![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Hyvältä kuullostaa projekti. Eikös om605 olis vähän järkevämpi kone? Olis kevyempi, lyhyempi ja siitäkin sen 400hp sais aika nätisti? ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Voishan se olla, mut tommonen 606 löytyy nurkista ylimääräsenä ni laitetaan se.
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
No sittenhän se on just se oikea ja paras ratkaisu jos motti on jo räpylässä
![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Alakolmioihin vaan sileät pohjat levystä ja kenties viistettyä etureunaa. Eiköhän se riittävästi pusuja kestä. Pinioni on sitten vastaavasti hiukan paremmassa paikassa vs jäykkis.
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Kyllähän nuo erillisjousitukset melkoista rytkettä saa ison maailman desert racing kisoissakin ja kaikki ei suinkaan ole pelkkää pehmeää hiekkaa missä ajetaan. Radoilta löytyy kivikkoja siinä missä suomalaismetsästäkin. Ja nopeudet voidaan kuitenkin kertoa 3-4:jällä suomikisoihin verrattuna.
Usassa alkaa kisoissa näkymään kokoajan enemmän myös irs taka-akseleita, niitä ei tosin tehdä yläpuolisilla kolmiovarsilla mielellään. Joustogeometria ei ole vissiin paras taka-akselille kolmiovarsilla. Meidän olosuhteissa IFS ja IRS akseleista suurin hyöty varmaan tulee auton keskelle jäävään maanvaraan, parempia ajo ominaisuuksia ei tämän hetkisillä radoilla paljoa pysty hyödyntämään joilla nopeudet pysyy max 70-80km/h |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Tälläistä ajatusta olen pohtinut jo aikoja sitten ja olisin sen toteuttanut Pajeron etuperästä johon olisin pistäny molemmille puolille vasemman puolen vetarin laipan.Siihen olis sit askarrellut sopivat vetarit.
__________________
Tein itse ja säästin. RASOR |
#8
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Mutta itse aiheeseen, idea on todella hyvä, mutta haittapuolena tuossa on tietty se, että kaikenlaisia väljistyviä puslia ja niveliä tulee lisää. Eli rikkoutuvat paikat lisääntyy eli kannattaa tehdä todellakin riittävän vahvoista osista. |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
FIAT 127 Officrossi? MYYDÄÄN?LAHJOITETAAN? | Punanenä | Maasturiprojektit | 161 | 07.07.2018 20:19 |
Officrossi fbssä | uokki | Chit-Chat | 8 | 07.11.2017 19:18 |
Myydään Officrossi Patrol | SamiN | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 11.05.2014 21:52 |
OffiCrossi Oulu Kenraaliharjoitusvideot | SuurSyömäri | Linkit | 7 | 04.08.2011 12:20 |