![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() OHO!Tälle on tapahtunu jotain Vuosisitten ku tän ostin ni oli tietty virtaa alkaa purkaan ja suunnitteleen... Nurkissa oli yks viä huonompi BJ koppa, siitä sai toisen helmaan pikku pätkän, loput tehtävä ite. Tähän vaiheeseen taisin päästä ku pukkas toi "Väliprojekti, käyttis HJ" sehän meni niinku osa on varmaan palstalta seurannu. Ja siinä samalla motivaatio näihin romuihin. Ja nyt heti perään vuoden tauon jälkeen toisen helman kimppuun Alkaa lattiat oleen kovemmat ku viimeseen kahteenkytä vuoteen.
|
#2
|
||||
|
||||
![]() olikos se toi |
#3
|
||||
|
||||
![]() ???
Tuskallista tämä suunnittelupuoli. Kun ei osaa päättää mitä rungon ja akselin väliin pistäis. Olis HDJ:n varret eteen ja taakse, mutta kun takana ei HDJ.n varsien massat riitä. Otteessa akselipaino 1860 (luulis tarkottavan taka-akselipainoo) ja kokonaispaino 3030. Taakse kelpaavia tukivarsia ei varmaan oo ku defe 130.
Toinen retrompi ja helpompi vaihtoehto olis toi vanha soa HJ. Jos sen tarinan lopulta sinetöis kun ei siinä enää tekniikkaakaan oo. Olis melko yksinkertasta tempasta tosta akselit tähän alle. Muistuu vaan mieleen ku tolla ajeli ni oli selkä kipee joka reisun jälkeen. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Itse miettisin samaa hommaa,mutta sitten on tämmönen onkelma.
HJ61:n valmistajan sallima taka-akselimassa 1600 kg tai 1650 kg. Etuakselille 1300 tai 1400 kg. BJ45 pick-upin taka-akselimassa 1860 kg (valmistajan sallima 2005 kg). BJ45 umpikopin taka-akselimassa 1870 kg (valmistajan sallima 2005 kg). Etuakselille valmistajan sallima molemmissa 1300 kg, eli ei ole ongelma. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Hieno nelifemma ja hyvännäköistä hitsuuttelusaumaa näkyvillä!
__________________
[ ][ ]=TOYOTA=[ ][ ] |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
No hj:n akselit tähän tulee joka tapauksessa... Pitääkö sitä konttorilla edes mainita? Aikalai samanlaiset pulikat kuitenkin. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Samanlaisethan ne on, on vaan erilevyset... Tuskin sitä kukaan huomaa ellei mainitse.
Jousista sen verran, et jos laitat hj:n jouset, niin älä mainitse sitä konttorilla. Niitä on aika hankala erottaa(45 on enemmän lehtiä ja vanhemmissa ainaki pienempi silmä) Kerrot vaa tehnees soan omilla jousilla, ni ei tarvi alkaa vänkää ja selvittää... En tällä siis kehota tekemään mitään ![]()
__________________
__________________________ "Ne piirtää jol on liituuu!" |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Jos soaan päädyn ni teen 45:sen omilla lehdillä. Kai niillä vähä reilummat joustot saa kun ovat pidemmät.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
SJ 410 alias SUSSU | Girlpower | Maasturiprojektit | 17 | 16.03.2011 13:36 |
Myydään bj45 | SAMROCK | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 23.03.2010 16:42 |
Mobil 1 ATF | P-KR#1 | Tekniikka & Jutustelu | 23 | 28.09.2009 06:00 |
M:MOBIL AGRI MOTOR OIL 10/30 20 L | Ipe64 | O/M/V Muut | 0 | 29.07.2006 13:22 |
o: bj45 | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 02.01.2006 19:53 |