![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Mie oon nyt ollut vähillä viinoilla joku 3-4 vuotta. Ja mitä pitempi aika kuluu, nin sitä vähempi se enää houkuttaa. Ja se kun sanon että vähillä tarkoittaa sitä, että kaks kolme kertaa vuodessa tulee muutama napanteri otettua, silleen että vähän korvissa humisee...
|
|
|
||||
|
||||
|
Oliskohan vielä löytynyt ärsyttävämpi renkutus töllöön, ja sama vielä kahteen kertaan, joskus peräkkäinkin - mute nappi löytyy jo "automaattisesti" kaukosta
![]() Kysehän on siis Feikkauksen ja Kepuli-Marketin joulumainoksista, varmasti asiana vähäpätösimmästä päästä, mutta paska musiiki ei vaan osaa mennä toisesta korvasta ulos
|
|
|
||||
|
||||
|
Voi hevonvitunvittu
![]() https://www.youtube.com/watch?v=uSodCuo73ig Vitunvittuttujavituvitu..vitosella..niskalle...:ma d: |
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Edit: Siis se video. |
|
|
||||
|
||||
|
vituttaa tää jatkuva unettomuus, rytmi on suurinpiirtein 2yötä valvon ja sit saa nukuttua 5 ehkä jopa6h ja sit taas valvotaan pari yötä
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Tulee melko epätodellinen olo ku valvoo muutaman yön.. juotko paljon kahvia päivällä? Itellä helpotti se jonku verran ku vähenti sitä.. illalla en enää seiskan jälkeen ota kofeiinia.. nii ja tupakin jätin myös.. siis nämä toimi itellä, ei välttämättä muilla. Nyt saa joka yö täydet 6h nukkua, no edellis yö oli poikkeus..
|
||||
|
||||
|
Just toi unettomuus vituttaa itseäkin. Nukkunu koko viikon max 4h ja nytkin mennään parkit päällä, kun unta pallossa se 3h. Se ei vaan tule tuo uni silloin kun painaa hallilla klo 24 asti ja sitten tulee himaan ja yrittää suoraan nukkumaan.
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Tässä on mennyt nyt useampi viikko, että olen nukkunut kuin pikkunen possu Jopa niin hyvin että rupesin ihmettelemään.Ja ainoa muutos jonka keksin oli tupakka, sikaarit! Nimittäin siirryin parivuotta sitten sähköröökiin, ja eipä siinä, aikas buoeno homma. mutta pari kuuta sitten lopetin sen sähköttelyn ja siirryin sitten ihan purkkalinjalle. Ja vitut se mitään on 100% pitänyt. Eli kun oon mökillä käynyt juoksettamassa koiria, ja muutamassa muussa tilanteessa, niin oon vetänyt pari Al Capone halpispaskapikkuriikkisiä sikareita. Ja jumalauta----> Olen nukkunut oaremmin kuin pariin vuoteen! Ihan vitun outoa Mutta toisaalta, rupesin kärtsäämään 13 vuotiaana, ja nyt oon 48. Ja pentuna ollessa mein ukko poltti sisällä topallisen aromaa piipussa, per päivä! Eli savua piisas sisällä.
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
https://www.youtube.com/watch?v=CdsFuwavfVs
|
|
|
||||
|
||||
|
No toi selkä taas
p..kele!
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| mikä ihmetyttää,, eli lähes vituttaa | mäksä | Chit-Chat | 1390 | 15.01.2022 19:25 |
| Kiinnostaako suunnistus vuonna 2014 | sampolaattori | Tekniikka & Jutustelu | 50 | 11.02.2014 13:39 |
| Kerro mikä vituttaa vuonna 2013 | Ewerglade | Chit-Chat | 1816 | 01.01.2014 17:16 |
| Kerro mikä vituttaa vuonna 2012! | Rompe1 | Chit-Chat | 1140 | 03.01.2013 18:50 |
| kerro mikä vituttaa | tjl | Chit-Chat | 4977 | 12.04.2012 08:28 |