Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 21.11.2014, 23:24
Reetu:n Avatar
Reetu Reetu ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 13.02.05
Sijainti: Ruokolahti, Finland.
Viestit: 3.536
Perusasetus

Exän Xperia V tuli elvytettyä ikkunaviasta.

__________________
RUMARACING Esla T4
  #2  
Vanha 22.11.2014, 00:53
turakki turakki ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 28.11.03
Sijainti: Hämeenkyrö, Finland.
Viestit: 939
Perusasetus

Pientä maskeerausta Bj:lle. Oikeastaan viimeisen parin kuukauden aikana on korjattu kuitukatto ja raami, hitsattu ja siistitty katon sivupalat. Namä jätin tekemättä edellisessämaskeerauksessa 16 v takaperin. Lisäksi hinkattu vähän joka puolelta ja vedetty uusi väri pintaan. Vielä tarttis sisäpuoli siivota pölyistä ja asennella työkalulaatikko ym. hilppeet.
  #3  
Vanha 22.11.2014, 20:15
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Viestit: 12.915
Perusasetus

Defen laturiin uus jännitteen säädin / hiilisilta, josta kuului asentaessa NAPS ja ei toiminut... Hiili poikki per.ele saman tien

Eikun varavara laturista käytetty kikkare tilalle, ja taas toimii ...
__________________
- Levannon We(l)ho -

Viimeksi muokannut pee : 22.11.2014 21:12
  #4  
Vanha 22.11.2014, 21:04
D_Bar:n Avatar
D_Bar D_Bar ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 22.04.11
Sijainti: Sodankylä, Suomi
Viestit: 558
Blog Entries: 2
Perusasetus

Jeepin perää korkeammaksi ja uuet jousen puslat. Eilen kylläki. Ja nyt menee hidastetöyssytki normaalivauhtia ilman hirveitä kolahduksia.
Ja joustoja testaillessa jarruputki poikki
__________________
"A Jeep,not a car,not a truck,but a Jeep"
- Grand Cherokee 5.9 Limited -
  #5  
Vanha 27.11.2014, 23:56
turakki turakki ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 28.11.03
Sijainti: Hämeenkyrö, Finland.
Viestit: 939
Perusasetus

Katsuri kaipasi berttaan tuoreempaa raidetangon päätä, joten sellaisen iltavuoron jälkeen äsken vaihdoin. Edellinen onkin ollut ainakin 17 v. Katsotaan, kuinka motonettilainen kestää...
  #6  
Vanha 28.11.2014, 03:24
Reetu:n Avatar
Reetu Reetu ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 13.02.05
Sijainti: Ruokolahti, Finland.
Viestit: 3.536
Perusasetus

Mezzoa tuli huolettua, koska suolahtelaisia ei tarvitse korjata...

Anyway taas menee akselit lukkoon ja puu liikkuu.
__________________
RUMARACING Esla T4
  #7  
Vanha 04.12.2014, 00:05
mäksä:n Avatar
mäksä mäksä ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 21.05.09
Sijainti: nakkila
Viestit: 4.925
Perusasetus

en tiedä korjattiinko varsinaisesti mitn (paitsi maailmaa) mutta naapurin hilun sisävaloa koitettiin fiksata..
pimahtaa aina kun ajaa hetken (tallista pihalle )
__________________
vapari ei ole vaihtoehto
Ahdin takaa tahdin ja ilo alkaa kilosta,, riemu kahdesta mutta kone remppa kolmesta
No worries, mate !
Hojossa on sitä jotai
Pensselit pestään bensalla ja dieselillä tehdään VOIMAA
Viestiketju on lukittu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2014 ! lavanelikko Chit-Chat 1901 31.12.2014 15:33
Mitä korjasit tänään? tonikki Chit-Chat 974 02.01.2014 05:54
mitä rikoin tänään? kami Chit-Chat 28 05.11.2012 20:56
Oppiminen on ikuista,mitä uutta opin tänään ? Porvoon Hilma Chit-Chat 6 20.07.2012 07:52
Mitä tänään hajotin autostani. Repro Chit-Chat 60 09.08.2008 22:13


Sivu luotu: 22:09 (GMT +2).