![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Lisää löytyy vaikka minkälaisia http://www.ebay.com/sch/i.html?_from...amera&_sacat=0 Joka rungossa on varmaan joku yli 10mm reikä parin metrin välein, jotta tollasen saa tökättyä sisään.
Viimeksi muokannut Hessu888 : 16.11.2014 21:45 |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Pari jeepin runkoa käyttäny zinkissä ja en todellaka halua reboundina runkoja takas eli palkit auki et pääsee hiekottaa kokonaan.
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Ettikää firma joka tekee UHP(ultra high presure) pesuja /puhdistuksia. Nuita pyöriviä suuttia on sellasia johon saa 1000bar painetta ja vettä tulee läpi n.120l/min... Samalla löytyy yleensä kohdat jotka tarttee hitsikonetta...
__________________
Something happens in 90 miles per hour...All the sounds and engine wibrations are gone... You become as one with the engine... |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ruostevaurioita ei ole paikattavana ja siitä syystä en ole laikottamassa runkoa auki. Maalinpoiston pitäisi onnistua nykyisten aukkojen kautta. Jos Lipeä puree niin suunnittelin tulpata reiät umpeen ja täyttävän aisat sillä. Kiertovesipumpulla tai vastaavalla virtausta ja erilliseen astiaan pumppaus missä myös tapahtuisi lämmitys... Mites tollanen voisi toimia??
__________________
-kari- FS Motorsport ry |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Kuinkakohan kuumaksi rungon vois lämmittää ennen kuin tulisi vaurioita? Jos polttaisi maalit? :-D
__________________
-kari- FS Motorsport ry |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Kai sä sen voit lämmittää ainakin yhtä kuumaksi mitä se tulevaisuudessakin tulee kokemaan. Sinkki allaskin meinaan lienee melko lämmin paikka ja uskoisin rungon sielläkin lämpeävän läpikotaisin.
e:Wikipedia kertoi sinkin sulamispisteen oleva 419,5C°
__________________
Pitikö se sinne nyt ajaa? Viimeksi muokannut 88 : 05.12.2014 07:31 |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Paljon niitä runkoja tuli hiekkapuhallettua puhtaaksi aikoinaan, mutta ei sieltä sisältä niitä kokonaan puhtaaksi mahtunut puhaltamaan. En yhtään muista millä asiakkaat olivat sisäpuolet "viimeistelleet" ennen sinkki pataa. Paskasta runkoa sinkkaajat ei happoaltaaseen suostu dippaamaan, saatika sitten sinkkialtaaseen. Kyllä tollanen 500bar pyörivä suutin maalit irrottaa jos saa kuumalla vedellä pestyä. Mitä enemmän painetta, sen parempi. Vesi määrällä ei niinkään merkitystä. Lopputuloksen voi tarkistaa putkistokameralla.
__________________
Näin kerran unta, ettei vi#u##anut yhtään! Toyotalla ei saa toosaa! |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan Hj:n rungon jatkeet (vinssiä varten) | PH75 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 09.01.2013 21:47 |
Korjauspeltien maaleista ja liitoksistakin... | pee | Tekniikka & Jutustelu | 44 | 21.12.2011 20:09 |
Videotykin putsaus pk-seutu? | Heering80 | Chit-Chat | 1 | 26.07.2011 14:49 |
Hapettuneiden alumiini vanteiden putsaus? | tare | Tekniikka & Jutustelu | 25 | 10.11.2010 16:09 |
Kokemuksia näistä maaleista | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 15.06.2006 08:49 |