![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Se vois olla, tai sitten lainaan jonen lippaa
__________________
Hilux on luksus |
|
#2
|
|||
|
|||
|
nyt ois valoja katolle saatu ja sisällekkin alkaa hahmottumaan tuollanen pieni kytkinpaneeli/mankka-, lälläriteline.
__________________
Hilux on luksus |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Terävän näköinen vekki tossa rammari telineessä!
Ilkeä jos kippaa auton ja ei oo vöissä,Niin voi ottalohkoon sattua ![]() Mutta sullahan on tota putkea näköjään,Niin leikkaat siitä 1/4 osaa pois ja siitä tohon reunaan pyöristys? |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
mut siinä se hahmottuu ja on sitä kulmaan jonkin näköstä pehmustetta tullu mietittyy, kattoo nyt mitä keksii.
__________________
Hilux on luksus |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Itse oon nähny ihan myytävää kulmasuojaa(pehmikettä), tosin tarkoitettu näihin kiinteistöjen yleistiloissa oleviin mataliin kulmiin.. huomioväreissä tietty
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
__________________
Hilux on luksus |
|
#7
|
|||
|
|||
|
no nyt ihan pikkusilausta vaille ois kotelointi valmis, tein sitten pukesta tuon kiskon, aikani kuluks, niin ei oo niin terävä reuna. (katellaan ekojen kolhujen jälkeen sitä pehmustetta, tai sitten hommaan sellasen nakkikypärän mitä panssarivaunujen kuskitkin käyttää
) tiiviste nauhaa laitoin tuonne missä pellit kohtaa toisensa niin ei tuu räminääkään. Ainakin nyt löytyy valojen katkasimet samasta paikasta ja myös flektien.
__________________
Hilux on luksus |
![]() |
| Luokat |
| hilux, kierrejousitettu, teampätkis |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myyty come up projekti | jakenbj | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 21.08.2013 21:35 |
| Suikka projekti ”taasen” *Toinen projekti tuli taloon* | jonetzu | Maasturiprojektit | 61 | 22.07.2011 20:51 |
| M / V Tojo Hiluxsus -> LJ | JpP | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 14.10.2006 17:41 |
| O: Projekti | LöpöLassi | O/M/V Muut | 1 | 31.10.2005 09:09 |
| M:projekti | O/M/V Muut | 0 | 13.10.2004 06:40 | |