![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Ei siinä mitään kovin kummosia oo, muuta ku - tankin täyttöputki - tuulitunneli jos on, vesiletkujen kanssa voi joutua hiukan kattelemaan esim paisarin letkutusta - lukko ja vaihdevipusten uudelleen säätely - ohjausnivelen venytys ja verrytys Piuhat, jarruputket ym riittää tehtaan jäljiltäkin, toki kannattaa kannakkeet kattella Viimeiseen omaan tein 25 mm korotuksen koria takasin laitellessa, enkä muista murheita olleen, toki helpotti kun kori oli jo pois, korin pois nostoon ois muuten ihan tehtaan ohjekin ![]()
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#2
|
|||
|
|||
![]() Nostoo
Juu nostin koria n. 50mm mätä töitten helepottamisex.... Ja en kyl huomannu muuta äkkiseltään ku kepit.... six sitä kyselin..... Ja Pee laita "ohjeet" vaik privana.... Ihan mielen kiinnosta......
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
Kertokaas tietäjät miten Geen neliveto toimii? Oliko niin, että W460 on kytkettävä neliveto ilman keskitasauspyörästöä? Onko napalukkoja ja jos on, niin automaattiset vai manuaaliset?
W463 on kai jatkuva neliveto lukittavalla keskitasauspyörästöllä? Onko niissä kaikissa tasauspyörästön lukot molemmissa päissä vakiona? Ja vissiin kaikki on jäykällä etuakselilla ja kierrejousilla? Päätös Geen hommaamisesta syntyi, kun hiace porsi viimeisen kerran, enää puuttuu sopiva kohde ja rahat. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Kuten yllä luettelit, ja ei napalukkoja
W 460 sarjasissa etulukko optiona, eli ei kaikissa, keskellä ei tasauspyörästöä, vaan takaveto tai kiinteä neliveto, takana lukko vakiona. Jakolaatikosta pikku modauksella löytyy myös pelkkä etuveto. W 463 sarjasissa kaikki kolme lukkoa itse hallittavissa
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Ja oliko näin että W460 malleissa taitaa olla käytännössä kaikissa myös etulukko 1985 ? vuosimallien jälkeen?
__________________
Todistetusti kohtuuton käyttäjä ja ylikuormittaja... |
#6
|
|||
|
|||
![]() Ja halolla päähän....
Elikkäs pari topiikkia nyt läpi lukeneena en löytänyt Geen taka vetarin laakeri tietoo.. Elikkäs oisko jollain laittaa laakeri koot/numerot ja tiivisteet samoin.... Ja olihan niit vetarin tiivisteitä kax, siin pelti härpäkkees.... Tai ainaski miul oli.... Ja ku taas tääl syväl "pohjoises" oon nii asial ois pikku kiirekkin et kerkeis huomen tilaa ni ois ehkä jopa tiistain tääl.... Juu ja Motonet ei nyt käy !!!!
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
www.kaha.fi. Siellä oikeassa yläkulmassa -> autoluettelo. Sieltä löytyy laakerit + aika paljon muuta kulutusosaa G-meseen. Suosittelen. -Jyki Viimeksi muokannut Jyki : 29.11.2014 22:55 |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#10
|
|||
|
|||
![]() NostooLainaus:
Ohjaus akseli viel työn alla..... Ja tietty se tankin letku.... |
#11
|
|||
|
|||
![]()
Pystyykö koria nostamaan sentin parin verran ilman muita muutoksia? Olisi helpompi hitsata, vaihtaa letkuja jne, kun olisi tuo reilu sentti enemmän tilaa.
Korotuspalat voisi taasen helposti tehdä vaikka reikäsahalla. /Tommi |
#12
|
|||
|
|||
![]() Pystyy....
Suosittelen.....
|
#13
|
||||
|
||||
![]()
Joskus taisin maksaa spidan-nivelestä aika paljon enemmän...
http://www.autonvaraosat24.fi/spidan/900146 |
![]() |
Luokat |
mercedes, mersu |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 3 (0 jäsentä and 3 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Räjäytyskuvia mersusta | Larha | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 23.06.2015 07:30 |
Huomio!!! Kaikki metsästystä/ammuntaa harrastavat offroad miehet ja naiset!!!! | TOPPAHOUSU | Chit-Chat | 87 | 26.11.2008 14:00 |
Mersusta loppuu joustot! | Larha | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 26.02.2008 20:41 |
Mersusta huoltoauto | MakeH | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 13.04.2006 17:24 |
Mersusta | Masi | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 23.11.2005 18:07 |