Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 29.11.2014, 00:18
-Jarkko-:n Avatar
-Jarkko- -Jarkko- ei ole kirjautuneena
Veteraani+++

Rekisteröitynyt: 26.09.08
Sijainti: Ruokolahti
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rölli Näytä viesti
Eiköhän se mahda olla jos vastapuoli ei ole innostynyt yksityisesti selvittämään. Niin minä ainakin tuon ymmärrän ettei ole vastannut kysyttäessä.
Vähän sama homma kuin noiden epärehellisten kauppiaiden kanssa, tuodaan nimet julki niin muutkin osaa varoa.
Eiköhän ne ukot siellä kuitenkin yritä hommia hoitaa, vähän ontuu, mutta turhalla hätäilyllä saa aikaiseksi vain mielipahaa porukkaan.

Ei ole laskua näkynyt vaikka sitä on jo odoteltu, lehti tulee sitten joskus kun valmistuu

Ja jos ei tule niin eipä haittaa sekään

T: Baariin kun lähtee niin heilahtaa 200€ turhempaankin aika helposti

Viimeksi muokannut -Jarkko- : 29.11.2014 00:19 Perustelu: turhaa toistoatoistoatoistoa
Vastaa lainaten
Vanha 29.11.2014, 02:15
Samsonite:n Avatar
Samsonite Samsonite ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 30.07.06
Sijainti: torttunotko
Perusasetus

Jos palkkas eräpäivä on 31.7.2014, ja sie et oo saanut sitä 28.11.2014, niin silloin pittää aatella että ois miulla mennyt 200€ baariin kuitenkin?

No ei.
Vanha 29.11.2014, 13:20
Pata Pata ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 26.07.12
Sijainti: Rabbit Castle, Finland
Perusasetus

Juu, yksityisesti en ole vastauksia saanut. Karhunnut olen pari jo pariinkin otteeseen, mutta kun ei mitään vastausta tule.

V*tuttaa kun hoidat oman hommasi kuten sovittu ja vastapuoli luistelee omista velvotteistaan. Jos en asiasta nosta meteliä ja hyväksyn toiminnan, niin se mahdollisestaa seuraavan kusetuksen. Luulisin, että vaikka hommat kuinka ontuu, saataisiin edes vastine laitettua. Postia aiheesta olen laittanut kaikkiin mahdollisiin sähköposteihin ja postiosoitteisiin asiasta.
Vastaa lainaten
Vanha 29.11.2014, 13:48
Byrocrat Byrocrat ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 05.04.06
Sijainti: Espoo, Finland.
Question

Onko se sun tuotoksesim jo julkaistu

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pata Näytä viesti
Juu, yksityisesti en ole vastauksia saanut. Karhunnut olen pari jo pariinkin otteeseen, mutta kun ei mitään vastausta tule.

V*tuttaa kun hoidat oman hommasi kuten sovittu ja vastapuoli luistelee omista velvotteistaan. Jos en asiasta nosta meteliä ja hyväksyn toiminnan, niin se mahdollisestaa seuraavan kusetuksen. Luulisin, että vaikka hommat kuinka ontuu, saataisiin edes vastine laitettua. Postia aiheesta olen laittanut kaikkiin mahdollisiin sähköposteihin ja postiosoitteisiin asiasta.
Jos on kirjoituspalkkiosta sovittu niin tuleehan se tietysti maksaa, mutta pakko on kysyä että onko juttu jo julkaistu vai odottaako vasta julkaisua tulevassa lehdessä.
Riippuu toki mitä milloinkin on sovittu mutta normi käytäntöhän monissa lehdissä on, että palkkio maksetaan vain julkaistuista jutuista.

Viimeksi muokannut Byrocrat : 29.11.2014 13:54
Vastaa lainaten
Vanha 29.11.2014, 22:18
reynolds reynolds ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+

Rekisteröitynyt: 01.08.10
Sijainti: Lohja
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Byrocrat Näytä viesti
Jos on kirjoituspalkkiosta sovittu niin tuleehan se tietysti maksaa, mutta pakko on kysyä että onko juttu jo julkaistu vai odottaako vasta julkaisua tulevassa lehdessä.
Riippuu toki mitä milloinkin on sovittu mutta normi käytäntöhän monissa lehdissä on, että palkkio maksetaan vain julkaistuista jutuista.
Asianosaisten sopimuksia tarkemmin tuntematta normaali käytäntö on maksaa lasku viimeistään eräpäivänä. Ikävää jos homma.ei luonaa eikä varmaan ole millään tavalla helppoa tollasta marginaaliryhmän lehteä Suomen pienille markkinoille tuottaa, saada se maitokaupassa lehtihyllä tonkiva tavan heppu heittämään aviisi ostoskoriin. Kaikesta yleisön kritiikistä ja toimituksen vaikeudesta huolimatta mä ainakin nostan hattua tekijöille. En ole edes tilaaja vaan satunnainen irtonumeron ostaja.
Vastaa lainaten
Vanha 30.11.2014, 12:59
Pata Pata ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 26.07.12
Sijainti: Rabbit Castle, Finland
Perusasetus

Juttu on julkaistu ja homma sitä myöten mielestäni on ollut laskun maksamisen aika jo kauan sitten. Itse olen tuosta jo maksanut valtiolle alvin osuuden valtiolle, kun tuo on myyntinä yrityksen kirjanpitoon kirjattu.

Eilen tuli toimituksesta kootut selitykset, katsotaan koska tulee rahat. Selityksillä kun en voi omia laskujani maksaa...

Enkä aio tulevaisuudessa kirjoittaa yhteenkään lehteen enää mitään.
Vastaa lainaten
Vanha 30.11.2014, 21:53
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Perusasetus

joks tää lehti koht kuopataan?

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta)

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Vauhdin maailma lehti. (tehdäänkö nimilista) Teemu Chit-Chat 1 03.11.2007 11:06
O:Tekniikan maailma v.-75 Wago-78 O/M/V Muut 27 28.09.2006 03:36
UUSI VM eli Vauhdin Maailma Jare Chit-Chat 9 02.12.2005 22:22
Kun maailma ei riitä...ZR1 sevy.8 Vuosimallit 1984-1996 10 07.01.2005 11:01
Maailma ämerikkalaisittain SohNah Jokes 0 17.05.2002 16:29