![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Creepyt on perseestä ja niissä 38.5"pokkereissakin oli tukkonen kuvio,35" pokkerissakin ln avarampi kuvio... Mulle on tulossa leikatut tsl:ät alle, ei oo ihan heti tukossa ![]() 38.5x16r16.5 kato profiilista kuva. Hiluski kansiossa.
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Kyllä miä olin ainaki creepyihin tyytyväinen.
Ainaki tolla ajokerralla ku ei ollu mitään mutaleikkejä vaan ihan kuivan maan revittelyä. Pitoja oli ihan riittävästi tuohon kalliokiipeilyyn muttei kuitenkaa niin hirveesti et ois joka nilkan oikasulla jotain hajonnu. Vaan ei tuostakaan ihan ilman vahinkoja selvitty.. Joku tuulenkaato tunkeutu turvakaaren ja kopin katon välii ja rikko tuulilasin ja repi kattovalojen johot irti.![]() Niin ja menihän tuo kattoki sen verran kurttuu et joutuu varmaan koritöihin ennenk mahtuu uus ikkuna reikää.
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
tarvitko ehjää tuulilasia? Mulla vois olla.
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Puhdistaa joo...riippuu toki maan pinnasta vähän, että onko se järkevä vaihtoehto. Ei paljoa naurata jos "kuvioita putsaten" eteneminen tapahtuu suoraan alaspäin
__________________
Todistetusti kohtuuton käyttäjä ja ylikuormittaja... |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Pääasia et etenee?![]() ![]()
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
siina sami seuraava tehotavote patrolliin, sd33 jeesusefektila
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
|
#9
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Paitsi jos sen tunkee johonki veneesee.
|
|
#10
|
||||
|
||||
|
__________________
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan!
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myyty Pätkä Patrol -82 3300€ (vaihdossa kelpais 110 Hilux tai joku muu 4x4 pickup ) | bluevan | O/M/V Ajoneuvot | 21 | 06.05.2010 07:51 |
| Patrol vs Pickup | välijäähdytin | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 12.02.2010 13:25 |
| Myydään patrol pickup | jussukka85 | O/M/V Ajoneuvot | 11 | 13.01.2009 19:46 |
| VW pickup | Nerd-O | Chit-Chat | 1 | 24.09.2008 12:40 |
| M: patrol pickup 3hlö paku | junnu78 | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 21.05.2007 21:41 |