Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 16.11.2014, 21:14
khonkonen khonkonen ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 08.12.07
Sijainti: Töpsävä, Finland.
Viestit: 1.588
Perusasetus

Tuo jesarillaflektikiinni on tooooosi pro mallia!

__________________
Huono tie, parempi mieli.
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 16.11.2014, 21:17
mparty:n Avatar
mparty mparty ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 29.09.10
Sijainti: Tyrnävä
Viestit: 1.516
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja khonkonen Näytä viesti
Tuo jesarillaflektikiinni on tooooosi pro mallia!
Ihan kaikkia väliaikaisia juttuja ei ehi aina heti hifistelemään
__________________
Lakeuden Maastoautoilijat ry / LaMaas Offroad
http://www.facebook.com/LaMaasRy
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 17.11.2014, 00:27
ImacInnes:n Avatar
ImacInnes ImacInnes ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 09.03.07
Sijainti: Hki / A´la Malmi
Viestit: 4.598
Thumbs up

Tallin lämmitin!!!


Toihan toimii lämmittimenä talvella kun jonkinaikaa käyttää!!!!
t. Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/
-Kulmakorpi Off Road Park-
-JEEP HOLIC-
https://www.facebook.com/GPKorjausOy/
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 18.11.2014, 00:32
Henkka85:n Avatar
Henkka85 Henkka85 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 31.10.09
Sijainti: oulu/ii
Viestit: 66
Thumbs up

Hieno on projekti!!!
Jos päädyt sähköiseen versioon tuon bensapumpun kohdalla niin motonetistä löytyy parilla kympillä sähköinen tyky-pumppu..
Pelasi ainaki suskassa hienosti mut tiedä sit miten ruokkii tuommosta Hurricaania
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 18.11.2014, 09:38
mparty:n Avatar
mparty mparty ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 29.09.10
Sijainti: Tyrnävä
Viestit: 1.516
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Henkka85 Näytä viesti
Hieno on projekti!!!
Jos päädyt sähköiseen versioon tuon bensapumpun kohdalla niin motonetistä löytyy parilla kympillä sähköinen tyky-pumppu..
Pelasi ainaki suskassa hienosti mut tiedä sit miten ruokkii tuommosta Hurricaania
Juu, pittää ensin katella saako tuon kalvon askarreltua uusiks. Mitenkähän tuomosessa soppa riittää tosiaan
noinkin hurjalle koneelle
__________________
Lakeuden Maastoautoilijat ry / LaMaas Offroad
http://www.facebook.com/LaMaasRy
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 18.11.2014, 14:12
kallo kallo ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 30.12.12
Sijainti: Oulu, Suomi
Viestit: 278
Perusasetus

Ainakin Rangen tuplakaasaria semmonen riitti just ja just ruokkimaan. Eli uskosin että riittää myös hurrikaaniin. Puuilossa kyllä näytti nykypäivänä olevan ihan oikeaa facettiakin muutamalla kympillä.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 20.11.2014, 20:06
ZeiZei:n Avatar
ZeiZei ZeiZei ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.12.03
Sijainti: Keminmaa, Finland.
Viestit: 2.972
Perusasetus

oliko tämä video jo täällä:

__________________
-Jyrki-

Tietä käyden tien on vanki
Vapaa on vain umpihanki (A.H.)
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 4 (0 jäsentä and 4 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty 1961 Willys Jeep FC-170 Jeeper O/M/V Ajoneuvot 2 07.09.2014 09:55
1961 Willys FC-170 Jeeper Maasturiprojektit 25 24.01.2014 15:05
Myyty Renkaat Goodyear WRANGLER DuraTrack 285/75 16", eli 32" X 11,5" X 16 Bajarider O/M/V Renkaat ja vanteet 5 13.01.2013 23:16
Ostettu Willys L134 "Go Devil" moottori Jeeper O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 24.01.2012 15:52
Willys CJ-5 -57 "Renegade" Projekti Jeep-Antti Maasturiprojektit 8 29.10.2009 12:40


Sivu luotu: 13:32 (GMT +2).