![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Exän Xperia V tuli elvytettyä ikkunaviasta.
__________________
RUMARACING Esla T4 |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Pientä maskeerausta Bj:lle. Oikeastaan viimeisen parin kuukauden aikana on korjattu kuitukatto ja raami, hitsattu ja siistitty katon sivupalat. Namä jätin tekemättä edellisessämaskeerauksessa 16 v takaperin. Lisäksi hinkattu vähän joka puolelta ja vedetty uusi väri pintaan. Vielä tarttis sisäpuoli siivota pölyistä ja asennella työkalulaatikko ym. hilppeet.
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Defen laturiin uus jännitteen säädin / hiilisilta, josta kuului asentaessa NAPS ja ei toiminut... Hiili poikki per.ele saman tien
![]() Eikun varavara laturista käytetty kikkare tilalle, ja taas toimii ...
__________________
- Levannon We(l)ho - Viimeksi muokannut pee : 22.11.2014 21:12 |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Jeepin perää korkeammaksi ja uuet jousen puslat. Eilen kylläki. Ja nyt menee hidastetöyssytki normaalivauhtia ilman hirveitä kolahduksia.
Ja joustoja testaillessa jarruputki poikki
__________________
"A Jeep,not a car,not a truck,but a Jeep" - Grand Cherokee 5.9 Limited - |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Katsuri kaipasi berttaan tuoreempaa raidetangon päätä, joten sellaisen iltavuoron jälkeen äsken vaihdoin. Edellinen onkin ollut ainakin 17 v. Katsotaan, kuinka motonettilainen kestää...
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Mezzoa tuli huolettua, koska suolahtelaisia ei tarvitse korjata...
Anyway taas menee akselit lukkoon ja puu liikkuu.
__________________
RUMARACING Esla T4 |
|
#7
|
||||
|
||||
|
en tiedä korjattiinko varsinaisesti mitn (paitsi maailmaa) mutta naapurin hilun sisävaloa koitettiin fiksata..
pimahtaa aina kun ajaa hetken (tallista pihalle )
__________________
vapari ei ole vaihtoehto ![]() Ahdin takaa tahdin ja ilo alkaa kilosta,, riemu kahdesta mutta kone remppa kolmesta ![]() ![]() No worries, mate ! Hojossa on sitä jotai ![]() Pensselit pestään bensalla ja dieselillä tehdään VOIMAA |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2014 ! | lavanelikko | Chit-Chat | 1901 | 31.12.2014 15:33 |
| Mitä korjasit tänään? | tonikki | Chit-Chat | 974 | 02.01.2014 05:54 |
| mitä rikoin tänään? | kami | Chit-Chat | 28 | 05.11.2012 20:56 |
| Oppiminen on ikuista,mitä uutta opin tänään ? | Porvoon Hilma | Chit-Chat | 6 | 20.07.2012 07:52 |
| Mitä tänään hajotin autostani. | Repro | Chit-Chat | 60 | 09.08.2008 22:13 |