![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Juu niin on 8-32. Ja oli kovaa kamaa. Ja nämä ei lähde peltiruuvilla.Eli oikeaa työkalua ostamaan ![]()
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Mistähän sais pidemmän jarru letkun korin ja taka akselin välille??
-00 vuojen xj kyseessä. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Muistaakseni mm. YJ- Wranglerin takajarruletku on pidempi. Katso vaikka Jamantin sivuilta, siellä muistaakseni on letkujen pituudet myös mainittu.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Jotenkin on semmoien olo, että kysyn asiaa, jota olen kysynyt jo aiemmin... mutta. Se tuo jäähytysnesteen määrä askarruttaa. Tuo autohan on -90 4.0 renix, ja sen paisari menee kylmällä etenkin ihan tyhjäksi. Mutta kun sinne pistää nestettä, vaikutta sille että se ei enää sitten taas enää mahdu sinne. Tuo kun on seisonut viime syksystä lähtien, välillä siirretty ympäri pihaa, mutta ei kertaakaan täyslämpimäksi, ja sen vesipumppu on kussut vähäsen ihan uudesta asti. Niin vähän arvelutta että onko siellä koneessa tarpeeksi nestettä, vai nou? Lämppäri kyllä ainakin rupeaa aika nopeesti hönkimään sitä lehmän hengityksen lämpöstä ilmaa.
Vittu että ärsyttää tuommonen tyyten suljettu järjestelmä, kun ei o sitä syylärin korkkia, että vois olla varma. Miulle on jäänyt trauma yhestä Daihatsusta josta konerempan jälkeen palo kansipahvi, kun en älynnyt et siinä oli kaksi korkkia, toinen syylärissä ja toinen sitten selvästi näkyvillä ohjaamossa. sii se syyärin korkki oli hiton ovelasti piilossa siinä. Jotain Häikkää kai tossa Jeepin jähyttämisessä on, kun pitkällä tyhjäkäynnillä se meinaa keittää, vaikka sähköflektikin lähtee päälle. Ja jopa talvella, kun jonottaa esim. Jenkkiautonäyttelyyn. (muistan toissatalvesta ![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Moro.
Kytkin on ruvennu oireileen, irrottaa huonosti. Pitempään käyttämättä niin eka polkaisu ei meinaa irrottaa vaikka painaa lattian lommolle, pumppaamalla muuttuu taas normaaliksi. Ilmattu on ja ei muutosta. ulkoisia nestevuotoja ei oo. Pääsylinterikö on moro? xj -00 2,5td ax-15 laatikko |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Tulipas tilattua VÄHÄN pitkät käsijarruvaijerit.....esim. vasen vaijeri pystyy helposti kiertää oikean jousipakan ja perämurikan kautta vasemmalle puolelle, ja jää vielä reippaasti varaa ulosjoustoille!
![]() Mistä ootta hommannu paremmin sopivia ja olisiko näille kellään tarvetta? (Kuva kaapeleiden pussukasta) |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Onkohan nää akselit nyt sitten semmoset laippakiinnitteiset eikä c-clippiset?
![]() |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Onko nuo letkun päät passelit keskenään?
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hilux LN65 jousitusmurheita...pikaisia vastauksia toivoen. | 754 | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 17.09.2010 09:10 |
Taasen jeep xj kysymyksiä | NORT | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 11.12.2009 09:09 |
Jeep Grand Cherokee (kysymyksiä) | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 13.09.2008 11:40 |
Boorittamista (kysymyksiä/vastauksia/kuvia) | SuurSyömäri | Tekniikka & Jutustelu | 24 | 23.11.2005 19:59 |
Jeep Wrangler kysymyksiä | Tepa | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 12.01.2004 14:13 |