Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 29.10.2014, 07:50
pjtk:n Avatar
pjtk pjtk ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 22.04.03
Sijainti: Pirkanmaa, Suomi.
Viestit: 1.741
Perusasetus

Joku muistikuva, että vanhassa V8 makasiinissa ois ollut tuon mallinen Jeep esiteltynä. Ettei ois ollu peräti paripyörillä. En pääse ite muistikuvaani varmentaan kun heitin vanhat lehdet meneen.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 29.10.2014, 09:32
mparty:n Avatar
mparty mparty ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 29.09.10
Sijainti: Tyrnävä
Viestit: 1.516
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pjtk Näytä viesti
Joku muistikuva, että vanhassa V8 makasiinissa ois ollut tuon mallinen Jeep esiteltynä. Ettei ois ollu peräti paripyörillä. En pääse ite muistikuvaani varmentaan kun heitin vanhat lehdet meneen.
Voi hyvinkin olla, katoin vain tuon Trafin avoimen datan läpi, en sen kummempaa.
__________________
Lakeuden Maastoautoilijat ry / LaMaas Offroad
http://www.facebook.com/LaMaasRy
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 29.10.2014, 12:46
slipoveri slipoveri ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 09.08.05
Sijainti: vihti
Viestit: 489
Perusasetus

Onko tuossa trafin listauksessa kaikki ajoneuvo luokat.

Viimeksi muokannut slipoveri : 29.10.2014 12:52
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 29.10.2014, 13:56
JAMANT:n Avatar
JAMANT JAMANT ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 07.05.03
Sijainti: Espoo, .
Viestit: 4.090
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja slipoveri Näytä viesti
Onko tuossa trafin listauksessa kaikki ajoneuvo luokat.
Ei siellä ole pakuja eikä kuormureita, on vain henkilöautot, joten ei toi siellä näkyisi muutenkaan, niinkuin ei näy yksikään Comanche!!
__________________
Killing time is not murder
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 29.10.2014, 17:35
mparty:n Avatar
mparty mparty ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 29.09.10
Sijainti: Tyrnävä
Viestit: 1.516
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JAMANT Näytä viesti
Ei siellä ole pakuja eikä kuormureita, on vain henkilöautot, joten ei toi siellä näkyisi muutenkaan, niinkuin ei näy yksikään Comanche!!
No tämä selittää jo jotain Eiköhän tuo selviä viimeistään konttorilla sitten joskus tulevaisuudessa....
__________________
Lakeuden Maastoautoilijat ry / LaMaas Offroad
http://www.facebook.com/LaMaasRy
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 29.10.2014, 17:48
mparty:n Avatar
mparty mparty ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 29.09.10
Sijainti: Tyrnävä
Viestit: 1.516
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JAMANT Näytä viesti
Ei siellä ole pakuja eikä kuormureita, on vain henkilöautot, joten ei toi siellä näkyisi muutenkaan, niinkuin ei näy yksikään Comanche!!
Eiku komento takas, vilkasin tuota Trafin dataa uudestaan ja siellä näkyy myös N2 ja N2G luokat (kokeeksi hain esim Volvo FL6, jne ja löytyy), myös Comanchet löytyy datasta
Ei hajuakaan onko tuossa koko Suomen rekisteröity autokanta, mutta ainakin muutama ajoneuvo löytyy
__________________
Lakeuden Maastoautoilijat ry / LaMaas Offroad
http://www.facebook.com/LaMaasRy
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 29.10.2014, 20:17
JAMANT:n Avatar
JAMANT JAMANT ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 07.05.03
Sijainti: Espoo, .
Viestit: 4.090
Perusasetus

Aijaa, en ainakaan viimeksi löytänyt yhtään Comanchee, kun tutkin sitä, onkohan ne lisänny sinne ajoneuvoryhmiä???

Onhan noita FC-koppaisia ollut rekisterissä, mutta ovat saattaneet kaikki jo tippua pois sieltä...
__________________
Killing time is not murder
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 30.10.2014, 08:27
Ralu Ralu ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.10.14
Sijainti: Tampereen lähellä
Viestit: 58
Perusasetus

Uusimmassa mobilistissa näky olevan parikin tämän tyyppistä raatoa kuvattuna, meinaan jos tarttee jotain pisteosaa tahi jotakuta muuta polttelee samanlainen hanke.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty 1961 Willys Jeep FC-170 Jeeper O/M/V Ajoneuvot 2 07.09.2014 09:55
1961 Willys FC-170 Jeeper Maasturiprojektit 25 24.01.2014 15:05
Myyty Renkaat Goodyear WRANGLER DuraTrack 285/75 16", eli 32" X 11,5" X 16 Bajarider O/M/V Renkaat ja vanteet 5 13.01.2013 23:16
Ostettu Willys L134 "Go Devil" moottori Jeeper O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 24.01.2012 15:52
Willys CJ-5 -57 "Renegade" Projekti Jeep-Antti Maasturiprojektit 8 29.10.2009 12:40


Sivu luotu: 22:42 (GMT +2).