![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() vaikka miten asun täällä syrjäseudulla niin silti nuo saatanan lehdenjakajat vituttaa ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() TOTTA HELVETISSÄ NIITÄKIN KUULUISI KOSKEA NOPEUSRAJOITUKSET ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() no joo on yö,, mutta silti ei tossa 30km/h alueella ajeta n, 80km/h vauhtia ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() saatana ajan joku aamuyö kilpi hojon tohon tielle "puskista" ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
vapari ei ole vaihtoehto ![]() Ahdin takaa tahdin ja ilo alkaa kilosta,, riemu kahdesta mutta kone remppa kolmesta ![]() ![]() No worries, mate ! Hojossa on sitä jotai ![]() Pensselit pestään bensalla ja dieselillä tehdään VOIMAA |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Kipu, pahoinvoiti ja uupumus. Jokun niistä toivoisin hetkeksi helpottavan.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
vapari ei ole vaihtoehto ![]() Ahdin takaa tahdin ja ilo alkaa kilosta,, riemu kahdesta mutta kone remppa kolmesta ![]() ![]() No worries, mate ! Hojossa on sitä jotai ![]() Pensselit pestään bensalla ja dieselillä tehdään VOIMAA |
|
||||
|
||||
![]()
Taloyhtiö hoitaa taas. Pakko avautua jonnekkin tästä. Maksan omasta tolpallisesta parkkiruudusta tietyn summan joka kuukausi. Lauantaina eräs vähemmän viisas herrashenkilö parkkeerasi autonsa minun paikalle, ja LÄHTI RISTEILYLLE! Sain äijän kiinni, tulee vasta tiistaina takaisin, eikä kukaan tee mitään asialle?
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
poliisi voi sakottaa, mutta tuskin heillä aikaa moiseen on...
|
||||
|
||||
![]()
Joo, sanoivat suoraan ettei kiinnosta/ole aikaa.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Toisella kerralla sama ääliö oli vetäny corollansa siihen parkkiin parin kuukauden päästä. Mun kaveri otti pienet siepit siitä kun kaljotellessa tuli puheeks ja kävi pihalla kesken illan.. Seuraavana päivänä rollan ohi kävellessä tajusin mitä oli keksiny.. Joku oli käynyt kusemassa -30 kelissä tojon lämppärinritilään ja vääntäny tortut tuulilasille. Seuraavan kolmen vuoden aikana ruudussa ei sen saman sällin autoa näkynyt.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Pakkohan tohon joku konsti on olla? Mitä jos joku pysäköi auton parkkiksen sisäänajoväylälle viikonlopuksi. Tuskin saa yli vuorokautta paikallaan olla... Itse olen kerran nyppässyt talvella jonkun pakettiauton tallin ovien edestä pois kun seisoi turhan pitkään eikä talliin saanut autoa sisään sen takia. |
|
|||
|
|||
![]()
Miksi aina pankissa käytyä tuntuu, että oma talous on aivan kuralla? Pankkihenkilöiden varovaisuus ja arkuus hieman häiritsee tällaista hyvinkehittyneen ulosannin omaavaa.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Joku hermosärky vois tuollaista aiheuttaa ja siihen nyt sainkin lääkeet. Kipu kai vois aiheuttaa pahoinvoinnin ja uupumuksen kun estää kunnon nukkumisenkin ja on sietokykyä koittelevaa.. Kohta 10v rampannu lääkärissä pahenevan vaivan vuoksi ja parhaat vastaukset lekureilta on: hoida itses kuntoon, onpa kinkkinen tilanne ja ehkä totut kipuun. Pumpusta ei ole löytynyt vikaa kun kävin rasituskokeessa jo 10v sitten ja viimevuonna uudestaan. Ei ainakaan mitään mikä siinä näkyisi, siellä suunnalla kipu tosin tuntuu.. Muuten terve mitä nyt päässä vippaa kun kipuihin väsyy..
|
||||
|
||||
![]()
Pelkästään rasituskoe? Eikö katsottu ultralla?
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() ite oon kärsiny niistä hiuka reilu 15v,, välillä lääkkeet jelppaa ja useimmiten ei ![]() siis mulla on 2 lannenikamaa paskana ja 1 niskanikama ![]() ![]() sit on vielä sellanen ihana vaiva että pari nikamaa painaa tonne hermoon ja vasemmasta jalasta häviää sillointällöin tunto täysin ![]() ![]() ![]() nii ja noihin kaikkiin ruodon vaivoihin lisätään vakava masennus niin elämä kukoistaa ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
ja sit omaan mutta minimaaliseen vitutukseen..
exä tossa jokunen tunti sitten kävi tontilla ja tempasi tollasella sisä kuivaustelineellä päähään ja siihen varmistukseksi vielä 2 krt nyrkillä.. ![]() ![]() ![]() muuten ei juuri nyt vituta ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Ja kun olen niin nuori 48v. ![]() ![]() Ja sen verran edittiä, et just tuli posti, jossa oli kirje, että eläköityminen jatku 31.17-15 astikka.. Phuuh. Ja apina pois niskasta, vähäks aikaa!! Viimeksi muokannut nyyperi : 02.12.2014 14:47 Perustelu: Lisäsys. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Sitten alkoi tulla rintakipuja ja meni yöunet, sitten alkoi väsyä ja vituttaa kunnolla. Väsyin jankuttamaan selkäkipuja kun rintakipu tuli niitä pahemmaksi. Yläselän olin loukannut juuri rinnan korkeudelta mutta ei se kiinnostanut lekuria. Masennus ja somatisointi diagnoosi eikä mitään tarvinnut tutkia. Nyt n 10v myöhemmin fysiatrin mielestä kivut johtuu selästä eikä lekurit ollut edes maininnut välilevyn painumasta. Nyt parempia kipulääkkeitä ja max annokset ibuprofeenia ja parasetamolia. Masennusdiagnoosi paheni matkalla keskivaikea/vaikea+somaattiset oireet mutta olisin mielestäni ihan terve ilman kipuja. Kallonkutistaja väittää että onhan mun somatiikka tutkittu kun olen lekurissa käynyt. Itse en ole moisissa tutukimuksissa ole mukana ollut ja päänruuvaaja sanoo ettei he ota mitään kantaa somatiikkaan. Kirjoittavat sopivan diagnoosin josta yleislääkäri toteaa että hulluhan tuo on kun valittaa jostain kivuista kun on vain masentunut. Pattitilanne, jos itse ei tarkkaan tiedä mikä ongelma on niin on lähes mahdotonta saada apua. Alaselkä on ollut paskana 17v. lähtien mutta siihen on tottunut. Mitään ei saisi nostaa kun selkä kipeytyy niin ettei aamulla saa sukkia jalkaan. HJ on paras auto mulle kun laitoin siihen hyvän penkin mahd korkealle. Matala auto ja veltto penkki niin kaasujalka alkaa puutua alle tunnissa ihanan alaselkäkivun kanssa. Siihen auttoi vakionopeussäädin ja siinä sitten kiemurtelee itsensä poikittain että kipu välillä helpottaisi. HJ oli suuri parannus tuohon ajovaivaan, saa istua ryhdikkäästi pystyssä eikä polvet ole suussa. Aina löytyy joku jonka tutulla ei ole käsiä eikä jalkoja mutta silti on triathlonin euroopanmestari kun on niin kova jätkä. Mulle riittäis kun selviäisi tavallisista tuotantotöistä.
|
||||
|
||||
![]()
Onks kipu vain rintakipua?
|
||||
|
||||
![]()
Taliin rännejä laittaessa Bilhelveten peltisakset hajos ekaan kouruun
![]()
SLCK #364, HDJ100 2006 HJ-61 1989 ex |
|
||||
|
||||
![]()
No selkävaivoja toki 20v mutta ei mitään rintakipua vastaavaa.
Kiva kun täällä joku kysyy jotain. Lääkärit ei ole koskaan kysyneet mitään. Pumppua ei ultrattu kun olen muuten terve urheijanuorukainen.. Sitä ole ihmetellytkin että eikö siinä voisi näkyä jotain rakenteellisia vikoja. Tarvii kai ostaa ulrta itse ja korjata homma bilteman työkaluilla.
Arguing with an engineer is a lot like wrestling in the mud with a pig, after a couple of hours you realize the pig likes it. Viimeksi muokannut helmapelti : 28.11.2014 20:48 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
mikä ihmetyttää,, eli lähes vituttaa | mäksä | Chit-Chat | 1390 | 15.01.2022 19:25 |
Kiinnostaako suunnistus vuonna 2014 | sampolaattori | Tekniikka & Jutustelu | 50 | 11.02.2014 13:39 |
Kerro mikä vituttaa vuonna 2013 | Ewerglade | Chit-Chat | 1816 | 01.01.2014 17:16 |
Kerro mikä vituttaa vuonna 2012! | Rompe1 | Chit-Chat | 1140 | 03.01.2013 18:50 |
kerro mikä vituttaa | tjl | Chit-Chat | 4977 | 12.04.2012 08:28 |