![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() onko wepaston putki ryöstetty polttoaine linjasta vai tuulee takilta oma
__________________
riiseli mersedes ![]() |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Tuota, onko sillä vaikutusta käyntiinlähtöön jos jätät Pajeron parkkiin johkin mäkeen vaikka keula ylös tai alaspäin?
Mun Troopperi hörii jostain ilmaa, eikä ihan mitään vähänkään, jos tasamaalla/keula ylämäkeen parkissa niin ei lähe millään käymään ellei ilmaa sitä, keula alamäkeen niin lähtee vaikka kauan seisookin. (pumpun akselin stefa tai suodatinjalka vuotaa, "peltoauton" hommissa niin ei kiinnosta korjata..) Ja se kirkas letku kannattaa laittaa joskos näkyisi jotain liikettä. Niin ja mites se tankin korvausilma? Sit vois koittaa vielä puhaltaa paineilmalla pa-linjat puhtaiksi..
__________________
Mersumies. Viimeksi muokannut farmforest : 15.12.2014 11:01 |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Jahas unohtunu tännekin päivittää tän kohtalo. Eli tossa joulun aikoina vaihtelin ensin kaikki letkuosat ja klemmarit polttoainelinjaan ja tilanne vähän parani, kunnes sitten mehtuureissulla taas alko nykimään. Sen jälkeen uusin koko polttoaine linjan ja vedin samalla webastollekin tankilta oman linjan, niin nyt on toiminu jo 2kk ilman mitään ongelmia. Eli putkissa tod. näk joku oikein pieni reikä, mistä ilmaa haukkoi.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Majoitus Ylitornion alueella? | PunisherFIN | Chit-Chat | 1 | 03.04.2014 13:50 |
Kainuun alueella offitoimintaa? | romurauta | Chit-Chat | 3 | 26.05.2010 21:15 |
Tornion alueella offareita? | Kimpsu | Tapahtumat | 97 | 22.04.2009 21:48 |
Ikaalisten alueella?? | SuzukiOsku | Tekniikka & Jutustelu | 127 | 05.04.2008 18:52 |
Lahden/Hollolan alueella? | jansa | Tapahtumat | 4 | 21.02.2008 12:32 |