Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 21.11.2014, 15:24
wikke:n Avatar
wikke wikke ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 06.04.07
Sijainti: Kupolin alla.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nerd-O Näytä viesti
Taas uutisia nilkistä. Se on aktivoitunut. Käy ovelta ovelle naapureita läpi ja uhkaa tappaa ne jos eivät anna mun puhelinnumeroa. Ainoa ongelma on vaan että taloyhtiössä mun numero on vain yhdellä naapurilla, mikä tuosta mulle soittikin. Sen luuri on aamun ja yön aikana täyttynyt taas tappouhkauksista jos ei anna mun numeroa. Pitäsköhän hakea joku prepaid liittymä, käydä koputtaan sen ovea ja sanoa että tässä on se numero minkä sä halusit. Jättää naapurit rauhaan. Ja mä voin sitten siitä aina tehdä noita rikosilmoituksia kun ottaa luurista vaan kuvankaappauksena talteen sen uhkailut.
Hakekaa kumpainenkin sille lähestymiskieltoa...

Vastaa lainaten
Vanha 24.11.2014, 07:47
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja wikke Näytä viesti
Hakekaa kumpainenkin sille lähestymiskieltoa...
Ja tämän lähestymiskiellon virka on mikä? Hommahan toimii lähestymiskiellon kanssa niin että jos olen taloyhtiön pihalla niin nilkkikin saa tulla siihen. Se ei vaan saa puhua meikäläiselle, mutta se saa tulla vaikka viereen istumaan. Kadulla saa tulla vastaan, eikä sen tarvi väistellä mitään. Se saa lähteä myös perään käveleen. Jos poliisit tuossa vaiheessa tulee hakemaan sitä niin sille riittää että sanoo olevansa kävelyllä. Kunhan ei mainitse seuraavansa mua, koska sitä ei saa tehdä, mutta kävelyllä saa aina olla. Saa muuten edelleen lähettää tappouhkauksiakin, kunhan ei tee sitä omasta numerostaan.

Eli mikä virka on lähestymiskiellolla? Sillä ei tee yhtään mitään täällä suomessa. Täysin turha. Näin sitä nilkkejä taas suojellaan suomessa. Etuna on tosin se että jos tuo nilkki jatkaa mesoomistaan lähestymiskiellosta huolimatta niin poliisit ottaa sen kuulemma aina automaattisesti matkaan. Saa sitten seuraavana aamuna tulla jatkamaan. Ongelmana ei ole niin tuo huutelu vaan se että se tekee tuhojaan lähinnä taloyhtiölle tai minun omaisuudelle. Sitä et pysty millään lähestymiskiellolla estämään. Itsekään en pidä autoa enää parkkipaikalla. Näin autolle ei tule vaurioita.

Oli se muuten tuossa viikonloppuna päättänyt meikäläisen postilaatikon maalaa mustaksi. Todella hyödyllistä. Tuon erään naapurin postilaatikon se silloin syksyn alussa poltti..
Vastaa lainaten
Vanha 24.11.2014, 09:59
Samsonite:n Avatar
Samsonite Samsonite ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 30.07.06
Sijainti: torttunotko
Perusasetus

Kiusaakos se nilkki naisiakin? Jos ei niin siitä vaan emännältä hametta lainaamaan....
Vanha 24.11.2014, 11:11
Sankari

Perusasetus

Ei siitä lähestymiskiellosta suoranaisesti hyötyä olekkaan, mutta jos kyseinen hahmo sitä toistuvasti rikkoo saa asiaa etenemään viranomais puolelta.
Vastaa lainaten
Vanha 24.11.2014, 14:07
Legenda

Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Samsonite Näytä viesti
Kiusaakos se nilkki naisiakin? Jos ei niin siitä vaan emännältä hametta lainaamaan....
Naisia ja lapsia. Ei se välitä. Tuota en käsitä miten se lapsillekin huutelee pihalla. Ei mitään tolkkua sen touhuissa. Enkä taaskaan ymmärrä miksi sen on pitänyt tuo meikäläisen postilaatikko maalata? Koko kaveria taaskaan nähnyt toviin. Persiistä kun sillä ei ole mitään omaisuutta. Ei voi itse tehdä samanlaista tuhoa sen omaisuudelle. Postilaatikkoa ei taas kannata maalata kun se uusitaan taloyhtiön piikkiin.
Vastaa lainaten
Vanha 24.11.2014, 20:14
Sankari

Thumbs down

Jos asiaa ei mitenkään aio eteenpäin viedä, tai muuten tilanteelle mitään edes yrittää tehdä niin vittujako sitä tänne raportoida milloin mistäkin nilkin tekosista nillittäen, ja voivotellen...

