![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Kaveri rakentelee noita action kameroita rallicrossi autoihin ja oli sitä mieltä et ainakaan sjneljätonnninen ei kuvanlaadussa häviä goproolle,ja ebay;stä noita saa suht halvalla.https://www.youtube.com/watch?v=5-Lg8TRhLKA toi alakuvassa oleva kuskinkuvaus on sj4000;lla kuvattuu
|
|
|
||||
|
||||
|
Noita vertailuitahan on juutuubi pullollaan..tossa yks:
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
EDIT: Niin piti sen verran sanoa vielä, että kohinassa näkyy myös helposti eroja. Loppupeleissä kai se on sama mitä käyttää, mutta itellä on työkäytössä ollu GoPro 1 ja nykyään GoPro 3+ Black. Helppo käyttää ja kaikki toimii. Ensimmäinen versio oli kankea, mutta ajo asiansa.
Tietä kulkein tien oot vanki, vapaa on vain umpihanki. Viimeksi muokannut Korpikumpu : 13.12.2014 22:06 |
|
|
||||
|
||||
|
Jos haluaa hyvää kuvanlaatua ja pitkää akun kestoa, niin Garmin Virb elite.
Jos haluaa hyvää kuvanlaatua, helppoa käsiteltävyyttä, hyvän kuvanvakaajan, kompaktin koon ja järkevät kiinnikkeet, niin Sony. Jos haluaa parhaiten markkinoidun tuotteen, niin Gopro. Juuri möin oman GayPron blackin pois, kun sen kanssa meni vai hermo. Ärsyttävä laite muodoltaan ja käytettävyydeltään.
|
|||
|
|||
|
Sonyn huonopuoli, että ei kestä oikein vettä (siis pinnan alle) muuten nuo vakaimet sun muut olisi kyllä puhuttelevat. Korjatkaa jos olen väärässä, niin käyn kyllä hakemassa pois pyörimästä..
|
|
|
||||
|
||||
|
As-100 on jo roiskevesitiivis ja kotelon kanssa 60m. Garmin on kans roisketiivis, mutta GoPro ei taida kestää sitäkään.
Panasonicilta ja Pentaxiltakin tullut omat mallinsa. Panan videopuoli ollut aina hyvä, mutta tuo vaikuttaa vähän oudolta.
Pitäähän ratsuhousujen henkseleissä sen verran löysää olla, että manne kyykkyn pääsee. Viimeksi muokannut Mojoman : 15.12.2014 09:43 |
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() Meikäläisen vehkeellä on syvimmillään käyty jossain 15 metrissä (en itse käynyt) ja piti se ainakin sinne. Eikä oo muutenkaan laskenu sisään. Paitsi se ykkösversio laski kaverilla vedet sisään, kun kiinnilaittaessa oli menny kumitiiviste solmuun.
|
||||
|
||||
|
Onko Contour ihan out nykyään?
PV:n taistelukuvaajilla on moiset käytössä
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Contourin käyttäjät ainakin kuulostaa tykkäävänsä kamerasta. Kaikissa noissa paremmissa äksönkameroissa on kuvanlaatu lähellä toisiaan hyvässä valossa. Hämärässä ja tärinässä alkaakin tulla jo erot esille.
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Tuossa antaa mukana tulevalla kotelello 4,5m. Näihin lie joku muukin kotelo, mutta mikä? Tuon kaukosäädinhomman tuosta tiputtaa pois, ei ole hintansa väärti ehkäkään.. |
|
|
|||
|
|||
|
Ajoneuvokäytössä kaukosäätimellä on varmasti paikkansa. Mikäli vain metsässä uskaltaa, niin kamerahan kannattaa pitää auton ulkopuolella. Tuulilasi ei ainakaan paranna kuvanlaatua.
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus: