![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Eli saan pätkiä runkoa?? Akseli väli saa olla vakio mulle. kunhan saan perästä vähän pois. Hmm.. Kelpaakos takana sitten jos tekee vinssipedin ja siihen sitten ne puuttuvat lavan kannattimet. peti pultilla runkoon ja sitten lava petiin pultilla.. ja että miksi näin?? siksi kun runko on sinkitty eikä viittis tehdä yhtään ylimäärästä ruostuvaa paikkaa kotelon sisään enään tässä vaiheessa..
__________________
oh shit, it`s suomea |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hi-Lift:in lyhentäminen? | Lonely Rider | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 24.10.2010 17:59 |
rungon lyhentäminen | MiKo | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 10.04.2007 21:09 |
korotus jousien lyhentäminen. | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 15.09.2006 14:53 | |
Korin lyhentäminen | JERKKU | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 15.03.2006 16:12 |
Lyhentäminen | baxxter | Tekniikka & Jutustelu | 23 | 07.11.2003 23:13 |