Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 14.12.2014, 21:05
vmt:n Avatar
vmt vmt ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.12.09
Sijainti: Vantaa
Viestit: 1.877
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JiiPee Näytä viesti
Uudemmissa on.

En tiedä mitä alkuperäinen kysyjä hakee, mutta on vähän eroa painossa ja vääntömomentin kestossa jollakin suskan ja mokin jakolaatikolla
Kuorkki- ja hlöautomaasturin jakiksissa on tosiaan melkoinen ero. Myös korkeudessa, joten ei helposti senkään puolesta välttämättä sovellettavissa.

Mun MANnissakin on erillinen jakis, painoa reilu 100 kg ja maks sisääntulomomentti 3000 Nm, tuosta on myös isompi versio, 155 kg ja 4500 Nm.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 14.12.2014, 22:03
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.334
Perusasetus

Neuvosto jakolaatikoiden painoja.

Lada Niva, 25 kg
GAZ-66, 53 kg
ZIL-157, 124 kg
ZIL-131, 112 kg
URAL-375D, 178 kg (ite oon punninnut 207 kg)
KRAZ-255B, 400 kg

GAZ-69 maastoauton jakiksen painoa en löytänyt?
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 17.12.2014, 23:53
VOLIATTI VOLIATTI ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 05.02.09
Sijainti: vantaa
Viestit: 743
Perusasetus

3314l-c202-c303 volvot pitäis olla aika kestäviä
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 18.12.2014, 19:49
Hencca:n Avatar
Hencca Hencca ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 24.01.05
Sijainti: Sodankylä, Finland.
Viestit: 488
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja VOLIATTI Näytä viesti
3314l-c202-c303 volvot pitäis olla aika kestäviä
Eivät vaan ole erillisiä. Onko kukaan tutkinu että minkälainen työ olis muuttaa pikkuvolvon jakis erilliseksi? (zf vg50 laatikko)
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 18.12.2014, 19:54
jv jv ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 21.04.04
Sijainti: Päijät-häme, Hollola
Viestit: 3.244
Perusasetus

160-korisissa bensamoottorisissa patrolleissa on erillinen jakolaatikko ja kardaanin lähtö takaa katsottuna oikealla. voip olla hankala löytää moinen, yks löytyy nimimerkki fordisti :lta, mutta on eriasia et luopuuko aarteestaan
GR patrollin jakoksesta on helppo tehdä irrallinen jakolaatikko ja on kestävä. takakardaanin lähtö on keskellä. näitä on suomi pullollaan...

molemmissa on hitaanpuolen välitys jotain 1:2.2

molemmissa on hyvänä puolena erittäin tehokas rumpukäsijarru takakardaanin lähdössä. osat on jarruun halpoja ja pitää varmasti vaikka olis mutaa täys jos muuten kunnossa.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 18.12.2014, 21:38
Sami89:n Avatar
Sami89 Sami89 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.02.11
Sijainti: Kotka
Viestit: 3.343
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jv Näytä viesti
molemmissa on hyvänä puolena erittäin tehokas rumpukäsijarru takakardaanin lähdössä. osat on jarruun halpoja ja pitää varmasti vaikka olis mutaa täys jos muuten kunnossa.
Mut ei pidä kauaa ku unohat kepin pystyy ja ajat vähän matkaa.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan Irto-/paikallis-/puoliautomaattimoottori mähönen O/M/V Muut 0 05.11.2014 19:25
Myyty Suzuki 413 moottori 125e ja jotain irto osia konttikaira O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 16 18.03.2012 20:33
Ostettu Suzuki tuulilasin kehys + muita osia Repro O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 11.11.2008 09:53
"M" suzukin merkkivalottomia jakiksia tjl O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 7 13.02.2008 19:07
OT: Muita haaraste pelejä kuin offit? Oskari Tekniikka & Jutustelu 36 20.09.2004 09:38


Sivu luotu: 16:48 (GMT +2).