Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 12.12.2014, 20:17
jv jv ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 21.04.04
Sijainti: Päijät-häme, Hollola
Viestit: 3.244
Perusasetus

Creepyt on perseestä ja niissä 38.5"pokkereissakin oli tukkonen kuvio,35" pokkerissakin ln avarampi kuvio...

Mulle on tulossa leikatut tsl:ät alle, ei oo ihan heti tukossa

38.5x16r16.5

kato profiilista kuva. Hiluski kansiossa.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 15.12.2014, 14:42
Sami89:n Avatar
Sami89 Sami89 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.02.11
Sijainti: Kotka
Viestit: 3.343
Perusasetus

Kyllä miä olin ainaki creepyihin tyytyväinen. Ainaki tolla ajokerralla ku ei ollu mitään mutaleikkejä vaan ihan kuivan maan revittelyä. Pitoja oli ihan riittävästi tuohon kalliokiipeilyyn muttei kuitenkaa niin hirveesti et ois joka nilkan oikasulla jotain hajonnu. Vaan ei tuostakaan ihan ilman vahinkoja selvitty.. Joku tuulenkaato tunkeutu turvakaaren ja kopin katon välii ja rikko tuulilasin ja repi kattovalojen johot irti.



Niin ja menihän tuo kattoki sen verran kurttuu et joutuu varmaan koritöihin ennenk mahtuu uus ikkuna reikää.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 15.12.2014, 16:44
pasi1:n Avatar
pasi1 pasi1 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 09.10.06
Sijainti: hamina, Finland.
Viestit: 893
Perusasetus

tarvitko ehjää tuulilasia? Mulla vois olla.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 16.12.2014, 09:49
JPK JPK ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 07.07.03
Sijainti: Haarajoki, Tuusula
Viestit: 157
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jv Näytä viesti
Creepyt on perseestä ja niissä 38.5"pokkereissakin oli tukkonen kuvio,35" pokkerissakin ln avarampi kuvio...

Mulle on tulossa leikatut tsl:ät alle, ei oo ihan heti tukossa

38.5x16r16.5

kato profiilista kuva. Hiluski kansiossa.
Creepyt on ihan ok, ja 38.5" bokkerit viel pikkasen paremmat, kummatkaan ei oo tukkosia kun pidätte yllä riittävää pyörimisnopeutta, se on se keskipakovoima kun puhdistaa renkaat kuviosta riippumatta
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 16.12.2014, 11:25
petr:n Avatar
petr petr ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 31.01.04
Sijainti: Oulu, .
Viestit: 1.285
Perusasetus

Puhdistaa joo...riippuu toki maan pinnasta vähän, että onko se järkevä vaihtoehto. Ei paljoa naurata jos "kuvioita putsaten" eteneminen tapahtuu suoraan alaspäin
__________________
Todistetusti kohtuuton käyttäjä ja ylikuormittaja...
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 16.12.2014, 11:50
Sami89:n Avatar
Sami89 Sami89 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.02.11
Sijainti: Kotka
Viestit: 3.343
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja petr Näytä viesti
Puhdistaa joo...riippuu toki maan pinnasta vähän, että onko se järkevä vaihtoehto. Ei paljoa naurata jos "kuvioita putsaten" eteneminen tapahtuu suoraan alaspäin
Eiks se oo ihan sama? Pääasia et etenee?
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 16.12.2014, 13:16
JPK JPK ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 07.07.03
Sijainti: Haarajoki, Tuusula
Viestit: 157
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja petr Näytä viesti
Puhdistaa joo...riippuu toki maan pinnasta vähän, että onko se järkevä vaihtoehto. Ei paljoa naurata jos "kuvioita putsaten" eteneminen tapahtuu suoraan alaspäin
Nythän oli aiheena renkaan puhdistuminen eikä auton liikkeen suunta. Ja kun toisilla riittävästi se rengas pyörii niin ajeleehan ne silloin vetten päälläkin
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 16.12.2014, 14:23
PunisherFIN:n Avatar
PunisherFIN PunisherFIN ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.13
Sijainti: Savonlinna
Viestit: 1.883
Perusasetus

siina sami seuraava tehotavote patrolliin, sd33 jeesusefektila
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 16.12.2014, 16:38
Sami89:n Avatar
Sami89 Sami89 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.02.11
Sijainti: Kotka
Viestit: 3.343
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja PunisherFIN Näytä viesti
siina sami seuraava tehotavote patrolliin, sd33 jeesusefektila
Ei taija tuost betonimyllyst ihan siihen olla. Paitsi jos sen tunkee johonki veneesee.
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 17.12.2014, 08:33
smgt:n Avatar
smgt smgt ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 10.01.12
Sijainti: kajaani
Viestit: 1.696
Perusasetus

http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=130666

Vieläkö etit kestävempiä akseleita?
__________________
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan!
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty Pätkä Patrol -82 3300€ (vaihdossa kelpais 110 Hilux tai joku muu 4x4 pickup ) bluevan O/M/V Ajoneuvot 21 06.05.2010 07:51
Patrol vs Pickup välijäähdytin Tekniikka & Jutustelu 26 12.02.2010 13:25
Myydään patrol pickup jussukka85 O/M/V Ajoneuvot 11 13.01.2009 19:46
VW pickup Nerd-O Chit-Chat 1 24.09.2008 12:40
M: patrol pickup 3hlö paku junnu78 O/M/V Ajoneuvot 6 21.05.2007 21:41


Sivu luotu: 18:14 (GMT +2).