![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() mulla on ollut 1,5-2,0 bar ahtoja nyt parivuotta ja toimii hyvin ja on jokapäiväisessä ajossa, ei oo mitään tarvinnu vielä korjailla. on isompi turbo ja pumpputehty yms...
|
|
|||
|
|||
![]()
Jotenki haiskahtaa tutulta...mä soittelen huamenna
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Mitä ahtimia olette käyttäneet
|
|
||||
|
||||
![]()
mulla on kyläsepän tekoinen garretti. imu 48mm ja pako 50mm muistaakseni, pesät tais olla ar:0,63. tuon isompaa ei ainakaan varmaan kannata laittaa jos haluaa että auto jaksaa liikkua pienilläkin kierroksilla. kun tuossa moottorissa ei ole minkäänlaista alavääntöä ilman turboa, sitte kun turbo herää niin kyllä jaksaa mennä.
|
|
||||
|
||||
![]()
Se vähän riippuu siitä millainen setuppi pumpussa ym. Mutta ei sinne mitään järkyttävän isoa kannata tunkea. Parhaiten itellä toimi se joku saabin ahdin 48imu 54pako ja ar:64. Sitten jos isompaa meinaa niin saa varautua siihen, että tulee mustaa putkesta ihan hyvin ennen kuin mitään tapahtuu
|
||||
|
||||
![]()
tarkoitus laittaa 12mm nestepää. Missä autoissa on ton kokoisia ahtimia / mistä nuo luvut saa selville ? mikä toi ar on ?
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään gr patrollin osia. | tapsa4x4 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 13 | 29.03.2014 23:24 |
Myydään gr patrollin osia | fordisti | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 11.09.2012 20:29 |
Ostetaan GR Patrollin etuloksut | Knuckle | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 07.05.2011 17:16 |
Ostetaan GR patrollin turbo | bimmerpower | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 7 | 27.02.2011 12:13 |
O: GR Patrollin laturi | juhoke | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 17.12.2007 21:34 |