![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Ei ole laskua näkynyt vaikka sitä on jo odoteltu, lehti tulee sitten joskus kun valmistuu ![]() Ja jos ei tule niin eipä haittaa sekään ![]() T: Baariin kun lähtee niin heilahtaa 200€ turhempaankin aika helposti ![]()
Viimeksi muokannut -Jarkko- : 29.11.2014 00:19 Perustelu: turhaa toistoatoistoatoistoa |
|
||||
|
||||
![]()
Jos palkkas eräpäivä on 31.7.2014, ja sie et oo saanut sitä 28.11.2014, niin silloin pittää aatella että ois miulla mennyt 200€ baariin kuitenkin?
No ei.
|
|||
|
|||
![]()
Juu, yksityisesti en ole vastauksia saanut. Karhunnut olen pari jo pariinkin otteeseen, mutta kun ei mitään vastausta tule.
V*tuttaa kun hoidat oman hommasi kuten sovittu ja vastapuoli luistelee omista velvotteistaan. Jos en asiasta nosta meteliä ja hyväksyn toiminnan, niin se mahdollisestaa seuraavan kusetuksen. Luulisin, että vaikka hommat kuinka ontuu, saataisiin edes vastine laitettua. Postia aiheesta olen laittanut kaikkiin mahdollisiin sähköposteihin ja postiosoitteisiin asiasta. |
|
|||
|
|||
![]() Onko se sun tuotoksesim jo julkaistuLainaus:
Riippuu toki mitä milloinkin on sovittu mutta normi käytäntöhän monissa lehdissä on, että palkkio maksetaan vain julkaistuista jutuista. Viimeksi muokannut Byrocrat : 29.11.2014 13:54 |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]()
Juttu on julkaistu ja homma sitä myöten mielestäni on ollut laskun maksamisen aika jo kauan sitten. Itse olen tuosta jo maksanut valtiolle alvin osuuden valtiolle, kun tuo on myyntinä yrityksen kirjanpitoon kirjattu.
Eilen tuli toimituksesta kootut selitykset, katsotaan koska tulee rahat. Selityksillä kun en voi omia laskujani maksaa... Enkä aio tulevaisuudessa kirjoittaa yhteenkään lehteen enää mitään. |
|
||||
|
||||
![]()
joks tää lehti koht kuopataan?
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Vauhdin maailma lehti. (tehdäänkö nimilista) | Teemu | Chit-Chat | 1 | 03.11.2007 11:06 |
O:Tekniikan maailma v.-75 | Wago-78 | O/M/V Muut | 27 | 28.09.2006 03:36 |
UUSI VM eli Vauhdin Maailma | Jare | Chit-Chat | 9 | 02.12.2005 22:22 |
Kun maailma ei riitä...ZR1 | sevy.8 | Vuosimallit 1984-1996 | 10 | 07.01.2005 11:01 |
Maailma ämerikkalaisittain | SohNah | Jokes | 0 | 17.05.2002 16:29 |