![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
pitäskö vielä seurava kesä mennä nyky moottorilla. jos nyt laakerois ja vaihtaa öljy pumpun. sitte vähä nostaa ahtoja ni sais lisä voimaa. tuo muuttuuva siipinen solomu pakosarjassa pelaa muuten hyvin mut siipien kello puottaa paineet just huonolla aikaa 0,5 baariin. nostaa kyllä muuten 1.5 bar heti pikku kierroksilla.
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
nytpä tuli loppu läjän koneesta. öljyt tulee ulos jostai jakopään stefasta ja nakuttaa.
vielä lisäx hydrauli pumppu jollottaa tosi kovasti... pittää varmaan rueta kahtelemmaan jotain mottia. |
|
#3
|
|||
|
|||
|
olo on ku muksuilla joulun alla. huomenna kattomaa/hakemaa hiacee.
pitää vielä katella onko se kone 3L vai 5L ku eihän nuista myyjistä aina tiiä. jos se on 3L ni taitaa olla sama parsia entinen kone kasaan. vai mitä arvon gollegat on mieltä????? |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Ei ole kokemusta kyseisistä padoista. 1kz-t on kyllä osoittautunut varsin potentiaaliseks ja saa sovellettua kohtuu vaivalla voimalinjan jatkeeks.
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
no nyt on haiculi pajalla. koneena just tuo 1kz kone.
pitää huomenna koittaa josko lähtis pyörimään. auto ku on kokenu kovia. ei ainakaa tänää jaksanu kone pyöriä ympäri, varmaan motor oil männy väärälle puolen mäntää. varmaan vaihan ahtimeks sen juuttuvasiipisen ni saa varmaan alavääntöö lisää. ja sitte nuita rikkinäisiä vetareita tuonne nurkkaan. sekkii automaatti aski himottas laittaa mut pitäs jakoloota saaha naitettua siihen kii. liekkö impossiple missioni niinku elokuvissa sanotaan. ens perjantaina rakennettaan saanan lauteilla pari kertaa tuo kone ja sitte muistellaan laavantaena miten se tehtiin.. |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
kyl siinä 1kzt koneessa on alavääntöä ihan mukavasti vakio turbollaki..
__________________
Pitäiskö palata takaisin,kromit sotkeentuu |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Onkos tuohon hiaceen joskus kone vaihdettu? Toyodiy meinais, että 1992 japanin version dieselkone vaihtoehdot olis ollut 2l 2400cc, 2lte (turbolla) 2400cc, ja 3l 2800cc
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#9
|
|||
|
|||
|
Broidilla vois joensuussa olla joku ihme kytkin koppa. Tuli hiacen laatikon mukana. Ei käynyt 2L2 perään. Mut 2L2 koppa kävi tuohon askiin. Laatikko oli paljon harvempi kuin vakio hissukan.
Veikkaus oli et olis ollut 1kz perässä
|
|
#10
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Kyseinen kulkuneuvo on jalostettu ljn korista niin kuvittelin että siellä on ljn vaihtesto jatkeena.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| tojota.... | discojimmy | Maasturiprojektit | 0 | 21.01.2013 19:29 |
| Ostetaan Lukon moottori tojota 8" perään | OffBeast | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 05.03.2012 16:00 |
| Tojota D4D moottori | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 08.11.2009 18:42 |
| tojota | kelkka | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 06.10.2006 17:09 |
| m: V 6 tojota bj | arska4x4 | O/M/V Muut | 16 | 25.11.2004 23:47 |