Tilanne hallintaan.
Vastaa lainaten
Vanha 25.11.2014, 07:15
Legenda

Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja wikke Näytä viesti
Jos asiaa ei mitenkään aio eteenpäin viedä, tai muuten tilanteelle mitään edes yrittää tehdä niin vittujako sitä tänne raportoida milloin mistäkin nilkin tekosista nillittäen, ja voivotellen...

Tilanne hallintaan.
Ja tilanne otetaan hallintaan miten? Hakkaamalla tai muuten vain muiluttamalla nilkkiä ja joutumalla itse ongelmiin? Lain puitteissa kun toimii niin ei sulla paljon vaihtoehtoja ole. Sä kärsit ja nilkki juhlii. Näin se täällä vaan menee. Voit aina soitella poliisille, mutta mitä sitten?? Ne hakee sen yöksi pois ja aamulla se tulee taas jatkaan touhuja. Se saa sakkoja, mutta mitä sitten? Ei se niitä maksa, eikä sen tarvi edes niitä maksaa. Mitä sitten jos se rikkoo paikkoja? Ei sen mitään pidä korvata vaikka kaikki tietää kuka nuo tuhot teki. Ressukalla kun ei ole rahaa maksaa korvauksia.

Joten Wikke kertoo nyt ratkaisun asiaan?

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Bj Andy Näytä viesti
EI SAA kävellä perässä,eikä hakeutua viereen,eikä yrittää ottaa yhteyttä. Ei omasta eikä mistään muustakaan numerosta...

Ja vaatii sitten AINA kun jokin läjestymiskiellon kohta täyttyy, JOKAISESTA ERIKSEEN oman rikosilmoituksen.
Saa kävellä perässä, saa hakeutua viereen ja ei teoriassa saisi ottaa yhteyttä, mutta käytännössä saa. Tämä on niin koettua jo. Ihmettelin jo tuota muinoin poliisille että mikä tuon lähestymiskiellon virka on niin lohdutti sillä että se voidaan heti ottaa poliisin mukaan. Mutta kun se sekoilee muutenkin sen verran joka kerta että sehän lähtee muutenkin poliisin matkaan aina. Joka kerta pitää tosiaan tehdä rikosilmoitus ja joka hemmetin kerta pitää muuten käydä vielä poliisiasemalla kuulusteluissa. Sen nilkin ei tarvi käydä, mutta minun pitää käydä. Joten tuo aiheuttaa meikäläiselle vielä enemmän hommaa. Miksei tuotakin voi tehdä vaikka puhelimessa? Miksei se riitä että ilmoitan nilkin tehneen näin? Kyllä nää hommat on tehty ihan päin vittua täällä suomessa kun uhrin elämä on tehty ihan helvetin vaikeeksi. Eikö se pitäisi tehdä niin että tämän syyllisen elämä on vitun vaikeaa? Syyllinen saa tehdä ihan mitä haluaa. Ei sen tarvi missään kuulusteluissa käydä ja viime kädessä poliisi hakee sen kuulusteluihin. Minä joudun mennä sinne omalla kustannuksella ja työaikana.

Mutta tosiaan jos omasta elämästä haluaa lisää äksönii niin kannattaa lähestymiskielto hankkia. Saat ravata jatkuvasti siellä poliisiasemalla kuulusteluissa. Opit ainakin ettei kannata hakea lähestymiskieltoa, eikä kannata kaikesta raportoida.
Vastaa lainaten
Vanha 26.11.2014, 14:35
Legenda

