Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 20.10.2014, 20:11
Pajares:n Avatar
Pajares Pajares ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 02.02.13
Sijainti: Karkkila
Viestit: 2.198
Perusasetus

Eikä oo tankkia ajettu ryttyyn?

Mulla se mekaaninen bensapumppu teki just tommosta kiusaa(selvis parilla läpinäkyvällä letkulla että imi ilmaa pumpun jälkeen ihan simona,vissiin kalvo oli entinen)!

Sitä kaasaria voi koittaa elvyttää sillain(jos ei jaksa purkaa),Että ottaa putsarin+putsarin ruuvin pois ja kone käyntiin ja kunnolla kierroksia ja lyö lennosta nahkarukkasen tukkeeksi päälle ja just kun meinaa hyytyä kokonaan,Niin raottaa vähän hanskaa ja toistaa jonkun kerran,Niin voi lähteä röhnät liikkeelle.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 20.10.2014, 20:56
wolfigy wolfigy ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 24.08.14
Sijainti: Rovaniemi
Viestit: 23
Perusasetus

Tankki on ehjä, eikä ole ajettu ruttuun.
Onko tuo bensapumppu vaikea asentaa tuohon suzuki sj413.seen.
Itse suuresti epäilen sitä, että siinä on syy.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 21.10.2014, 03:12
Clodz Clodz ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 21.10.14
Sijainti: Vantaa
Viestit: 25
Perusasetus

Päivää paraatijoukot. Tuoreena SJ413:n omistajana mieltäni askarruttaa proseduuri rengaskoon muutoskatsastamiseksi. Nykyisellään otteessa on 195/75/15 mutta jos olen tulkinnut lukemaani oikein, vekottimeen olisi mahdollista pultata 235/75/15 -kaliiperin kummit? Millä tavoin tuollainen muutoskatsastus käytännössä tapahtuu, tarvitsenko jotain dokumentteja ja jos niin mistä moiset saa haltuun. Koitin eilen kysellä paikalliselta konttorilta vastausta mutta ilmeisesti ulosantini oli jossain määrin epäselvää koska insinööri ei tuntunut ymmärtävän mistä on kyse, eikä aihepiiri tuntunut muutenkaan kuuluvan kaverin suurimpiin kiinnostuksen aiheisiin. Aihetta lienee sivuttu täällä jo aiemmin, mutta en mielestäni löytänyt haulla hakemaani. Kiitoksia avusta!
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 21.10.2014, 05:33
Palex:n Avatar
Palex Palex ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.07.05
Sijainti: Lahti
Viestit: 3.272
Perusasetus

Ei siihen mitään todistuksia tarvi. Renkaat alle vain, ja normaali muutoskatsastus.
__________________
-Pauli-
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 21.10.2014, 07:08
Clodz Clodz ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 21.10.14
Sijainti: Vantaa
Viestit: 25
Perusasetus

Eli homma on ihan läpihuutojuttu, sellaista riskiä ei ole että katsastussetä pudistaa päätään ja mulla on neljä todella vähän ajettua 235/75/15 kummia myytäväksi eteenpäin? En ole eläissäni muutoskatsastellut mitään, ihan jo tavanomaisten katsastusten kanssa on ollut riittävästi haasteita...
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 21.10.2014, 07:49
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Viestit: 7.323
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Clodz Näytä viesti
Eli homma on ihan läpihuutojuttu, sellaista riskiä ei ole että katsastussetä pudistaa päätään ja mulla on neljä todella vähän ajettua 235/75/15 kummia myytäväksi eteenpäin? En ole eläissäni muutoskatsastellut mitään, ihan jo tavanomaisten katsastusten kanssa on ollut riittävästi haasteita...
Satavarmasti läpihuutojuttu. Pyydät normikatsastuksen yhteydessä merkkaan noi renkaat otteeseen ja se on siinä.
__________________
Tumpula Racing Team
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 21.10.2014, 17:30
cybress:n Avatar
cybress cybress ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.08.11
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.751
Perusasetus

Asensin 410 suzukiin lockrightin lukon etuperään ja kysymys on seuraavanlainen.

lukko pelaa muuten hienosti mutta tuntuu että ei vapauta olleenkaan, eli jää ns päälle kun ajaa esim tasaisella tiellä.

lukko on asennettu ohjeiden mukaan, en kokeillu että oisko se pakittamalla vapauttanu sitä...jotain rutinaa se piti kun maa kasan päälle kiipeilin..


vai onko se niin että vetopäällä se lukko on ns 100% ja kun päästät kaasun ja vaikka käännät ni silloin löysää? Täytyy melkein tiellä käydä ajamassa että näkee mitä se tekee??


joo tämäkin jo selvisi, täytyy varmaan soittaa ameriikan joelle että tekee pienen lisäyksen tekstipuolelle siihenn kasausohjeeseen.




Take supplied springs and put small spring inside the larger spring, tuon kun se lisäisi siihen opukseen ni hyvä tulee....
__________________
LaMaas offroad
Pohjois-suomen offroad
Offroad Oulu
Www.Suzuki4x4club.fi
www.laplandtrophy.com
Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !!

Viimeksi muokannut cybress : 21.10.2014 18:22
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 16 (0 jäsentä and 16 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? Sirernog Tekniikka & Jutustelu 188 20.04.2012 20:30
Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... regular Tekniikka & Jutustelu 5 13.05.2007 22:13
Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä Tekniikka & Jutustelu 2 25.06.2006 17:18
Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) Palde Tekniikka & Jutustelu 6 02.02.2005 19:17
Tyhmiä kysymyksiä Kupla Tekniikka & Jutustelu 11 13.09.2004 13:47


Sivu luotu: 05:55 (GMT +2).