![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Ei ole laskua tullutOnko osalle vielä laskut lähettämättä? Vai olenko tipahtanut tilaaja listalta? ![]()
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Ja osalta tuli sähköpostiosoitteen virheellisyyden takia takaisin ja osalla ei ole sähköpostia laisinkaan. Niille saatiin laskut postiin tänään.
|
|||
|
|||
![]()
Kysytään nyt tätä kautta, kun ei tunnu muuten tulevan vastauksia. Kirjoitin lehteen jutun ja siitä luvattiin ja sovittiin Mylliksen kanssa palkkio. Sovimme, että lähetän aiheesta laskun, mikä erääntyy 31.7.2014. Näin tehtiin ja lasku lähetettiin. Maksua ei vaan ole vieläkään näkynyt. Muutaman kerran olen aiheesta kysynyt sähköpostitse, mutta en ole vastinetta saanut.
|
|
||||
|
||||
![]()
Et ole ainut jolla tuo ongelma...
|
|||
|
|||
![]()
Lopetin tuon kestotilauksen niin yrittivät vielä maksattaa mulla tuon ns vuosimaksun väittämällä että olen saanut ilmaisia lehtiä... Ei vittu mitä touhua. Oli kuulemma väärinkäsitys kun sitten kerroin mitä olen maksanut ja mitä olen saanut. Väärinkäsitys varmaan joo... ! mutta hyvä yritys kumminkin
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Eivor Ala-Nisula gsm: 040-778 0227
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Julkinen keskustelufoorumi on juuri se oikea paikka asian selvittelyyn, vai onko? ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Vähän sama homma kuin noiden epärehellisten kauppiaiden kanssa, tuodaan nimet julki niin muutkin osaa varoa. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ei ole laskua näkynyt vaikka sitä on jo odoteltu, lehti tulee sitten joskus kun valmistuu ![]() Ja jos ei tule niin eipä haittaa sekään ![]() T: Baariin kun lähtee niin heilahtaa 200€ turhempaankin aika helposti ![]() Viimeksi muokannut -Jarkko- : 29.11.2014 00:19 Perustelu: turhaa toistoatoistoatoistoa |
|
||||
|
||||
![]()
Jos palkkas eräpäivä on 31.7.2014, ja sie et oo saanut sitä 28.11.2014, niin silloin pittää aatella että ois miulla mennyt 200€ baariin kuitenkin?
No ei.
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Vauhdin maailma lehti. (tehdäänkö nimilista) | Teemu | Chit-Chat | 1 | 03.11.2007 11:06 |
O:Tekniikan maailma v.-75 | Wago-78 | O/M/V Muut | 27 | 28.09.2006 03:36 |
UUSI VM eli Vauhdin Maailma | Jare | Chit-Chat | 9 | 02.12.2005 22:22 |
Kun maailma ei riitä...ZR1 | sevy.8 | Vuosimallit 1984-1996 | 10 | 07.01.2005 11:01 |
Maailma ämerikkalaisittain | SohNah | Jokes | 0 | 17.05.2002 16:29 |