![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() No täältä löytyy Master Card gold x2, Amex Corporate, Diners Club, ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
---------------------------------------- If it works, tear it apart and find out why! https://roverfriends.fi/palsta/ ![]() 3 Amigos-never travel alone Viimeksi muokannut Kaitsu67 : 14.11.2014 20:53 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Mutta pojaat kuulkaa kummää olen vähän outo, ni mua ei oikeestaan kiinnosta paljonko miehellä on omaisuutta tms. Mua kiinnostaa mitä sen korvien välissä tapahtuu --> osaako se ajatella kans ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() Eikai noilla muoveilla muutenkaan voi rehennellä, rahamiehillä on käteistä ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Hmm - oonkohan mää sitte rahamies ku mulla on käteistä... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Saippuasarjaa seuraten....![]()
Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti. ![]() Jeep Grand Cherokee 4L suora-6. vm-95. Oldsmobile 98 Luxury Sedan V8 425cid super rocket. vm-66 Honda CB 750 F2 Seven Fifty. vm-98 MYYTÄVÄNÄ: https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=8912 |
|
||||
|
||||
![]()
no mahtasko sua kiinnostaa 34v vannabee offari satakunnasta.. ????
vapari ei ole vaihtoehto ![]() Ahdin takaa tahdin ja ilo alkaa kilosta,, riemu kahdesta mutta kone remppa kolmesta ![]() ![]() No worries, mate ! Hojossa on sitä jotai ![]() Pensselit pestään bensalla ja dieselillä tehdään VOIMAA |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Mitähän tähän vastais... paitti sen, et mää olen sua 11 vuotta vanhempi, niin tuota... ![]() karisallahan on hyvä tilanne kun se voi todistaa et sillä on aivot ![]() Mulla on vaan todistus siitä, et mun lääkitys on kohdillaan ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Älkää hyvät ihmiset tuijottako liikaa ikää, sehän on vaan numeroita. Ikäeroa on mun vaimokokelailla ollut -5 viiva +9 vuoden verran ja on kait sitä joku samanikänenkin ollut ja ihan samalla lailla se on aina mennyt perseelleen joten ei se ainakaan iästä voi johtua!
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jos ei ole ollut tarpeeksi ikäeroa?!?
![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Poikkeuksiakin toki löytyy ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Mä oon aina sopeutunu kaikkeen mut akat ne vaan sähisee!
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Olisipa minullakin edes lounasseteleitä lompakossa. Yleensä ei löydy edes kuitteja lompakosta...
|
|
||||
|
||||
![]()
Mul on kuulemma aivot korvien välissä
![]()
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hyviä neuvoja aloittelevalle offarille? | Jukkis | Chit-Chat | 19 | 19.08.2005 17:45 |
O: peltoauto tulevalle offarille | Kentsu | O/M/V Muut | 3 | 21.07.2005 18:29 |