![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Tai jos lava lyhenee liikaa niin huoltoautoksi jota ei koske pakun mitat. Akselin välistä pätkä pois vain jos mallisarjassa on lyhkäsempi ja samoihin mittoihin tehtävä. Ylityksistä leikkaa veke vaan. Lavan korikiinnikeiden määrä pitää olla sitten sama.
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Vasta minäkin selvittelin. Huoltoauton pitäs painaa 1870kg ja mulla näky ln65 otteessa lukevan 1510kg ja varmaan sanaa luokkaa 46
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
Mulla oli laitettu lisäpainot että tuli toi 1800 kg täyteen huoltoautoksi
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hi-Lift:in lyhentäminen? | Lonely Rider | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 24.10.2010 17:59 |
rungon lyhentäminen | MiKo | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 10.04.2007 21:09 |
korotus jousien lyhentäminen. | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 15.09.2006 14:53 | |
Korin lyhentäminen | JERKKU | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 15.03.2006 16:12 |
Lyhentäminen | baxxter | Tekniikka & Jutustelu | 23 | 07.11.2003 23:13 |