![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
Äänestyksen tulos: Homot naimisiin? | |||
Kyllä |
![]() ![]() ![]() ![]() |
23 | 13,37% |
Aivan sama mulle |
71 | 41,28% |
Ei! |
78 | 45,35% |
Äänestäneitä: 172. Et voi äänestää tässä äänestyksessä. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]()
Saadaanko me lukea ens viikolla iltapäivälehtien lööpeistä, että homoparin citymaasturia ei suostuttu katsastamaan Tattarinsuolla?
![]() Äänestys ehti jo loppua, mutta pakko sanoa, että mulle on aivan yksi ja sama pääseekö homot ja lesbot kirkossa naimisiin vai ei, ei se vaikuta omaan elämään kuitenkaan millään tavalla. Mutta mua ärsyttää hemmetisti kristinuskosten kaksinaismoralismi mm. heidän pedofiliatapaukset. Varsinkin lessupiireissä tuntuu olevan homma olevan ihan holtitonta kun nussivat koko suvun lapset läpi ja mm. katolinen kirkko käyttää vuodessa enemmän rahaa pedofiliatapausten salaamiseen ja sovitteleviin juristeihin kuin köyhien auttamiseen. Oiskohan maailma lopulta parempi paikka jos ihmiset uskoisivat vaan itseensä ja vastaisivat itse teoistansa, eivätkä uskoisi jumalaan joka antaa kaiken anteeksi... Juu ja en kuulu kirkkoon, saavat mun puolesta hallinnoida kiinteistömassojaan muiden kuin mun verorahoilla. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Naimisiin corvette tyylillä... | Riku | Yleiset | 1 | 14.12.2002 12:47 |
Vihdoinkin homot rekisteröidään! | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 18.12.2001 18:06 |
Homot Kuriin! | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 18.12.2001 15:34 |
Homot Armeijaan! | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 18.12.2001 13:57 |