![]() |
|
|
|||||||
| O/M/V Varaosat ja tarvikkeet Autojen varaosat, sekä kaikki offitarvikkeet - vinssit, liinat, tunkit yms. tänne osastolle. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Myydään missä kunnossa se on ja mitä maksaa?Myydään |
|
#2
|
||||
|
||||
|
ajokuntoisesta 350tkm. ajetusta autosta otettu,pakosarjoineen päivinee,100e.
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
hopsis !!!! vielä ois jotain osaa jäljellä !!
myös tekstarilla voi kysellä tai soittamalla 0407303423 osat huittisissa !! Viimeksi muokannut jupe69 : 24.06.2015 23:34 |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Vieläkö löytyisi pikkulaatikko 2.5td?
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
löytyy,minkä kuntoisen haluat,oikein hyvän vai halvan
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Kaverilla ois tarve et sanotko hinnat molemmille vai sanonko et soittaa sinulle?
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
tarviiko se pelkä laatikon vai jakolaatikkoineen ?
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
moro.oisko manuaali napalukkoja,starttia ja äänetöntä laatikkoa 1990 pajeroon?
|
|
#9
|
||||
|
||||
|
ei löydy ku automaatti napalukot,startti löytyy.laatikko myyty.
|
|
#10
|
||||
|
||||
|
nyt myös yksi l200 purkuun !!!!
|
|
#11
|
||||
|
||||
|
vielä löytys osaa !!!!
|
|
#12
|
|||
|
|||
|
L200:n ikä, kilometrit?
Kone, laatikot, taka-akseli, hytti, lava (missä kunnossa), takaluukku, mitä maksavat?
__________________
Jukka |
|
#13
|
||||
|
||||
|
oisko ollu muistaakseni -89 pellit kasassa aika pitkälti,vaihteisto myyty.runko poikki.taka-akseli jää toistaiseksi itelle.otan kuvan ku kerkiän,lavakaukalo löytyy kans,takaluukku voi vielä olla jonkinlainen.
|
|
#14
|
|||
|
|||
|
Hinnoittele ilmoitukseen.
__________________
Jukka |
|
#15
|
|||
|
|||
|
Löytyykö alipainepumppua laturin päähän??
|
|
#16
|
||||
|
||||
|
|
|
#17
|
||||
|
||||
|
Hopsis !!!!!!!!!!!!!!
|
|
#18
|
||||
|
||||
|
vielä löytyy osaa laidasta laitaan !!!!!!!! mielummin nouto mutta lähetyskin onnistuu,rahat tilille ni tavara kulkee matkahuollossa.
|
|
#19
|
|||
|
|||
|
Vieläkö löytyy ic:n syöttöpumppu?
|
|
#20
|
||||
|
||||
|
taas ois pari pajeroo lisää purussa !!!!kysy jos tarvit osia !!
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myydään pajeron osia gen.1 | jupe69 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 29.11.2010 13:14 |
| Myyty Pajeron osia | khonkonen | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 01.01.2009 17:29 |
| Myydään pajeron osia | 3072 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 05.09.2008 14:49 |
| O pajeron osia | joojoomies | O/M/V Muut | 1 | 29.11.2005 18:32 |
| M: Pajeron osia | O/M/V Muut | 4 | 07.09.2004 14:29 | |