihin erikoistuneet korjaajat. Iphoneissa ei myöskään ole muistikortille paikkaa, joten sitäkään kautta ei onnistu. Kerralla täytyy ostaa kunnollinen
Jotain tällaista muistelinkin. Tuota 5C:tä kunnon muistilla ei oikein mistään enää saa kun on poistuva malli. Itse kanssa olen samumiehiä mutta kun nuo lapset ovat niin i-kansaa
Vanha 21.12.2014, 11:11
Konkari++

Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Heguli Näytä viesti
Jotain tällaista muistelinkin. Tuota 5C:tä kunnon muistilla ei oikein mistään enää saa kun on poistuva malli. Itse kanssa olen samumiehiä mutta kun nuo lapset ovat niin i-kansaa
Osta muksulle Samsung ja piirrä vaik jollai tussilla se i siihi valmistajan eteen ei meinaa joka junnulla olekkaan molempien hyviä puolia samoissa kuorissa, ompulta se i ja laite samsungilta!

Viestiketju on lukittu

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Patrol kysy/vastaa jubet Tekniikka & Jutustelu 1806 24.10.2024 21:23
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2013 ! SuurSyömäri Chit-Chat 2193 01.01.2014 17:02
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2012 ! SuurSyömäri Chit-Chat 1015 03.01.2013 18:46
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan ! SuurSyömäri Chit-Chat 2358 31.08.2012 20:55
mitä tehä patrollille ku ei käänny?? Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 4 21.03.2011 16:41

Sivu luotu: 13:28 (GMT +2).