![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#176
|
||||
|
||||
|
Voi sitä säätöä löysätä sieltä kilven takapuolelta ruuvarilla niin pääsee helpommalla. Eikä pasko kenkien kiinnikkeitä.
__________________
"- Perusarvot kunnossa. Sanotaanko niin, että kun viimeksi tankkasin auton, niin laitoin polttoainetta tankkiin enkä pakoputkeen." T.Hakkarainen. |
|
#177
|
||||
|
||||
|
Kiitos neuvosta, pitää yrittää
![]() Lainaus:
|
|
#178
|
||||
|
||||
Takajarrut
Jarrurumpu irtosi loppujen lopuksi helposti. Ohjeiden lisäksi tajusin lopulta käsikirjan ohjeen: "irrottamisen helpottamiseksi voidaan käyttää pultteja, joilla jarrurumpu nousee paikaltaan" - huomasin kaksi reikää jarrurummussa, joissa oli kierteen ja siihen kun laittoi pultit ja kiersi sekä hieman naputteli niin lähti irti
![]() ![]() Sisus oli melkoisessa ruosteessa ja jarrukengät kuluneet, mutta kaikki liikkuvat osat menee uusiksi ja on hankittu niin eiköhän siitä vielä jarru tule ![]()
|
|
#179
|
||||
|
||||
|
Löysitkö jostain sen automaattisäädön vaijerinki? Miä sitä jokunen aika sitte metsästin muttei kukaan tuntunu tietävän mistä sellasen sais.. Omasta oli mätäntyny poikki..
|
|
#180
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
hinta muutaman punnan, eli kaikkineen lienee jossain 10 euron paikkeilla Suomessa. Tuon linkin kautta olen tilannut sellaista, jota muualta ei ole saanut Tämäkin lienee sopiva: http://www.ebay.com/itm/CARLSON-H210...item5667e55eb0 Sitten myös tässä olisi: http://www.nissanpartscheap.com/OEMP...421608W00.html Tämä sivusto voi olla tarpeen osia etsiessä, tosin osien numerot ovat päivittyneet, mutta sekään ei ole ongelma kun ko sivut antaa vanhoille numeroille uuden. Itselläni tuo vaijeri oli ok. |
|
#181
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#182
|
||||
|
||||
|
Kiitoksia vinkeistä.
Eipähän tarvi seuraavan jarruremontin osia suomesta näköjää ostella.
|
|
#183
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
, Italia ja Espanja tarjoaa kyllä myös hyvää käytettyä osaa.Nyt yksi takajarru on kasassa ja on hieman erinäköinen kuin aikaisemmin ![]() Toinen on vielä kesken, kun muut työt painaa päälle.
|
|
#184
|
||||
|
||||
|
Takajarrut on kasassa, pitääkö jarruja säätää, vai hoituuko säätö automatiikalla?
|
|
#185
|
||||
|
||||
|
Kyllä mie oon aina kiertänyt kengät lähelle sieltä takapuolelta.
__________________
"- Perusarvot kunnossa. Sanotaanko niin, että kun viimeksi tankkasin auton, niin laitoin polttoainetta tankkiin enkä pakoputkeen." T.Hakkarainen. |
|
#186
|
||||
|
||||
|
Kyllä se helposti kiristyi, saa nähdä onko tarpeeksi?
|
|
#187
|
||||
|
||||
Vasen puoliViimeksi muokannut Alejandro : 17.09.2014 20:42 |
|
#188
|
|||
|
|||
|
ompas kaunis patrol.
__________________
WWW.RASKAS.FI |
|
#189
|
||||
|
||||
|
|
|
#190
|
||||
|
||||
|
On kyllä viimesen päälle hieno laite
![]() Älä vaan myy ikinä... |
|
#191
|
||||
|
||||
|
Ei ole vielä tullut mieleen, perillistä en tiedä mitä tekevät. On siinä vielä hommia, mutta vastahan tulee 26 vuotta täyteen.
|
|
#192
|
||||
|
||||
|
|
|
#193
|
||||
|
||||
|
alusta asti tullu tätä seurattua ja pala palalta muuttuu vaan hienommaks
![]() olikos tää menossa museokilpiin??
__________________
sj410 (ex) hilux ln65 (puretaan) rocky 2.8TD "katu"maasturi
|
|
#194
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
. Tekemistä riittää, ajasta on hieman pulaa.
|
|
#195
|
||||
|
||||
|
Hyvä että joku malttaa näitäki pelastaa ja entisöidä. Aikalailla kaikki vastaan tulevat yksilöt on harrastuksen tai ruosteen raiskaamia
, harvoi tulee näin siistiä ja orginaalia patrollia vastaan
__________________
2X suzuki sj410 -83 |
|
#196
|
||||
|
||||
|
miun tekis mieli tulla kattomaan tuo kyl joskus, nakis livena millasia nuo oli ko ollu aika pien poika sillon ku viimeks orggiksen nahny
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
|
#197
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#198
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#199
|
||||
|
||||
TM:n arvio vuodelta 1987 (no 16)
Lueskelin TM:n arvostelua maastureista ja siinä oli mukana samanlainen kuin itsellänikin on, ilman turboa. Hyvää oli mm: tuhti työkone, vääntävä moottori, hitain maastoykkönen - tätä itse tarvin monissa töissä, en vauhtia. "Nissan on tunteeton kuormalle" - sen huomasin jo kun vedin kahta hevosta ympäri maata, ei polttoaineen kulutus paljoa muuttunut. Suuri kääntösäde sai moitteita, se kyllä on aika iso.
|
|
#200
|
||||
|
||||
|
Itsekkin lukenu ehkä saman arvostelun ja pajeroa kehuttiin poikkeuksellisen paljo. Olikohan hj ja lantinkka samasa arvostelusa. Ps. Oot kyllä mahtavan patrollin värkänny
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myyty Patrol | JaakkoM | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 30.06.2012 16:40 |
| Myydään PATROL | Jepse | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 08.01.2011 22:47 |
| Patrol | Tolu | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 11.12.2010 04:41 |
| Ostettu nissan patrol sd 33 tai patrol gr | perse arska | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 19.09.2009 06:27 |
| Myyty Patrol 3.3D -82 | skrade | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 25.08.2008 20:41 |