![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Osassa unimogeista on myös erillinen jakolaatikko, ainakin U100L oli sellaisella varustettu.
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
tossa mun "kömpijässä" on pajeron pikkulaatikon jakis., se on helppo irroittaa ja laakerointi stefoineen valmiina. eikä ihme kyllä oo ketju hyppiny.
![]() vanhan patrollin jakiksen saa kans irtomalliksi aika helposti,vaatii kyllä askartelua ,mut sellasesta jos tekee niin mieluummin 4 vaihteisen jakiksesta.. siihen saa laakerit jne halvemmalla.olikohan 3mm paksummat akselit tuossa 5-vaihteisessa ja siksi laakerit erikoisimmilla mitoilla. |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
En tiedä mitä alkuperäinen kysyjä hakee, mutta on vähän eroa painossa ja vääntömomentin kestossa jollakin suskan ja mokin jakolaatikolla ![]()
__________________
Jukka |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Juu ei tohon suzukin runkoon mitää hirveen painavaa viitti ripustella
Elikkä projektissa on mazdan 3 litranen v6:n ja aisinin automaattiloota, ln65:n akselit ja nyt alkoi tuon suzukin oman jakiksen kestävyys mietityttää. Siksi kartoittelen lähinnä mitä sinne voisi laittaa.
__________________
Hilux 2.4TD + MADzuki 3.0 |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Minulta löytyy king cabin irtojakis ja kardaanit,pistä vaikka yv jos kiinnostaa.
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Mun MANnissakin on erillinen jakis, painoa reilu 100 kg ja maks sisääntulomomentti 3000 Nm, tuosta on myös isompi versio, 155 kg ja 4500 Nm. |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Neuvosto jakolaatikoiden painoja.
Lada Niva, 25 kg GAZ-66, 53 kg ZIL-157, 124 kg ZIL-131, 112 kg URAL-375D, 178 kg (ite oon punninnut 207 kg) KRAZ-255B, 400 kg GAZ-69 maastoauton jakiksen painoa en löytänyt?
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
|
#8
|
|||
|
|||
|
3314l-c202-c303 volvot pitäis olla aika kestäviä
|
|
#9
|
||||
|
||||
|
Eivät vaan ole erillisiä. Onko kukaan tutkinu että minkälainen työ olis muuttaa pikkuvolvon jakis erilliseksi? (zf vg50 laatikko)
|
|
#10
|
|||
|
|||
|
160-korisissa bensamoottorisissa patrolleissa on erillinen jakolaatikko ja kardaanin lähtö takaa katsottuna oikealla. voip olla hankala löytää moinen, yks löytyy nimimerkki fordisti :lta, mutta on eriasia et luopuuko aarteestaan
![]() GR patrollin jakoksesta on helppo tehdä irrallinen jakolaatikko ja on kestävä. takakardaanin lähtö on keskellä. näitä on suomi pullollaan... molemmissa on hitaanpuolen välitys jotain 1:2.2 molemmissa on hyvänä puolena erittäin tehokas rumpukäsijarru takakardaanin lähdössä. osat on jarruun halpoja ja pitää varmasti vaikka olis mutaa täys jos muuten kunnossa. |
|
#11
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ostetaan Irto-/paikallis-/puoliautomaattimoottori | mähönen | O/M/V Muut | 0 | 05.11.2014 19:25 |
| Myyty Suzuki 413 moottori 125e ja jotain irto osia | konttikaira | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 16 | 18.03.2012 20:33 |
| Ostettu Suzuki tuulilasin kehys + muita osia | Repro | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 11.11.2008 09:53 |
| "M" suzukin merkkivalottomia jakiksia | tjl | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 7 | 13.02.2008 19:07 |
| OT: Muita haaraste pelejä kuin offit? | Oskari | Tekniikka & Jutustelu | 36 | 20.09.2004 09:38 |