![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Asensin Jeeppiin 46RE vaihdelaatikkoon uudet solenoidit ja governorin tunnistimen, sekä Transgo:n shift correction kit:in. Nyt toimii laatikko taas kuten pitää - ja tuollainen sen olisi pitänyt olla jo tehtaalta tullessa. Normikaasulla pehmeät vaihdot, joskin hieman jämäkämmät kuin alunperin. Reilummalla kiihdytyksellä eron huomaakin sitten jo paremmin. Pysyy laatikko paremmin hengissä kun ei turhaan luistata vaihdoissa isolla kaasulla ![]() Tehtaan korjausopasta selatessa tuli vastaan mielenkiintoinen fakta RE- sarjan laatikoista: ne itse asiassa osaa tunnistaa kun jakoaski on hitaalla puolella, jolloin PCM muuttaa vaihto-ohjelman erilaiseksi ![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Tässä vielä noiden RE- laatikoiden sielunelämästä, jos kiinnostaa..:
Lainaus:
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
mie winchesteriltä jo kyselinki päivällä mut viel jäi kaivelemaan....
mikä se kanisteri on kuskin puolella siinä lampun alla, saapiko sen jotenki fiksusti siirtäneen, onko jollai kuvia? tahi onko se ns turhake paska, jonka voi nakata kuikkaan ja jos voi niin millä jipoilla? meinasin laittaa sen "tuulilasin" alle jatkoletkuilla tms, mut siihen se pitäs asemoida vaakaan ja jos siitä jotain huuruja tulee niin imasee suoraan sisälle jos puhallin on päällä.. muuten ei ois kyl siinä kohin tiellä yhtään ![]()
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Aktiivihiilikanisteri, minkä kautta bensatankin huurut pyörähtää imusarjaan. Itsellä se pönöttää ilmaboksin ja imusarjan välissä konehuoneessa, majaillut siinä viimeiset kolmisen vuotta. Purkin poistaminen saattaa sytyttää moottorin vikavalon.
Onhan ne bensahöyryt parempi polttaa koneessa kuin puskea suoraan taivaalle.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
no jo on systeemit
![]()
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Lainaus:
![]() ![]()
__________________
Raha ja romut rauhottaa. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
noista oljyista viella..
voiko periin laittaa esm mobilin 75w/90 ls, missa tuo kitka-aine on jo mukana? paljonko niihin ylejaan menee, pari pottua per pera? sitten kestaako tuossa joku 5w50 peak life sisassa? en meinaan ihan vahalla merkkia vaihtas kun noilla motoxeilla sun muilla on _aina_ jauhoa perien ropuissa ja mobililla ei ikina mitaan, siis nissaneissa :-) eli suomeks nuo halpikset ei todellakaan voitele kunnolla ja mie en ala oljyissa saastamaan, ko paras vakuutus autolle ![]()
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
#8
|
||||
|
||||
![]()
Voi sinne laittaa valmiiksi lisäaineistetun peräöljyn, ajamalla selviää onko siellä lisäainetta tarpeeksi. Toisissa öljyissä on, toisissa ei. Jos tuntuu täristävän tiukoissa käännöksissä, niin laittaa vaikka puolikkaan tai kolmannespurkin lisäainetta vielä päälle. Pari litraa on yhden perän öljytilavuus.
En minäkään noihin motoxin liemiin koske, mutta toisaalta en viitsi maksaa jostain Castrolin 5W-30 Magnatecistä tai vastaavasta hipoöljystä jotakuinkin triplahintaa. Itsellä on ollut nelisen vuotta Fordin 5W-30 täyssynteettiset käytössä (Motonetistä löytyy) - kohtuuhintaista, ja tuntunut olevan kaikinpuolin laadukasta tavaraa. Käyttöohjekirja suosittaa 5W-30 öljyjä tähän ilmanalaan käytännössä kesät- talvet, joten se on se öljy mitä koneeseen kannattaa laittaa. Ei valmistajat käsittääkseni huvikseen noita suosituksia ilmoita ![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 7 (0 jäsentä and 7 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään / Vaihdetaan Jeep Grand Cherokee 4.0 | Jeeep | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 02.02.2012 21:06 |
M: JEEP GRAND CHEROKEE 5,2 -95 | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 08.03.2008 13:40 | |
Ostetaan jeep cherokee/grand cherokee vanteet | O/M/V Muut | 5 | 16.12.2005 21:50 | |
M: Jeep Grand Cherokee | O/M/V Muut | 1 | 01.11.2005 19:27 |