Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 08.11.2014, 22:33
Ranee:n Avatar
Ranee Ranee ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.09.07
Sijainti: Seinäjoki
Viestit: 1.050
Perusasetus

Kait sitä punakyljen voisi korkata teidän seuraksi

__________________
Joop
  #2  
Vanha 08.11.2014, 23:41
rocky86:n Avatar
rocky86 rocky86 ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 24.09.08
Sijainti: tornio
Viestit: 605
Perusasetus

ale kokkia nautin näin iltavuoron jälkheen ja huomen vasta yöksi meno.
__________________
hulluilla on halvat huvit mulla ne on ilmasia
  #3  
Vanha 09.11.2014, 17:21
mäksä:n Avatar
mäksä mäksä ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 21.05.09
Sijainti: nakkila
Viestit: 4.925
Perusasetus

jos riipasis pienen pöhnän käteen tarttu olvia nesteeltä
__________________
vapari ei ole vaihtoehto
Ahdin takaa tahdin ja ilo alkaa kilosta,, riemu kahdesta mutta kone remppa kolmesta
No worries, mate !
Hojossa on sitä jotai
Pensselit pestään bensalla ja dieselillä tehdään VOIMAA
  #4  
Vanha 09.11.2014, 19:14
Gary Grand:n Avatar
Gary Grand Gary Grand ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 10.11.04
Sijainti: Petäjävesi, Finland.
Viestit: 2.900
Perusasetus

viskiä.
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen.
  #5  
Vanha 11.11.2014, 18:49
Nippan:n Avatar
Nippan Nippan ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 24.09.08
Sijainti: Savonranta, Finland
Viestit: 661
Perusasetus

Karhua makusteltu työpäivän jälestä ja jatketaan makustelua saunan lämpeämistä odotellessa.... Huomenna pekkaspäivä kelien vuoksi... Ei kehtaa mennä hajottaan metsäautoteitä konneella, melko tilsi keli on...
Eli saatan pikkupöhnän ottoo tässä
__________________
Vaikken mie mistään mittään tiijjäkkää!!
Isuzu D-Max 3.0 TDi AT -10,
Nissan King Cap -97 (ex), Suzuki Bandit 1250 -08, Toyota Crown -80 (siirtynyt ajasta ikuisuuteen)
  #6  
Vanha 13.11.2014, 17:55
mäksä:n Avatar
mäksä mäksä ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 21.05.09
Sijainti: nakkila
Viestit: 4.925
Perusasetus

vitutukseen,,,ahdistukseen ja murheeseen yksi olut..
hävettää myöntää ettei enempää ollu tontilla
__________________
vapari ei ole vaihtoehto
Ahdin takaa tahdin ja ilo alkaa kilosta,, riemu kahdesta mutta kone remppa kolmesta
No worries, mate !
Hojossa on sitä jotai
Pensselit pestään bensalla ja dieselillä tehdään VOIMAA
  #7  
Vanha 13.11.2014, 19:55
Dacia Duster:n Avatar
Dacia Duster Dacia Duster ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 11.05.13
Sijainti: Vantaa, Suomi
Viestit: 313
Perusasetus

Päivällä työttömällä oli aikaa ja jopa rahaakin hakea "Tyttö-Pirkka" mutta koska se alkoi tökkimään jostakin kumman syystä, niin käppäilimpä lähi-Systeemin ja hain pitkästä aikaa Dry Vodkaa ja siihen väriksi Keltaista Jahvaa...
__________________
Olen postimerkkeilyä harrastava reipas seurakuntanuori, jonka mielestä päihteet ovat paholaisen työvälineitä ja seksi kuuluu ainoastaan avioliittoon.
  #8  
Vanha 13.11.2014, 20:06
hj 60/61:n Avatar
hj 60/61 hj 60/61 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 15.01.12
Sijainti: Ruupanperä
Viestit: 2.690
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mäksä Näytä viesti
vitutukseen,,,ahdistukseen ja murheeseen yksi olut..
hävettää myöntää ettei enempää ollu tontilla
Voin ottaa seuraks pari koffia... Mikäs se niin ahdistaa ja tuo murheellisen mielen...?
Viestiketju on lukittu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
LADOGA 31.5-8.6.2014 HaKu Tapahtumat 168 10.12.2014 18:44
2014 hj 60/61 Chit-Chat 17 01.01.2014 04:09
Kelekkakausi 2013-2014 Joske Chit-Chat 12 31.12.2013 15:06
KULMAKORVEN AJOPÄIVÄT 2014 Kulmakorpi Tapahtumat 0 29.12.2013 20:09
Ladoga 2014 HaKu Tapahtumat 0 23.09.2013 15:07


Sivu luotu: 18:24 (GMT +2).