Perusasetus

Nyt on nilkkiin liittyen käyty poliisin kuulusteluissa. Eihän siellä mennyt kuin 3 tuntia. Poliisikin hieman ihmetteli kaverin touhuja. Tämä kaveri ei paljon taustoja tiennyt. Hoiti vaan kuulustelua. Sain ehdotuksen että kaikki taloyhtiön asukkaat hakisi lähestymiskieltoa tätä kaveria kohtaan. Sen enempää ei avannut mitä hyötyä tuosta olisi. Mut ehkä jos se pihalla turpaansa ränkyttää niin eikö se silloin aina lähde poliisien matkaan automaattisesti? Lisäksi mitä enemmän kaverista tulee poliisille rikosilmoituksia niin sitä todennäköisempää on että kaveri saadaan jonnekin pakkohoitoon tms.
Vastaa lainaten
Vanha 24.11.2014, 22:11
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nerd-O Näytä viesti
Ja tämän lähestymiskiellon virka on mikä? Hommahan toimii lähestymiskiellon kanssa niin että jos olen taloyhtiön pihalla niin nilkkikin saa tulla siihen. Se ei vaan saa puhua meikäläiselle, mutta se saa tulla vaikka viereen istumaan. Kadulla saa tulla vastaan, eikä sen tarvi väistellä mitään. Se saa lähteä myös perään käveleen. Jos poliisit tuossa vaiheessa tulee hakemaan sitä niin sille riittää että sanoo olevansa kävelyllä. Kunhan ei mainitse seuraavansa mua, koska sitä ei saa tehdä, mutta kävelyllä saa aina olla. Saa muuten edelleen lähettää tappouhkauksiakin, kunhan ei tee sitä omasta numerostaan.

Eli mikä virka on lähestymiskiellolla? Sillä ei tee yhtään mitään täällä suomessa. Täysin turha. Näin sitä nilkkejä taas suojellaan suomessa. Etuna on tosin se että jos tuo nilkki jatkaa mesoomistaan lähestymiskiellosta huolimatta niin poliisit ottaa sen kuulemma aina automaattisesti matkaan. Saa sitten seuraavana aamuna tulla jatkamaan. Ongelmana ei ole niin tuo huutelu vaan se että se tekee tuhojaan lähinnä taloyhtiölle tai minun omaisuudelle. Sitä et pysty millään lähestymiskiellolla estämään. Itsekään en pidä autoa enää parkkipaikalla. Näin autolle ei tule vaurioita.

Oli se muuten tuossa viikonloppuna päättänyt meikäläisen postilaatikon maalaa mustaksi. Todella hyödyllistä. Tuon erään naapurin postilaatikon se silloin syksyn alussa poltti..
EI SAA kävellä perässä,eikä hakeutua viereen,eikä yrittää ottaa yhteyttä. Ei omasta eikä mistään muustakaan numerosta...

Ja vaatii sitten AINA kun jokin läjestymiskiellon kohta täyttyy, JOKAISESTA ERIKSEEN oman rikosilmoituksen.

Lähestymiskielto voidaan myös määrätä laajennettuna eli silloin siihen voi liittää metrimääriä ym.tarpeellisia juttuja.

Ja jos päädyt lähestymiskiellon hakuun niin silloin eroat kaikista taloyhtiön luottamustehtävistä koska jos kyseinen kaiffari keksii kertoa kuulustelussa että 23:45 tapahtunu oveen hakkaaminen liittyi siihen että hänellä olisi ollut asiaa saunavuoroista niin homma kusee siihen.Kokemusta on.

Mutta kaikesta huolimatta homma kannattaa vaikka vaik siksi että jos kyseinen kaveri vaivautuu oikeuteen niin pääsepähän selittelemään tekemisiään... Eikä tuo homma edes vaadi häntä paikalle...

Omaisuutta ei tuolla suojata vaan pelkästään ihmisiä...

Vaan onnea matkaan.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa

Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Offailemaan 20v päästä Nerd-O Chit-Chat 26 11.08.2005 17:44
Miten eroon puhelinmyyjästä? Santeri Jokes 11 27.01.2005 09:19
Kuinka päästä autoon sisään? Nerd-O Chit-Chat 20 23.11.2004 12:46
Korotusajatelma omasta päästä. Gemari Tekniikka & Jutustelu 14 28.07.2004 08:56
Eroon maamme surkimuksista! Lars Niilo Paasivirta - Correct Opinions 0 18.12.2001 16:01

Sivu luotu: 06:43 (GMT +2).