![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Kävin tota hojon alkuperästä hypistelemässä tallilla. Imusiipi oli toi 43mm Ja pakopesis oli kans ulkoista eroa halkasijassa Jos vertaa noihin kannakeraudan kiinnityskohtiin (ne reijät mis on 10mm jenka), ni supran ahtimes pakopesä tulee ulommas kun tuo ylempi kiinnike (klo 1), ja alempi on suurinpiirtein samassa tasossa (toi mikä on klo10) kun tos kuvan turbos ne on selvästi pakopesää ulompana. Oliks tarpeeks vaikeesti selitetty ![]() Tos on kuva mistä näkee hiukan mitä höpisin jos vaan tajuu http://cjsupra.kendra.com/graphics/C...t/CT26ExhL.jpg
__________________
Itte ku tekee ni saa just semmosen ku sattuu tulemaan! Salon seudun OFF ROAD Ry Viimeksi muokannut t.haapala : 08.12.2014 18:46 |
#2
|
||||
|
||||
![]()
kyllä nois sun kuvis näkyis ainaki eri valunumero siinä laipassa mikä tulee pakosarjaan kiinni.
tollasia pesiä mulla kaikki on ollu mielestäni? |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Noo sittehä sul on varmaan ollu tota isompaa mallia kaik
![]() Mitäs hyötyy siit 2 osasest sit on? Herää alempaa vai? Onk noit pakosiipiä eri kulmilla? Pakosiiven halkaisija oli muuten joku 52mm suurinpiirtein.
__________________
Itte ku tekee ni saa just semmosen ku sattuu tulemaan! Salon seudun OFF ROAD Ry |
#4
|
||||
|
||||
![]()
pakosiivet on ollu saman näkösiä ja mitatenkin vaik olis rautaa tai keraamia.
yks oli ainaki varmuudella suprasta. mut luulin sen yhen olleen hjsta ku oli 43kompuralla, kaikis samanlainen pakopesä. mut on tainnu olla myös supris tai mr2 ollu myös pienemmällä kompuralla. tosiaan painekelloo joutu taivutteleen et sopi hjhin. ei se niin kovin alhaalta herää. jossain 1800 alkaa nostaan painetta, ja jaksaa painaa 1,8 ![]() siihen kaks osaseen ku sovittelis toiseen kanavaan paineella aukeevan läpän vois herätä paremmin. sillain et pieneillä kierroksilla kaikki kaasut toiseen kanavaan niin pakokaasujen nopeus nousee, ja pitäis turbiinin pyöriä paremmin. en nyt muista millanen se hjn pakosarja on et pystyiskö pitään jaettuna sarjana muutenvaan jos olis kaks osanen nielu.. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Ton näkönen mul ainaki oli, et tuli 1-3 ja 4-6 sylkyt omaan reikäänsä
http://www.peoplehelp.com.au/landcru.../dscf4065.jpeg
__________________
Itte ku tekee ni saa just semmosen ku sattuu tulemaan! Salon seudun OFF ROAD Ry |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Tojo HJ61-87 | ORR | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 03.08.2010 11:38 |
Tojo 12H-T | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 20.09.2005 22:48 | |
Tojo BJ 40 | O/M/V Muut | 2 | 14.06.2005 14:24 | |
M: Tojo fj 4.2 -75 | O/M/V Muut | 7 | 09.02.2005 20:14 |