![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Onkos porukalla kokemuksia eri merkkisistä kytkimen pääsylintereistä? Mikä olis kelvollinen? Brembon olisin ottanu mut toimitusaika viikkoja.
|
|
|||
|
|||
![]()
Meille tuli joku Italialainen pääsylinteri rj:hin viimeviikolla. Muutamassa päivässä tuli. Koitan selvittää merkin, kun olen auton luona.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Tuli tänään modifioitua hiukan pyhkijöidenvivun sähköjä. Alkujaanhan se on sellainen et pissapoikaa kun käyttää niin samalla sekunnilla lähtee pyyhkijät tahkoamaan lasia johon ei ole välttämättä vielä kerinnyt yhtään roiskumaan vettä, no nyt saa roiskutella rauhassa lasin märäksi ilman että pyyhkijät lähteen liikkeelle. |
|
|||
|
|||
![]() kierrokset
Miten läjässä on muilla nuo välitykset?mulla 33'renkaat ja kun mittarissa 80km/h niin kierrokset vitosella 2600rpm.gepsin mukaan mittari näyttää noilla renkailla oikein.
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
80km/h ja vitosella 2200rpm.. millaseen kulutukseen pitäs päästä tuolla rengasvalinnalla ? mulla on syöttöjä nostettu kolmevarttia ja ahtaa noin 1bar. oliskohan järkevämpää laskea syötöt vakioon ja kääntää ahdonalaisen syötön karaa sen 180astetta? |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hdj:n omistajat tänne. | Kratz | Tekniikka & Jutustelu | 2309 | 03.09.2025 06:41 |
4Runnerin omistajat tänne | Daddy's Toy | Chit-Chat | 34 | 12.10.2022 09:51 |
Suzukin omistajat tänne | Suzukisj410K | Chit-Chat | 260 | 17.06.2015 12:01 |
Volvon omistajat tänne | hoojii | Chit-Chat | 77 | 12.12.2014 23:54 |
Pehmolelukoiran omistajat tänne!!! | baxxter | Chit-Chat | 16 | 24.05.2013 20:27 |