Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 07.12.2004, 09:04
Rauncy Rauncy ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 06.12.04
Sijainti: OnedollarTown, Out of this World.
Viestit: 27
Perusasetus

Jos poliisi pysäyttää sinut jossain "ei missään" ja sanoo että sulla on sileät renkaat autossa ja kirjoittaa muikeat sakot, niin sulla on silloin sileät renkaat vaikka olisit just tulossa rengasliikkeestä uusien renkaiden kanssa. Tämän myönsi paikallinen poliisipäällikkö ko. asiasta keskusteltaessa. <img src=icon_smile_angry.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_angry.gif border=0 align=middle>

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hyvä suomen poliisi tjl Chit-Chat 6 17.03.2007 12:01
Polliisi on ystävä jnu Chit-Chat 25 18.03.2006 18:50
POLIISI vs RENKAAT? eituuleimaa Chit-Chat 1 12.08.2005 04:31
Poliisi on... sippis Chit-Chat 25 03.01.2005 01:04
Poliisi-huumoria mikk0 Jokes 1 26.07.2004 23:07


Sivu luotu: 16:12 (GMT +2).