![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
Mä en muutenkaan halua kauheesti esitellä muille jotain hienon näkösiä vanteita kun pian joku pöllii ne. Kyl mä yritän turhaa jarruttelua välttää paitsi silloin kun tahallaan jarrutan kunnollisen jarrujen huoltojarrutuksen vaikka alamäessä ja samalla kaasu pohjas... Oon saanut pahastikin kuumenemaan vian takia. Ehkä jotain tämän tapaisia alumiinivanteita vois vielä harkita: http://www.4x4parts.fi/alumiinivante...-5x5-et16.html
|
|
||||
|
||||
![]()
|
|||
|
|||
![]()
Molemmat edellä ehdotetut kelpais kyllä... saatana kun kaikki raha menee nuihin kumeihin, niin ei voi ostaa vanteita. kattelin kyllä nuo vannetukut yms. ja yritin saada pakettia aikaiseksi mis ois molemmat. Mutta raha puhuu, ja meillä se puhuu useasti vaimon äänellä
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tilaa vain ne vanteet ja renkaat
![]() http://www.jeep4x4center.com/arb-ser...ent-annex.html Tuollaisen hankit samalla ja sitten vain menet jeepillä syvälle metsään muutamaksi viikoksi kokeilemaan hankintoja ![]()
|
|||
|
|||
![]()
Miun seuraava teltta, joka oikeasti on ostoslistalla, on semmoinen lappalaiskodan näköinen systeemi! Edellinen teltta nimittäin vanhuuttaan hajos, ja uutta ei viel tullu ostettua. Mutta keväimellä varmaankin. En ny ens hätään muista mikä hitto sen teltan nimi on, mut oiskohan se ollu et Peltsi käytti samanlaista jossain erätulien jaksossa. Ainoo et se painaa vähä vitusti, mut A) mulla on riski eukko. Ja B) mulla on myös Jeeppi, jolla voi kurvata erämetsän äärelle
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty sinisiä 220litran muovitynnyreitä ja pelti tynnyreitä UUSIMAA | 0ltzi | O/M/V Muut | 19 | 12.09.2014 04:56 |
Myyty Tyhjiä 200-210L pelti- ja muovitynnyreitä / NYT MYÖS 60L | WinChester | O/M/V Muut | 7 | 15.06.2014 00:01 |
Pelti kiinni (100 sivua): Lonkero-, olut-, viini- ja siiderisaitti! 2013 | mäksä | Chit-Chat | 2476 | 12.10.2013 20:14 |
Myydään pelti/villa/pelti elementtejä | ventora | O/M/V Muut | 0 | 11.10.2010 10:44 |
Ostetaan O: 16"x7, pelti ja tai aluvanteet 5x5,5 jaolla | masa79 | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 27.12.2009 15:00 |