![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
jos en ihan väärin muista ni 1/8
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Katoin ni mul o otettu banjolla juuri tosta samasta mistä menee laturin päätyy alipaine pumpullekki.
__________________
PäHäMa Pamaas SLCK Toyota Landcruiser BJ40 4.0 1980 Ex. Toyota Landcruiser BJ42 4.0 1982 Ex. Suzuki Jimny 2006 Ex. Toyota Landcruiser RJ70 Ex. Mercedes-Benz 300GD 1981 Ex. Hilux LN65 Ex. Volvo C303 Ex. Hilux LN65 Ex. Suzuki 413 Ex. Range 3.5L +hj akselit Ex. L200 |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Asia selvä, tämä selvensi paljon. Kiitokset teille.
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
Elikkä huomenna menen teettämään letkut moottorista turboon. Millainen letku/liitin toteutus tuon öljyn paluu letkun kanssa on? Eli teen lohkon kylkeen reiän johon tuo öljyn paluu letku tulee,niin millaisen liittimen porukka on siihen laittanut ja millä tavalla turboon?
Mitäs nuo letkut on suunnilleen maksaneet, kun olette niitä käyneet teettämässä? Viimeksi muokannut [-make-] : 17.12.2014 23:16 |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Tuolla omia turauksia... sivutki pelaa taas.
http://vilkutin.1g.fi/kuvat/Muutamia+konekuvia/Hilux/ Kyllä nuo turbon pään liittimet on ihan turbokohtasia eli vaikee on sanoa muiden. Mä hain toyotalta ton öljynpaluun nipan lohkooon... oisko ollu 22mm reikä tms johon nippa vaan lyödään. Saatto olla joku 2l2t koneen nippa tms, 2.4L TD koneen. Ja senkun poraa ni vähäväliä nostin terän pois ja putsasin lastut pois ettei putoo koneen sisään, reikä tuli siis väljäksi. hommaaa siis jotain hyvää liimaa / tiivistemassaa jolla tuon tumpin liimaat paikalleen. Letkun hinta on ehkä 30€ ilman suhteita alanliikkeeseen. Ota banjopultti malliks moottorilta lähtevän paine liittimen hommaamiseks.
__________________
PäHäMa Pamaas SLCK Toyota Landcruiser BJ40 4.0 1980 Ex. Toyota Landcruiser BJ42 4.0 1982 Ex. Suzuki Jimny 2006 Ex. Toyota Landcruiser RJ70 Ex. Mercedes-Benz 300GD 1981 Ex. Hilux LN65 Ex. Volvo C303 Ex. Hilux LN65 Ex. Suzuki 413 Ex. Range 3.5L +hj akselit Ex. L200 |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Kertokaas viisaammat miten se tuon turbo koneen muutoskatsastus menee ku mulla on jääny edellisestä autosta 2lt moottori ja omasta ln110 hilusta hajos vapari kone niin meinasin tuon turbo moottorin istuttaa tuohon hilutskiin. Mitäkä todistuksia siihe tarvii? Mistä katsastaja tietää onko moottori alkuperänen 2lt vai vaparista turbotettu?
__________________
Meni se ainaki eilen siitä... Apostolin kyyti OY |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hj-60 turbotus | Toni.k | Tekniikka & Jutustelu | 33 | 12.10.2009 08:16 |
HJ-60 turbotus | Nerd-O | Maasturiprojektit | 64 | 17.03.2009 18:14 |
l-200:sen turbotus | maasteri | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 16.11.2006 22:09 |
3B turbotus | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 27.09.2006 10:28 | |
Turbotus | jansku | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 07.12.2003 19:28 |