![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Jos poliisi pysäyttää sinut jossain "ei missään" ja sanoo että sulla on sileät renkaat autossa ja kirjoittaa muikeat sakot, niin sulla on silloin sileät renkaat vaikka olisit just tulossa rengasliikkeestä uusien renkaiden kanssa. Tämän myönsi paikallinen poliisipäällikkö ko. asiasta keskusteltaessa. <img src=icon_smile_angry.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_angry.gif border=0 align=middle>
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| hyvä suomen poliisi | tjl | Chit-Chat | 6 | 17.03.2007 12:01 |
| Polliisi on ystävä | jnu | Chit-Chat | 25 | 18.03.2006 18:50 |
| POLIISI vs RENKAAT? | eituuleimaa | Chit-Chat | 1 | 12.08.2005 04:31 |
| Poliisi on... | sippis | Chit-Chat | 25 | 03.01.2005 01:04 |
| Poliisi-huumoria | mikk0 | Jokes | 1 | 26.07.2004 23:07 |